Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
blondie.xxOffline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 231
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Feb 27, 2013 20:18    Onderwerp: TOPtoernooi stacko (inschrijven) Reageer met quote

Binnenkort start er een TOP toernooi stacko, tenminste als er 28 deelnemers zijn die op de lijst bij de eerste 100 staan.Dit is de laatste week van inschrijving en er zijn nog niet genoeg aanmeldingen om het toernooi door te laten gaan. Eventueel kun je ook een wildcard aanvragen als je niet op de lijst staat. Alles is te lezen op het forum.

http://forum.jijbent.nl/viewforum.php?f=92
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
blondie.xxOffline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 231
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 01, 2013 21:22    Onderwerp: Re: TOPtoernooi stacko (inschrijven) Reageer met quote

blondie.xx schreef:
Binnenkort start er een TOP toernooi stacko, tenminste als er 28 deelnemers zijn die op de lijst bij de eerste 100 staan.Dit is de laatste week van inschrijving en er zijn nog niet genoeg aanmeldingen om het toernooi door te laten gaan. Eventueel kun je ook een wildcard aanvragen als je niet op de lijst staat. Alles is te lezen op het forum.

http://forum.jijbent.nl/viewforum.php?f=92
We komen nog enkele spelers tekort om met het stacko toernooi te beginnen. Via de link kun je zien of je op de lijst staat van spelers die in aanmerking komen.
Naar boven
FreethinkerOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 141
Leeftijd: 58
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 03, 2013 2:00    Onderwerp: Reageer met quote

verwijderd

Laatst aangepast door Freethinker op Di Mrt 05, 2013 8:35, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
tisiaOffline
Megavip
Megavip

Totaal berichten: 16
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 03, 2013 10:45    Onderwerp: TOPtoernooi stacko Reageer met quote

Ik wil ook wel graag mee doen
Rating nu is 1635 was 1714
Hoosgte plek was 5

Groetjes Tisia
Naar boven
oatvtOffline
Totaal berichten: 102
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Di Mrt 05, 2013 5:23    Onderwerp: Reageer met quote

Het heeft niet zoveel zin om hier te reageren. Even lezen wat er in de eerste post staat en op bijgevoegde link klikken.
Naar boven
msssOffline
Totaal berichten: 104
BerichtGeplaatst: Di Mrt 05, 2013 20:10    Onderwerp: Reageer met quote

Aanmelden voor toptoernooien via de normale pagina voor toernooien zou wel helpen. Ik had de oproep toevallig en net op tijd gezien...
Naar boven
huisnummer13Offline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 17
Leeftijd: 57
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Mrt 05, 2013 22:23    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had graag mee willen doen, maar helaas te laat gezien. Plek 56rating 1626
Naar boven
oatvtOffline
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 13, 2013 3:30    Onderwerp: Reageer met quote

msss schreef:
Aanmelden voor toptoernooien via de normale pagina voor toernooien zou wel helpen. Ik had de oproep toevallig en net op tijd gezien...

Ik had het ook net op tijd gezien, maar het mocht niet baten. Ik heb het idee dat het merendeel van de gebruikers best mee wil doen, maar gewoon niet doorheeft dat er weer TOPtoernooien zijn. Blijkbaar is het enkel via het ene nieuwsbericht gedaan, want ook de top10 spelers (wat wel een eis is voor het toptoernooi) worden niet persoonlijk op de hoogte gesteld.
Gezien het aantal reeds geannuleerde TOPtoernooien zou je zeggen dat er iets meer ruchtbaarheid aan moet worden gegeven.
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 13, 2013 13:12    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb deze helemaal gemist. Ik had wel mee willen doen. Ik zie dat ik nu in de top 10 sta maar heb geloof ik geen uitnodiging gehad. Wellicht dat ik het toen niet stond of niet actief was.
Naar boven
SamD
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 13, 2013 19:16    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad, ik heb ook geen uitnodiging gehad of gezien, zie deze graag doorgaan.
Naar boven
oatvtOffline
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 13, 2013 19:46    Onderwerp: Reageer met quote

Vinnie schreef:
Ik heb deze helemaal gemist. Ik had wel mee willen doen. Ik zie dat ik nu in de top 10 sta maar heb geloof ik geen uitnodiging gehad. Wellicht dat ik het toen niet stond of niet actief was.

Zie het sluitingsbericht in de inschrijvingstopic: ook de top10 krijgt geen persoonlijk bericht meer.

Ik weet niet hoe het met de meeste spelers zit, maar ik ben automatisch ingelogd hier en ga altijd gelijk naar de status.php pagina van Jijbent waar ik direct kan beginnen met mijn spelletjes. Op die manier had ik het Nieuwsitem erover ook niet gezien.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: