FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je priv berichten te bekijkenLog in om je priv berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Ma Aug 05, 2013 21:41    Onderwerp: Reageer met quote

ik zal dit vian pb verder bespreken
Naar boven
GroeneveldOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 3345
Leeftijd: 56
Geslacht: Man
Solomon_islands
BerichtGeplaatst: Ma Aug 05, 2013 22:39    Onderwerp: Reageer met quote

gelezen
ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt
en laat het erbij

straks diskwalificeer je me nog, wegens
aanmerkingen op de leiding

Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Ma Aug 05, 2013 23:12    Onderwerp: Reageer met quote

Groeneveld schreef:
gelezen
ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt
en laat het erbij

straks diskwalificeer je me nog, wegens
aanmerkingen op de leiding

Wink

Nee hoor . Mening mag je hebbn en wie weet kan ik er uit leren maar op dit momebt biet.
Naar boven
GroeneveldOffline
Vip
Vip

Solomon_islands
BerichtGeplaatst: Ma Aug 05, 2013 23:44    Onderwerp: Reageer met quote

Silenced
Naar boven
VipbitchOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 857
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Aug 06, 2013 2:50    Onderwerp: Reageer met quote

Groeneveld schreef:

- geen spelen vrij
- te lange vakantie
- spel niet gemeld

wat voor kinklare onzin is dit??

ik vind nog steeds dat je voor deze en de toptoernooien
soepeler regels moet hanteren ,dit gaat je spelers kosten

Groeneveld ik weet dat jij niet zit te wachten op een reactie van mij maar anderen willen misschien wel iets zien.

Was dit een 'normaal' toernooi heb je absoluut gelijk. De regels zijn erg strikt met weinig ruimte voor een omweggetje.

Maar dit is geen normaal toernooi. Het is opgezet om tijdens de vakantieperiode een bepaalde leegte op te vullen.
Vandaar die vakantieregel. Logisch toch? Het is tenslotte bedoeld om IN de vakantietijd te spelen, niet daarna. Dat geldt dus ook voor de 1 dag, als dat niet zo zou zijn zal er inderdaad over een jaar nog steeds gespeeld worden, wat van dit specifieke toernooi nou net niet de bedoeling is. Per slot van rekening zitten er ook spellen tussen die met gemak 60-80 zetten pp vragen.

Dat van 1 dag, daar heb ik bij de spelregels en de eerste twee spellen ook overheen gekeken en keurig netjes een waarschuwing voor gehad. Jij ook als het goed is, een van die twee was tegen jou. Bij het derde spel stond het nog eens expliciet vermeld in de PB, goed, duidelijk nu toch?

Geen spellen vrij, dat is een probleem waar je ook bij andere toernooien tegenaan loopt, en ja, ook bij andere toernooien heb je automatisch gewonnen als je tegenspeler vol zit. Zou ook niet erg fraai zijn als dat niet zo zou zijn, degene die wl een ander probeert uit te nodigen moet dat dan ook nog eens elke dag weer proberen tot het de tegenstander misschien eens uitkomt om eindelijk dat spel eens te spelen. Eigenlijk ook best wel simpel, als je zelfs geen losse spellen meer vrij hebt heb je er dan nog wel tijd voor? Soms zit iemand ook vol alleen niet met lopende maar met afgelopen spellen, kun je er dan vanuit gaan dat ze actief spelen of dat ze niet regelmatig online zijn?

En wat betreft het niet melden, ook dat snap ik nog. Met zoveel verschillende spelers is het ondoenlijk om het een beetje te kunnen volgen als je alles zelf handmatig op moet zoeken. De strakke lijn van speeltijd en opstartdatum is anders zo goed als niet te controleren.
Ook omzeil je zo ietwat het probleem of de irritatie dat steeds dezelfde mensen de uitnodigingen moeten versturen en het spelnummer melden. De winst wil men vaak nog wl zelf snel melden maar de voorbereiding is voor veel mensen vaak teveel werk.

Misschien kun je je nu iets verplaatsen in de bedoeling van Sanctuary? Zo niet, ook geen man over boord maar het is geenszins mijn bedoeling om hier een discussiepunt van te maken. Het is meer een andere visie op of uitleg van de spelregels.... Wink
GroeneveldOffline
Vip
Vip

Solomon_islands
BerichtGeplaatst: Zo Aug 11, 2013 12:43    Onderwerp: Reageer met quote

Vipbitch schreef:
Groeneveld schreef:

- geen spelen vrij
- te lange vakantie
- spel niet gemeld

wat voor kinklare onzin is dit??

ik vind nog steeds dat je voor deze en de toptoernooien
soepeler regels moet hanteren ,dit gaat je spelers kosten

Groeneveld ik weet dat jij niet zit te wachten op een reactie van mij maar anderen willen misschien wel iets zien.

Was dit een 'normaal' toernooi heb je absoluut gelijk. De regels zijn erg strikt met weinig ruimte voor een omweggetje.

Maar dit is geen normaal toernooi. Het is opgezet om tijdens de vakantieperiode een bepaalde leegte op te vullen.
Vandaar die vakantieregel. Logisch toch? Het is tenslotte bedoeld om IN de vakantietijd te spelen, niet daarna. Dat geldt dus ook voor de 1 dag, als dat niet zo zou zijn zal er inderdaad over een jaar nog steeds gespeeld worden, wat van dit specifieke toernooi nou net niet de bedoeling is. Per slot van rekening zitten er ook spellen tussen die met gemak 60-80 zetten pp vragen.

Dat van 1 dag, daar heb ik bij de spelregels en de eerste twee spellen ook overheen gekeken en keurig netjes een waarschuwing voor gehad. Jij ook als het goed is, een van die twee was tegen jou. Bij het derde spel stond het nog eens expliciet vermeld in de PB, goed, duidelijk nu toch?

Geen spellen vrij, dat is een probleem waar je ook bij andere toernooien tegenaan loopt, en ja, ook bij andere toernooien heb je automatisch gewonnen als je tegenspeler vol zit. Zou ook niet erg fraai zijn als dat niet zo zou zijn, degene die wl een ander probeert uit te nodigen moet dat dan ook nog eens elke dag weer proberen tot het de tegenstander misschien eens uitkomt om eindelijk dat spel eens te spelen. Eigenlijk ook best wel simpel, als je zelfs geen losse spellen meer vrij hebt heb je er dan nog wel tijd voor? Soms zit iemand ook vol alleen niet met lopende maar met afgelopen spellen, kun je er dan vanuit gaan dat ze actief spelen of dat ze niet regelmatig online zijn?

En wat betreft het niet melden, ook dat snap ik nog. Met zoveel verschillende spelers is het ondoenlijk om het een beetje te kunnen volgen als je alles zelf handmatig op moet zoeken. De strakke lijn van speeltijd en opstartdatum is anders zo goed als niet te controleren.
Ook omzeil je zo ietwat het probleem of de irritatie dat steeds dezelfde mensen de uitnodigingen moeten versturen en het spelnummer melden. De winst wil men vaak nog wl zelf snel melden maar de voorbereiding is voor veel mensen vaak teveel werk.

Misschien kun je je nu iets verplaatsen in de bedoeling van Sanctuary? Zo niet, ook geen man over boord maar het is geenszins mijn bedoeling om hier een discussiepunt van te maken. Het is meer een andere visie op of uitleg van de spelregels.... Wink

dat het toernooi bedoeld was om de vakantieperiode op te vullen
is me nergens duidelijk geworden, zal er waarschijnlijk over heen
hebben gelezen.

Waarom dit toernooi.

1) Veel mensen klagen dat toernooien lang duren.
2) op hoop dat meer mensen nieuwe spellen gaan spelen
3) Testen wie de beste allrounder is.

was schijnbaar ook niet bij iedereen bekend, gezien het feit
dat Costa een te lange vakantie nam.
Bovendien komt zo niet de beste allrounder boven
stel je neemt vakantie en in die periode starten
nou net je beste 2 spellen....
het niet melden kan ook geen reden zijn , ik heb de Zwitserse toernooien
en heb ,toen ik tijd had, iedere Ur speler gemeld.
dat waren er veel meer dan de 30 van Sanctuary, dus die
reden is niet geldig...
bovendien als je elke partij kan Controleren, kan je ook iedereen
een PB sturen
ik kan me er nu wel meer van begrijpen , al ben ik het er nog
steeds niet mee eens, en zal een alternatieve ranglijst bijhouden
van mijn prestaties .....

Wink
Naar boven
clauchard
BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2013 12:52    Onderwerp: Reageer met quote

vanhameren schreef:
sorry ik doe niet mee schrap mij maar van de lijst ik ben te vaak weg en ik heb begrepen dat je alle spellen moet spelen en ik kan ze niet allemaal

gr v Hameren

@Santuary

Zie bovenstaande quote...
Hoe ga ik hiermee verder?
Naar boven
GroeneveldOffline
Vip
Vip

Solomon_islands
BerichtGeplaatst: Zo Aug 18, 2013 9:47    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Sanctuary

mijn tegenstander DirkJeen is op vakantie
ik heb netjes Zondag 18-8 de partij aangemaakt
en de uitnodiging verstuurd
dan weet je het vast als hij niet zou accepteren

Groetjes
Groeneveld
Naar boven
panjer
BerichtGeplaatst: Ma Aug 19, 2013 13:18    Onderwerp: all rounders Reageer met quote

ik kan dauchard niet uitnodigen voor atoll, hij is geen lid
Naar boven
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Ma Aug 19, 2013 14:38    Onderwerp: Reageer met quote

Het is clauchard Smile
Naar boven
JJHoitemaOffline
Totaal berichten: 15
Leeftijd: 38
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Aug 19, 2013 22:36    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn tegenstander is op vakantie. Al wel uitgenodigd, dus even wachten tot er geaccepteerd wordt.
Naar boven
panjer
BerichtGeplaatst: Di Aug 20, 2013 8:15    Onderwerp: all rounders Reageer met quote

ik heb hem uitgenodigd
Naar boven
GroeneveldOffline
Vip
Vip

Solomon_islands
BerichtGeplaatst: Di Aug 20, 2013 18:04    Onderwerp: Reageer met quote

Groeneveld schreef:
Beste Sanctuary