FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Vinnie
BerichtGeplaatst: Vr Aug 23, 2013 12:31    Onderwerp: Delfts Go-Toernooi: 7-8 september 2013 Reageer met quote

Het is weer bijna tijd voor de 9e editie van het Delftse toernooi. Dit is altijd een gezellig toernooi geweest waar we veel sterke dan-spelers hebben mogen begroeten maar ook veel mindere goden.

Het wordt gespeeld volgens het MacMahon systeem waardoor je op basis van je speelsterkte wordt ingedeeld en voornamelijk potjes op je eigen niveau speelt. Het is dus ook zeker leuk om aan mee te doen als beginnende speler.

Er hebben altijd jijbent-spelers aan dit toernooi meegedaan. Het is zelfs 3 keer gewonnen door een jijbenter (pombeest) en het zou natuurlijk leuk zijn ook dit jaar weer een aantal van hier te ontmoeten. Inschrijven is niet verplicht maar wordt gewaardeerd.

Dit jaar zal het gehouden worden in het DUWO Denksportcentrum in Delft

Meer informatie over het toernooi kan je hier vinden:
Informatie

Inschrijven
Naar boven
Tietyk
BerichtGeplaatst: Vr Aug 23, 2013 15:14    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben erbij.

Dit gaat mijn eerste toernooi worden, ben benieuwd. Ga nog geen potten breken met 14 kyu, maar alle ervaring is welkom.
Naar boven
HaagseDammerOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 757
Leeftijd: 45
Geslacht: Man
Zuidholland
BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2013 0:16    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben zelf geen Go-speler, maar ik kom wel regelmatig in het Denksportcentrum in Delft. De Delftse damclub heeft met DUWO weten te regelen dat de parkeerplaatsen voor het hoofdkantoor aan de Kanaalweg 4 gratis mogen worden gebruikt (er staan bordjes met wegsleepregeling). Is dit ook van kracht voor het go-toernooi en misschien kan dit anders geregeld worden? Parkeren is in de buurt anders een dure aangelegenheid. Of je komt gewoon met het OV natuurlijk... Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger 
Tietyk
BerichtGeplaatst: Ma Aug 26, 2013 15:44    Onderwerp: Reageer met quote

Op 10 minuten lopen is een grote gratis parkeerplaats op de Engelsestraat bij de locale woonboulevard. Op de site van het toernooi is meer info beschikbaar over parkeren
Naar boven
HaagseDammerOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 757
Leeftijd: 45
Geslacht: Man
Zuidholland
BerichtGeplaatst: Ma Aug 26, 2013 15:53    Onderwerp: Reageer met quote

"Locatie
De locatie is nieuw voor ons, maar lijkt ons een goede plek om het toernooi te houden.
Het is op ongeveer 10 minuten lopen vanaf station Delft. Vanuit de voorzijde van het station naar rechts tot aan de grote weg, dan linksaf (langs het water) lopen en je loopt zo de Zusterstraat in."

Het is uiteraard ZusterLAAN... En binnendoor is gezien de huidige situatie beter. Barbarasteeg door, rechtdoor tot je niet verder kan, dan linksaf brug over, rechtsaf en gelijk linksaf en je komt bij het winkelcentrum en theater De Veste en erachter ligt het DUWO Denksportcentrum. Je kan ook vanaf station Delft 1 halte een bus nemen (naar halte Zuidpoort).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger 
go-herminatorOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 238
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Ma Aug 26, 2013 17:04    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben er bij! Ik hoop Delft toch eens een keertje op mijn erelijst bij te kunnen schrijven Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Vinnie
BerichtGeplaatst: Ma Aug 26, 2013 21:45    Onderwerp: Reageer met quote

Dank voor de tip over het parkeren, zullen dat even navragen bij DUWO. Zal ook vragen of het adres gecorrigeerd wordt.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: