FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MaCoPi
BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2012 16:11    Onderwerp: Kampioenschap Stad en land 2012 Reageer met quote

Het Stad en land kampioenschap van 2012 is in de 2e ronde beland, die nog bestaat uit 7 poules. Van die 7 poules is die waar ik in zit, poule 3, waarschijnlijk de zwaarste. Met Wsg_Abacus (2x 1ste) en MaCoPi (1x 1ste en 1x 2e) hebben we de winnaar van 3 voorgaande kampioenschappen en de runner-up van een ander kampioenschap. Daarnaast hebben Wsg_Abacus (595 dagen), MaCoPi (118 dagen), Blackjack12 (115 dagen) en de-ik-ki-ed (11 dagen) 4 maal een voormalig nummer 1 met samen 839 dagen aan de top. Naast de 4 eerder genoemde zitten genderen6, Lochem en d_heude in deze zware poule.

Wie denken jullie dat deze poule gaan overleven en een plekje bij de laatste 14 kunnen bemachtigen?

En wat zijn de verwachtingen van de overige poules?
Naar boven
marienOffline

Totaal berichten: 6
Leeftijd: 25
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Sep 20, 2012 13:23    Onderwerp: Reageer met quote

Sja, inderdaad een lastige poule. Wie er door gaat in de poules durf ik echt niet te zeggen, er kan van alles gebeuren. Wel spannend trouwens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: