Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ruben87Offline

Totaal berichten: 975
Leeftijd: 34
Geslacht: Man
Gelderland
BerichtGeplaatst: Zo Feb 10, 2013 21:54    Onderwerp: Topstreak Reageer met quote

Soms wint je trots het van je bescheidenheid. Dit is zo'n moment. Deze week heb ik volgens de jijbent statistieken de grootste winning-streak ooit neergezet met Veldslag (voorheen Strategie). Sinds 11 mei 2012 is het me gelukt 44 partijen achter elkaar te winnen. Daarmee is rvisser zijn record kwijt, hij won ooit 43 partijen achter elkaar

Een streak is zo sterk als de spelers die erin zitten en stelt weinig voor als er geen sterke spelers in zitten. Mijn streak bestaat uit een groot aantal topspelers die voor menig spannende partij gezorgd hebben. De laatste tijd hebben helaas wat topspelers mijn uitdagingen geweigerd. Bij deze daag ik jullie uit mijn streak te verbreken, zolang dit nog kan!

De sterkste speler uit mijn streak is Royalkasanova, hij stond het langst op no.1 en is recordhouder in aantal kampioensschaptitels (3). Daarnaast zitten de volgende topspelers in de streak: Hendrie42 (2x), Jasperov, Adrie, Rvisser (die zijn record verdedigde), Triand (4x), ThePJ, Markeko en Geniuz. Ook Serik zit er in. Hij is recordhouder en staat er maar liefst 9x in(een twijfelachtige eer Razz). Hij is echter ook de laatste speler die van me won sinds de streak begon. Dat zal hem ongetwijfeld meer heugen Smile. Ten slotte zitten er nog een aantal niet te onderschatte spelers in.

Nog een aantal leuke feitjes zijn dat op één partij na alle partijen (zover mijn geheugen betreft) uitgespeeld zijn. Deze ene partij werd onlangs na 3 zetten opgegeven. Toeval was dat net bij deze ene partij ik te vluchtig een waardeloze opstelling gemaakt had Smile. Mijn rating voor de streak begon was 'slechts' 2229.

Tot nu toe zijn dit de grootste streaks bij Veldslag (corrigeer me graag waar nodig).
1. Rvisser (43)
2. Legende (35)
3. Jonne_Z (34)
4. Royalkasanova (33)
5. Hendrie42 (33)
7a8. ruben87 (26)

Zo, heb ik ook een keer mijn Ivo Niehe momentje Razz.

Laatst aangepast door ruben87 op Di Feb 12, 2013 16:07, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Zo Feb 10, 2013 22:11    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb geloof ik ruim 2 jaar niet op het forum gereageerd, maar bij deze dan Exclamation .

Ruben, een enorm knappe prestatie waarvoor mijn complimenten! Ondanks dat je een bescheiden speler bent is deze streak zeker de moeite waard.
En wat was onze partij ook enorm spannend, letterlijk een slagveld en jouw allerlaatste verkenner wist helaas mijn vlag te vinden die ik simpelweg niet meer kon verdedigen.

Ik zou zeggen, houd vol!

Groet,
Robert.
Naar boven
Jens14
BerichtGeplaatst: Ma Feb 11, 2013 12:16    Onderwerp: Reageer met quote

Zeer netjes!
Naar boven
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Ma Feb 11, 2013 18:32    Onderwerp: Reageer met quote

ik was goed bezig Smile 19 stuks Smile

oke tegenstanders waren neit zo sterk maar moet oo kkijken naar eigen sterkte Smile
Naar boven
Hendrie42
BerichtGeplaatst: Ma Feb 11, 2013 19:48    Onderwerp: Reageer met quote

Ruben feli! Imposante serie waar je inderdaad jezelf wel even voor op de borst mag kloppen Very Happy

and still going on, dus op naar de 50 en een jaar lang ongeslagen, want daar ben je ook niet zo ver van af Wink

Cheers! beerchug
Naar boven
ruben87Offline

Gelderland
BerichtGeplaatst: Di Feb 12, 2013 15:24    Onderwerp: Reageer met quote

Dank allen. Smile.

Tegen Royal was ongetwijfeld de zwaarste game tot nu toe. Hij zette me gigantisch onder druk met sterk aanvallend spel. Echter ik stond na een vroegtijdig trucje, de hele game wel (kwalitatief) voor en tot ik begon met de ''alles of niets aanval'' had ik de meeste winkansen. Op het laatst bleek zijn vlag echter op een onverwachte plek waardoor het een gok werd (na al 2 stukken te hebben opgeblazen) met dat laatste verkennertje, die doel trof terwijl zijn mineur de bom naast mijn vlag had weggehaald Smile.

Ik heb nu echter een game lopen waar ik wél achter sta en twee heel gelijk opgaande games, dus het gaat spannend worden.
Naar boven
ruben87Offline

Gelderland
BerichtGeplaatst: Za Jun 01, 2013 11:59    Onderwerp: Topstreak ten einde Reageer met quote

Het is gedaan! De streak is zojuist, na 61 winstpartijen gestopt door Ordeith, na een daverende partij. http://www.jijbent.nl/veldslag/show.php?gamenumber=16145988

Ik kwam op een mooie voorsprong, maar Ordeith gokte zich weer terug in de game en bouwde met zijn lotto spel zelfs een behoorlijke voorsprong op. Met de moed der wanhoop moest ik ook gaan gokken en kon ik terugkomen tot mijn spion tegen zijn 2. Met behulp van de zettenregel en het feit dat als we schuin komen te staan hij aan zet was kon ik nog een gok wagen met mijn spion. Helaas was het niet de vlag. Mooi gespeeld Ordeith!
Naar boven
Hendrie42
BerichtGeplaatst: Za Jun 01, 2013 12:45    Onderwerp: Reageer met quote

61! Je hebt de lat behoorlijk hoog gelegd yes

mooie prestatie! Very Happy
Naar boven
OrdeithOffline

Totaal berichten: 84
Leeftijd: 41
BerichtGeplaatst: Za Jun 01, 2013 14:58    Onderwerp: gebroken Reageer met quote

Na een mooie partij heb ik Rubens streak gebroken! Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
oatvtOffline
Totaal berichten: 102
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Do Jun 06, 2013 3:42    Onderwerp: Reageer met quote

Mooie streak zeg! Gefeliciteerd Ruben!
Op naar de volgende.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
ruben87Offline

Gelderland
BerichtGeplaatst: Do Jun 13, 2013 16:59    Onderwerp: Reageer met quote

oatvt schreef:
Mooie streak zeg! Gefeliciteerd Ruben!
Op naar de volgende.

Gracia! Dat zal niet (snel) meer gebeuren Smile. Wel jammer dat ik de vlag van Deathknight luttele uurtjes na mijn 1e verliespartij vond. Razz

Dancing Doe ook eens mee aan een stratego toernooi! Dancing
Stratego toernooi informatie:winner www.strategobond.nl bier
Real-time gratis oefenen zonder downloads:Think www.gravon.net Think
Ranking en toernooi uitslagen: zilver www.kleier.net goud
Nu ook de Stratego-Barrage ranking via het Kleier menu! Cool
Naar boven
Sprinter
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 22, 2015 2:14    Onderwerp: Reageer met quote

naar mijn vlag is hij nog steeds aan het zoeken Razz Laughing
Naar boven
Berichten van afgelopen: