Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jr212
BerichtGeplaatst: Zo Sep 30, 2012 8:47    Onderwerp: Schaak software Reageer met quote

Hi,

Wie kent er een goed en gratis programma welke duidelijk is voor beginners, zowel op schaak als computer gebied?

Jan
Naar boven
Wilm
BerichtGeplaatst: Zo Sep 30, 2012 10:38    Onderwerp: Reageer met quote

Je kunt eens kijken bij de The Pirate Bay of Iso Hunt als je bekent bent met torrents. Als ik jou was zou ik dan Fritz downloaden. Dit is een professioneel schaakprogramma wat veel door schakers gebruikt wordt.
Naar boven
Hurricane_Power
BerichtGeplaatst: Zo Sep 30, 2012 10:51    Onderwerp: Reageer met quote

Chess Titans van windows Question
Naar boven
jr212
BerichtGeplaatst: Ma Okt 01, 2012 8:40    Onderwerp: Reageer met quote

Wilm schreef:
Je kunt eens kijken bij de The Pirate Bay of Iso Hunt als je bekent bent met torrents. Als ik jou was zou ik dan Fritz downloaden. Dit is een professioneel schaakprogramma wat veel door schakers gebruikt wordt.

Geen illegale soft. Fritz is trouwens veel te moeilijk voor beginners. Ikzelf werk wel met Fritz en heb legaal bijna alle versies.

Hurricane_Power schreef:

Titans is een goede keuze echter sommigen werken nog met XP.

Iemand nog iedeeën?

Jan

PS: toch bedankt om mee te denken
Naar boven
Wilm
BerichtGeplaatst: Ma Okt 01, 2012 11:22    Onderwerp: Reageer met quote

Voor mensen die geen geld hebben is downloaden ideaal. Het is trouwens niet illegaal want je deelt het met het andere mensen. Ik heb trouwens Fritz bij een kringloopwinkel gekocht voor 50 euro cent daar hebben ze ook meerdere schaakprogramma's, boeken ook voor beginners. Want dat is het openingen en stellingen bestuderen zo krijg je inzicht!!
jr212 schreef:
Wilm schreef:

Geen illegale soft. Fritz is trouwens veel te moeilijk voor beginners. Ikzelf werk wel met Fritz en heb legaal bijna alle versies.

Hurricane_Power schreef:

Titans is een goede keuze echter sommigen werken nog met XP.

Iemand nog iedeeën?

Jan

PS: toch bedankt om mee te denken
Naar boven
bobibird
BerichtGeplaatst: Di Okt 02, 2012 11:44    Onderwerp: Reageer met quote

chess titans zit in ontspanning van pc... Laughing
Naar boven
hoeksmarp
BerichtGeplaatst: Di Okt 02, 2012 15:45    Onderwerp: Reageer met quote

Wilm schreef:
Het is trouwens niet illegaal want je deelt het met het andere mensen.

Laughing Geloof je daar zelf in?
Naar boven
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Di Okt 02, 2012 18:47    Onderwerp: Reageer met quote

toen ik leerde schaken , heeft mijn leraar de volgende mee gegeven.

Fritz, Rybka (maar partijen nakijken niet tegen computer spelen)
en RL wedstrijden spelen al of niet op het interenet.

maar dan eventueel pogo.com
Naar boven
MadMacOffline

Totaal berichten: 515
Leeftijd: 38
Geslacht: Man
Kiribati
BerichtGeplaatst: Wo Okt 03, 2012 8:28    Onderwerp: Reageer met quote

hoeksmarp schreef:
Wilm schreef:

Natuurlijk, als we jouw bankrekening leeg halen en eerlijk verdelen met anderen is het toch ook niet illegaal?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Hurricane_Power
BerichtGeplaatst: Wo Okt 03, 2012 14:51    Onderwerp: Reageer met quote

MadMac schreef:

Natuurlijk, als we jouw bankrekening leeg halen en eerlijk verdelen met anderen is het toch ook niet illegaal?

Daarom dat bankovervallers ook steeds in bendes werken en de buit verdelen. Het moet natuurlijk legaal blijven Wink
Naar boven
Wilm
BerichtGeplaatst: Wo Okt 03, 2012 20:46    Onderwerp: Reageer met quote

hoeksmarp schreef:
Wilm schreef:

Ik wel en met mij nog 5 miljoen Nederlanders. Er is zelfs een politieke partij naar aanleiding hiervan opgericht. Dus lang leven het delen. Ik kan beter vragen hier heeft u wel eens gedeeld? Zolang dat er software bestaat wordt er al gedeeld. Het download systeem bij torents zit zo in elkaar dat je het inderdaad met andere deelt via je computer.
Naar boven
ahuibersOffline
Totaal berichten: 43
Leeftijd: 35
BerichtGeplaatst: Wo Okt 03, 2012 22:16    Onderwerp: Reageer met quote

Daarom geen torents.. Dat is namelijk bijna altijd stelen Razz

Boeken? Oom jan leert zijn neefje schaken Wink
Naar boven
MadMacOffline

Totaal berichten: 515
Leeftijd: 38
Kiribati
BerichtGeplaatst: Wo Okt 03, 2012 22:37    Onderwerp: Reageer met quote

Wilm schreef:
hoeksmarp schreef:
Wilm schreef:

Ik wel en met mij nog 5 miljoen Nederlanders. Er is zelfs een politieke partij naar aanleiding hiervan opgericht. Dus lang leven het delen. Ik kan beter vragen hier heeft u wel eens gedeeld? Zolang dat er software bestaat wordt er al gedeeld. Het download systeem bij torents zit zo in elkaar dat je het inderdaad met andere deelt via je computer.

Het feit dat je kunt delen maakt het natuurlijk niet minder illegaal. (Ik kan ook met 180 de snelweg op, maar dat mag ook niet). De partij waar jij het over hebt wil inderdaad een hele hoop zaken anders zien, maar ze zijn heus niet voor illegale praktijken. Zoals ze het zelf omschrijven: "we zijn geen pubers die gratis willen downloaden."
Naar boven
hoeksmarp
BerichtGeplaatst: Do Okt 04, 2012 9:43    Onderwerp: Reageer met quote

Sterker nog: downloaden van muziek en film, valt momenteel nog onder de thuiskopie, en is dus toegestaan. Het delen van muziek en film valt daar niet onder en is wél illegaal!
Computer software is een verhaal apart, hiervoor dient u rechtmatig eigenaar te zijn van het orgineel om een thuiskopie te mogen maken. Dus downloaden van gekopieerde software is per definitie illegaal.

Iets duidelijker uitleg (link)
Naar boven
Wilm
BerichtGeplaatst: Do Okt 04, 2012 11:47    Onderwerp: Reageer met quote

Het zit hem in het uploaden dat mag niet, dan geef je het aan derden. Downloaden mag wel. Maar ik heb het idee dat mensen die hier het hardste tegen ageren het meeste downloaden+upload. Misschien dat hier eens een pol over gehouden kan worden. Whistle
Maar dit is de vraag:
Hi,

Wie kent er een goed en gratis programma welke duidelijk is voor beginners, zowel op schaak als computer gebied?

Jan
hoeksmarp schreef:
Sterker nog: downloaden van muziek en film, valt momenteel nog onder de thuiskopie, en is dus toegestaan. Het delen van muziek en film valt daar niet onder en is wél illegaal!
Computer software is een verhaal apart, hiervoor dient u rechtmatig eigenaar te zijn van het orgineel om een thuiskopie te mogen maken. Dus downloaden van gekopieerde software is per definitie illegaal.

Iets duidelijker uitleg (link)
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: