FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bram41966Offline
Vip
Vip
Totaal berichten: 242
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Di Mei 29, 2012 8:23    Onderwerp: rating niet omhoog na winst tegenstander door tijd Reageer met quote

Ik heb een kwartfinale tegen mijn tegenstander gewonnen omdat die bij alle 4 partijen door de tijd is heen gegaan. wat me nu opvalt is dat mijn rating bij dobbelen niet is aangepast die is op 1784 blijven staan en ook bij mijn reeks van gewonnen partijen worden deze partijnen niet vermeldt. Is dat een foutje in het systeem of gebeurt dit altijd, dat wanneer je een partij wint doordat tegenstander door de tijd heengaat je dit niet bij de rating opgeteld krijgt .
het betrof hier partijen tegen Yolie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Hurricane_Power
BerichtGeplaatst: Di Mei 29, 2012 8:26    Onderwerp: Reageer met quote

Je hebt dan toch ook niet echt gewonnen hé Wink . Allicht gaat deze regel op: "Als een spel 2 zetten of minder duurt, dan telt een spel niet mee voor de rating en komt ook niet in je historie."
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: