Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Do Jan 03, 2013 13:20    Onderwerp: Uitleg Top Toernooien Reageer met quote

Geachte spelers.

Hier even een overzicht en regels van de top toernooien.

Wat zijn de toptoernooien eigenlijk?

Wel, dit zijn extra toernooien georganiseerd door admins om de toppers eens de kans te geven om onderling te kunnen laten zien wie de beste is.
Deze toernooien zijn extra en nemen dus geen plaats van je normale mogelijkheden van toernooi starten.
Wat een leuke extra is voor sommige spelers.
Toernooien zullen steeds uit 28 spelers bestaan en zullen meermaals voorkomen.

Wie mag er meedoen.

Eigenlijk iedereen.
Bij een start van inschrijving ga je de top 50 gepost zien van de moment van inschrijven. De beste 23 ingeschreven spelers zijn zeker van deelname.
Er zullen 5 Wildcards zijn. als de 5 wildcards niet gevuld worden dan word de overige geplaatste ingevuld door ingeschreven spelers van tot 50.

Hoe inschrijven

Belangrijk is dat je moet zorgen dat de manier van inschrijven juist is. is het niet juist dan telt de inschrijving niet!!!
Je kopieert onderstaand invulblad en je vult alles in en post die dan op het aanmeld forum van het spel dat je wil spelen.
Zorg ook dat je het juiste formulier neemt sinds er 4 zijn.
EX- of huidige VIP Kampioenen krijgen voorrang op iedereen!

Code:
Actieve Ranking Top 50 Speler

Naam:
Ranking Geposte lijst:
Toernooi Zeges:
Aantal afgeronde spellen:

Code:
Actieve Niet Top 50 speler

Naam:
Toernooi Zeges:
Aantal Afgeronde spellen:

Code:
Inactieve Rating
Naam:
Inactieve Rating:
Toernooien  Zeges:
Aantal afgeronde spellen:

Code:
Verlopige Rating

Naam:
Verlopige Rating:

Zorg dat je de juiste neemt anders telt de inschrijving niet.

Hoe ziet de samenstelling eruit?

23 top 50 spelers
Speler met de beste Toernooien zeges die niet bij best ingeschreven 23 spelers
Speler met Meeste spellen ooit gespeeld dat niet bij de beste ingeschreven top 20 speler
de beste 2 Inactieve rating
de beste verlopige rating

Bijkomende informatie

Zijn je max toernooien vol kan je je wel inschrijven eens gestart telt dit als een normaal toernooi.

Inschrijf datums duren 4 weken

Als je vragen hebt stel je ze maar.
-----------------------------------------------------------------------------------
Het huidige manier is niet zo interessant blijkbaar dus gaan we de inschrijving voorwaarde veranderen vanaf de spellen die in september met inschrijven beginnen, dus woordspel, backgammon, robot en schaak hanteren we nog de inschrijvingen van hierboven.

top 100 zal gepost worden.
om te starten moet het toernooi een aantal punten halen. dit is gebaseerd op de inschrijvingen.

nr1 : 20 punten
nr 2: 18 punten
nr 3: 16 punten
nr 4: 14 punten
nr 5: 12 punten
nr 6-10: 10 punten
nr 11 - 20: 8 punten
nr: 21 - 35: 6 punten
nr: 36 - 50 : 4 punten
nr 51-75: 2 punten
nr 76-100: 1 punt

Vip kampioenen: 10 punten
runnerup kampioen : 5 punten
Winnaar vorige editie: 5 punten
runner up vorige editie: 3 punten
Wildcard: 1 punt

minimum 190 punten nodig om te starten
bij 170 word inschrijving verlengd met 1 week

inschrijven doe je door je naam en de geposte ranking te geven alle andere manieren tellen NIET! is de ranking niet juist die je geeft telt de inschrijving NIET!
wildcard kan je altijd aanvragen via de forum post of via een pbke.
je zet er de reden op waarom je volgens jou een wildcard verdient.

Laatst aangepast door Gast op Zo Sep 01, 2013 9:41, in totaal 12 keer bewerkt
Naar boven
Reaxion
BerichtGeplaatst: Vr Jan 04, 2013 17:27    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat het handig is om te vermelden welk moment geldig is voor de top 100, het moment van het openen van de inschrijving (waar je de top 100 post) of het moment van het starten van een toernooi. Zeker inactieve users kunnen op die manier even snel een spelletje doen en op die manier weer actief worden. Of users die nog snel wat plaatsen stijgen of zakken kan ook een verschil maken.

Verder is het misschien handig als dit topic sticky zou zijn zodat hij standaard bovenaan zou staan.

Verder goed iniatief dat je dit bent gaan doen, want het is volgens mij een leuke toevoeging Smile
Naar boven
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Vr Jan 04, 2013 18:21    Onderwerp: Reageer met quote

Reaxion schreef:
Ik denk dat het handig is om te vermelden welk moment geldig is voor de top 100, het moment van het openen van de inschrijving (waar je de top 100 post) of het moment van het starten van een toernooi. Zeker inactieve users kunnen op die manier even snel een spelletje doen en op die manier weer actief worden. Of users die nog snel wat plaatsen stijgen of zakken kan ook een verschil maken.

Verder is het misschien handig als dit topic sticky zou zijn zodat hij standaard bovenaan zou staan.

Verder goed iniatief dat je dit bent gaan doen, want het is volgens mij een leuke toevoeging Smile

bedankt voor de reactie,

sticky word het nog zodra timmy mod optie heeft Smile ivm wanneer geldig is zal ik ineens toevoegen
Naar boven
jr212
BerichtGeplaatst: Di Jan 08, 2013 8:24    Onderwerp: Reageer met quote

Komt er eventueel ook een kalender wanneer de inschrijvingen van een bepaald spel starten?
Naar boven
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Di Jan 08, 2013 9:26    Onderwerp: Reageer met quote

jr212 schreef:
Komt er eventueel ook een kalender wanneer de inschrijvingen van een bepaald spel starten?

Nee, want dit hangt af van de interesse van de spelers. op basis daarvan maak ik de volgende inschrijving .

dit om nog steeds de actieve spelers een voorsprong te geven.

grtn
Naar boven
Klaverstein
BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2013 19:22    Onderwerp: Re: Uitleg Top Toernooien Reageer met quote

Kan ikme hierbij nog aanmelden ?
Groet Klaverstein
Naar boven
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2013 20:41    Onderwerp: Re: Uitleg Top Toernooien Reageer met quote

Klaverstein schreef:
Kan ikme hierbij nog aanmelden ?
Groet Klaverstein

aanmelden doe je bij de forum van het spel. de datum tot wanneer je kan inschrijven staat er telkens in.

rtn
Naar boven
Eelke
BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2013 21:57    Onderwerp: Reageer met quote

Komen er ook toptoernooien voor Halma en Lines of Action?
Naar boven
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2013 22:08    Onderwerp: Reageer met quote

Eelke schreef:
Komen er ook toptoernooien voor Halma en Lines of Action?

jazeker. maar wanneer zeg ik nog niet
Naar boven
puch
BerichtGeplaatst: Vr Jan 11, 2013 1:09    Onderwerp: Reageer met quote

Backgammon is gecancelled vanwege te weinig animo bij de toppers. Die spelen veilig alleen af en toe een partijtje tegen elkaar, als ze tenminste af en toe al eens spelen. Ik zou het een mooie zaak vinden om toppers die niet mee willen doen hun krachten te meten op het hoogste podium, ieder 200 punten van hun ranking af te nemen.
Naar boven
Reaxion
BerichtGeplaatst: Vr Jan 11, 2013 20:46    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat een korte verlenging, wellicht gecombineerd met een kleine versoepeling van de top 100 wel goed zou zijn. Zeker bij backgammon waren er maar 2 deelnemers te kort. Terwijl de voorwaarde van een toptoernooi al wel gehaald was. Zou zonde zijn van de moeite zijn vind ik als dadelijk hoop toernooien net aan niet door zouden kunnen gaan.
Naar boven
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Vr Jan 11, 2013 21:02    Onderwerp: Reageer met quote

Reaxion schreef:
Ik denk dat een korte verlenging, wellicht gecombineerd met een kleine versoepeling van de top 100 wel goed zou zijn. Zeker bij backgammon waren er maar 2 deelnemers te kort. Terwijl de voorwaarde van een toptoernooi al wel gehaald was. Zou zonde zijn van de moeite zijn vind ik als dadelijk hoop toernooien net aan niet door zouden kunnen gaan.

er waren 2 spelers te kort, die kon ik invullen met wildcards. had 7 aanvragen. dus spelers zijn het niet.

niet genoeg top 28 spelers.
Naar boven
Reaxion
BerichtGeplaatst: Vr Jan 11, 2013 21:38    Onderwerp: Reageer met quote

Er waren toch 6 top 10 en 11 top 28? Dan voldeed die toch aan voorwaarde 1? Of tellen de eerste de 5 niet voor de top 28?
Naar boven
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Vr Jan 11, 2013 21:40    Onderwerp: Reageer met quote

Reaxion schreef:
Er waren toch 6 top 10 en 11 top 28? Dan voldeed die toch aan voorwaarde 1? Of tellen de eerste de 5 niet voor de top 28?

nee de eerste tellen niet mee. enkel als er meer zijn dan 5 dan alles wat daarboven is die tellen wel mee.
Naar boven
Reaxion
BerichtGeplaatst: Vr Jan 11, 2013 21:57    Onderwerp: Reageer met quote

Oke dat vond ik met de huidige formulering niet zo duidelijk dan. Misschien dat je het beter kan formuleren als:
Ten minste 15 top 28 waaronder minstens 5 top 10 spelers.

Op zich is het ook best wel een strenge eis eigenlijk...
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: