FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Zo Mei 26, 2013 21:04    Onderwerp: Allrounders Toernooi Reageer met quote

Beste jijbenters,

Zoals jullie weten heb ik de toptoernooien even stilgelegd wegens een aantal momenten die plaats gaan vinden. (vipkampioenschappen, examens en de grote vakantie) Vandaar heb ik een alternatief bedacht.
Een Allround toernooi.

Wat is de opzet.

We gaan alle spellen 1x spelen (1 uitzondering en dat is GO tenzij 60% van de deelnemers dit spel ook wil spelen) alle andere spellen zullen we spelen.
Het gaat een combinatie zijn van zwitsers systeem en ladder toernooi. Enkel voor het eerste spel neem ik je gem. ranking van alle spellen. We beginnen met 4op1rij en gaan zo alfabetisch het lijstje af.

Tempo is 1 dag per zet
1 spel random.

Door dat we een combinatie van zwitsers en ladder toernooi gaan doen kan het zijn dat je bvb 5 rondes tegen dezelfde speler moet spelen.

Het toernooi start enkel als we 20 spelers hebben. iedereen kan meedoen.
Omdat het vooruit moet gaan krijg je een mail met de nieuwe ronde 2 dagen later moet het spel bezig zijn. is het spel dan nog niet bezig krijg je allebei een 0 voor die ronde. (komt dit 3 keer voor word je uit het toernooi gehaald).
Tegenstander volzet?
echter nodig je een speler uit en is hij volzet dan stuur je me een bericht ik nodig de speler ook uit en is hij inderdaad volzet is de zege voor jou en krijgt de volle speler een 0. heb je 3x een 0 door deze regel zet ik je uit het toernooi.) Dit is allemaal heel streng maar ik wil dit toernooi snel laten gaan.
Vakantie
Ga je op vakantie voor langer dan 3 dagen laat je dat weten en slaag je die ronde over. je kan 3 rondes overslagen. Wel duidelijk zijn. wanneer je terug komt en je moet bij jijbent vakantie lopen hebben anders zet ik je uit toernooi. (bij vakantie ben je wel verplicht elke dag een zet te doen)

de eerste 10 rondes laat ik late inschrijvingen toe. ik verwacht wel dat je alles speelt en niet enkel de spellen die je kent.

Is je spel gestart sturen BEIDE spelers mij het spel nummer of posten ze BEIDE het spelnummer op de forum. Beide is belangrijk doe je het niet. 0 => 3 x 0 uit toernooi

Waarom dit toernooi.

1) Veel mensen klagen dat toernooien lang duren.
2) op hoop dat meer mensen nieuwe spellen gaan spelen
3) Testen wie de beste allrounder is.

Hopelijk is het allemaal duidelijk bij vragen stel gerust en hopelijk doen er veel mensen mee.

Grtn Tonnie

inschrijven kan tot ....... 20 deelnemers

Al ingeschreven 18 van de 20
Sanctuary
kouwtje
groeneveld
Vipbitch
Sable1975
degenb
ah73
Miracle
Mocka
Hurricane_Power
Sable1975
vor09
Claus
frigo
thotgal
sknoop
dzengish
costa123

Laatst aangepast door Gast op Do Okt 17, 2013 11:13, in totaal 9 keer bewerkt
Naar boven
GroeneveldOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 3345
Leeftijd: 56
Geslacht: Man
Solomon_islands
BerichtGeplaatst: Di Mei 28, 2013 15:35    Onderwerp: Re: TOP Toernooi Allrounders Reageer met quote

Sanctuary schreef:
Beste jijbenters,

Zoals jullie weten heb ik de toptoernooien even stilgelegd wegens een aantal momenten die plaats gaan vinden. (vipkampioenschappen, examens en de grote vakantie) Vandaar heb ik een alternatief bedacht.
Een Allround toernooi.

Wat is de opzet.

We gaan alle spellen 1x spelen (1 uitzondering en dat is GO tenzij 60% van de deelnemers dit spel ook wil spelen) alle andere spellen zullen we spelen.
Het gaat een combinatie zijn van zwitsers systeem en ladder toernooi. Enkel voor het eerste spel neem ik je gem. ranking van alle spellen. We beginnen met 4op1rij en gaan zo alfabetisch het lijstje af.

* goed idee

Tempo is 1 dag per zet
1 spel random.

Door dat we een combinatie van zwitsers en ladder toernooi gaan doen kan het zijn dat je bvb 5 rondes tegen dezelfde speler moet spelen.

* dat snap ik niet helemaal ladder en zwitsers , zijn toch 2 verschillende
systemen

Het toernooi start enkel als we 20 spelers hebben. iedereen kan meedoen.
Omdat het vooruit moet gaan krijg je een mail met de nieuwe ronde 2 dagen later moet het spel bezig zijn. is het spel dan nog niet bezig krijg je allebei een 0 voor die ronde. (komt dit 3 keer voor word je uit het toernooi gehaald).

* dat is niet eerlijk een 0 krijgen , als je tegenstander niet aanneemt
dit MOET je veranderen, anders krijg je nooit 20 spelers

Tegenstander volzet?
echter nodig je een speler uit en is hij volzet dan stuur je me een bericht ik nodig de speler ook uit en is hij inderdaad volzet is de zege voor jou en krijgt de volle speler een 0. heb je 3x een 0 door deze regel zet ik je uit het toernooi.) Dit is allemaal heel streng maar ik wil dit toernooi snel laten gaan.

Volzet ??
Vakantie
Ga je op vakantie voor langer dan 3 dagen laat je dat weten en slaag je die ronde over. je kan 3 rondes overslagen. Wel duidelijk zijn. wanneer je terug komt en je moet bij jijbent vakantie lopen hebben anders zet ik je uit toernooi.

overslagen je bedoeld overslaan neem ik aan ??

de eerste 10 rondes laat ik late inschrijvingen toe. ik verwacht wel dat je alles speelt en niet enkel de spellen die je kent.

Is je spel gestart sturen BEIDE spelers mij het spel nummer of posten ze BEIDE het spelnummer op de forum. Beide is belangrijk doe je het niet. 0 => 3 x 0 uit toernooi

[b]zelfde als hiervoor als tegenstande niet post een 0?? , kom zeg !!

Waarom dit toernooi.

1) Veel mensen klagen dat toernooien lang duren.
2) op hoop dat meer mensen nieuwe spellen gaan spelen
3) Testen wie de beste allrounder is.

Hopelijk is het allemaal duidelijk bij vragen stel gerust en hopelijk doen er veel mensen mee.

Grtn Tonnie

inschrijven kan tot 20 juni[/b]

ik wil weer niet pessimistisch overkomen, maar dit gaat ook
niet werken volgens mij
te veel "oneerlijkheden"

opzet is wel aardig, maar je moet er nog wat aan bijschaven
lijkt me wel leuk, maar ik schrijf me pas in, zodra ik zeker
weet dat dit nu (eens) wel doorgaat

Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Wo Mei 29, 2013 21:05    Onderwerp: Reageer met quote

wat bedoel je met oneerlijkheden want ik wil het gerust aanpassen dit is de eerste editie onder mijn leiding en ik wil dit elk jaar starten met vip kampioenschappen.
Naar boven
GroeneveldOffline
Vip
Vip

Solomon_islands
BerichtGeplaatst: Zo Jun 02, 2013 0:44    Onderwerp: Reageer met quote

Sanctuary schreef:
wat bedoel je met oneerlijkheden want ik wil het gerust aanpassen dit is de eerste editie onder mijn leiding en ik wil dit elk jaar starten met vip kampioenschappen.

stel ik daag pietje uit
pietje weigert, dan verdient Pietje een 0, maar ik dan toch NIET ??
ik verdien dan de reglementaire overwinning Cool

dit topic loopt niet echt ??
Naar boven
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Wo Jun 05, 2013 20:08    Onderwerp: Reageer met quote

Ja inderdaad. Dan is de overwinning inderdaad voor u. Dus krijg je wel 2 punten meer dan logisch.
Naar boven
kouwtjeOffline
Totaal berichten: 111
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Za Jun 08, 2013 8:14    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er leuk uit! Leuke manier om alle spellen te leren kennen!
Naar boven
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Za Jun 08, 2013 21:42    Onderwerp: Reageer met quote

kouwtje schreef:

kan ik je inschrijven?
Naar boven
GroeneveldOffline
Vip
Vip

Solomon_islands
BerichtGeplaatst: Zo Jun 09, 2013 0:42    Onderwerp: Reageer met quote

2 weken ver en misschien 2 deelnemers.

kom op, dat moet beter kunnen

Smile
Naar boven
kouwtjeOffline
Totaal berichten: 111
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Zo Jun 09, 2013 10:40    Onderwerp: Reageer met quote

Sanctuary schreef:
kouwtje schreef:

kan ik je inschrijven?

Ja hoor!

Waar blijft de rest? Cool
Naar boven
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Zo Jun 09, 2013 10:43    Onderwerp: Reageer met quote

Groeneveld schreef:
2 weken ver en misschien 2 deelnemers.

kom op, dat moet beter kunnen

Smile

misschien dat ik het even bij genruikers moet posten sidns daar meer volk is.
en doe je zelf mee?
Naar boven
GroeneveldOffline
Vip
Vip

Solomon_islands
BerichtGeplaatst: Zo Jun 09, 2013 13:51    Onderwerp: Reageer met quote

als je veel deelnemers krijgt wel , anders ga ik een eigen competitie
opzetten

aangezien er geen animo is, schrijf ik me ook niet in

Crying or Very sad

Laatst aangepast door Groeneveld op Vr Jun 21, 2013 15:18, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Zo Jun 09, 2013 15:26    Onderwerp: Reageer met quote

oke Smile
Naar boven
VipbitchOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 857
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Jun 13, 2013 2:25    Onderwerp: Reageer met quote

Tonnie je mag mij ook inschrijven. Zullen best veel spellen zijn die ik absoluut onmiddellijk verlies door gebrek aan kennis maar dat zal dan wel Laughing

Er is zo wel een nadeel, ik kijk elke dag op het forum via de homepage maar dit is de eerste keer dat ik deze zie. Misschien kun je een kort verhaal met een link direct plaatsen onder toernooien? Die komt in ieder geval in het algemene overzicht.

=====

Edit:
Voor de stemming, geen Go Smile

Laatst aangepast door Vipbitch op Wo Jun 26, 2013 12:03, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Do Jun 20, 2013 20:07    Onderwerp: Reageer met quote

Vipbitch schreef:
Tonnie je mag mij ook inschrijven. Zullen best veel spellen zijn die ik absoluut onmiddellijk verlies door gebrek aan kennis maar dat zal dan wel Laughing

Er is zo wel een nadeel, ik kijk elke dag op het forum via de homepage maar dit is de eerste keer dat ik deze zie. Misschien kun je een kort verhaal met een link direct plaatsen onder toernooien? Die komt in ieder geval in het algemene overzicht.

Groeneveld, niet zo negatief. Als jij ook een goed idee hebt, men kan meedoen aan meer dan 1 toernooi dus doe ook vrolijk mee met deze Wink

genoteerd, ik ga nog even wachten... en anders ga ik eens met admins bespreken wat mogelijk is.
Naar boven
WishmasterOffline
Admin
Admin

Totaal berichten: 2263
Leeftijd: 44
Ireland
BerichtGeplaatst: Do Jun 20, 2013 21:37    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is geen top toernooi, maar een gebruikerstoernooi, en hoort dus in het andere forum thuis.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger 

Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 1 van 7

Ga naar: