FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
go-herminatorOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 238
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Do Feb 14, 2013 16:41    Onderwerp: Langste streaks bij Go Reageer met quote

Naar aanleiding van het topic bij veldslag ben ik eens gaan kijken naar de langste streaks bij go. Volgens mij is dit de top 10:

1. go-herminator 48
  2. judyw 47
  3. davos 45
  4. pombeest 40
  5. Quincunx 31
  6. vor09 29
  7. Teamrocket 28
  8. goseiger 26
  9. michiel2 22
  10. dzengish 22

Opvallend afwezig is Balladeer, die met twee kampioenschappen op zijn naam, en een vierde plaats in de huidige ratinglijst, toch niet verder dan een streak van 18 gekomen is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
ruben87Offline

Totaal berichten: 975
Leeftijd: 32
Geslacht: Man
Gelderland
BerichtGeplaatst: Vr Feb 15, 2013 15:29    Onderwerp: Re: Langste streaks bij Go Reageer met quote

go-herminator schreef:
Naar aanleiding van het topic bij veldslag ben ik eens gaan kijken naar de langste streaks bij go. Volgens mij is dit de top 10:

1. go-herminator 48
  2. judyw 47
  3. davos 45
  4. pombeest 40
  5. Quincunx 31
  6. vor09 29
  7. Teamrocket 28
  8. goseiger 26
  9. michiel2 22
  10. dzengish 22

Opvallend afwezig is Balladeer, die met twee kampioenschappen op zijn naam, en een vierde plaats in de huidige ratinglijst, toch niet verder dan een streak van 18 gekomen is.

De streaks zijn net iets hoger dan bij veldslag Smile. Erg mooie streak, go-herminator. Overigens zijn er bij veldslag ook een paar (oud-)topspelers als Baron, Vinnie en Deathknight die ondanks hun hoge win% en sterke spel toch weinig hoge streaks laten zien. Hoe het komt weet ik niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: