Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
thePJ
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 02, 2012 10:12    Onderwerp: Bijna 4 jaar over 1 toernooitje...record? Reageer met quote

Best triest eigenlijk dat je over 1 toernooi maar liefst bijna 4 jaar over doet om uit te spelen:
toernooinummer: 28135
strategie 8 mei 2008 16:15 gestart

Wat is het record eigenlijk? Volgens mij is geen enkel ander spel op jijbent wat zo lang kan duren als strategie of is dat er wel?
Naar boven
Hendrie42
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 02, 2012 10:26    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vond het strategie toernooi waar ik momenteel nog in zit al lang duren, namelijk 2.5 jaar. Maar daar sta ik mee slechts op de 3e plaats in de rij Rolling Eyes dus dat geeft wel aan hoe lang het kan duren met dit spel. Heel toevallig wel het eerste toernooi wat ik ooit gestart ben op jijbent, dus des te meer reden om vol te houden Razz.

Overigens wel uitzonderlijk want de meeste toernooien heb ik wel in een jaar (+/- een paar maanden) uitgespeeld.

Het typeert strategie wel inderdaad, maar weinig aan te doen denk ik, zonder aan de bel van de admin te gaan hangen als bijvoorbeeld herhalingsregels tot in den treure worden uitgebuit.
Naar boven
ruben87Offline

Totaal berichten: 975
Leeftijd: 34
Geslacht: Man
Gelderland
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 02, 2012 12:21    Onderwerp: Reageer met quote

http://www.jijbent.nl/toernooi.php?toernooi=28135

dit is 'm. Wel een erg spannend toernooi... Razz

En de snelheid van de strategietoernooien is een eeuwenoud probleem. Ik geloof niet dat het in dit geval komt door het express rekken van partijen.

Dancing Doe ook eens mee aan een stratego toernooi! Dancing
Stratego toernooi informatie:winner www.strategobond.nl bier
Real-time gratis oefenen zonder downloads:Think www.gravon.net Think
Ranking en toernooi uitslagen: zilver www.kleier.net goud
Nu ook de Stratego-Barrage ranking via het Kleier menu! Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
RiskyOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 414
Leeftijd: 34
Geslacht: Man
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 04, 2012 23:34    Onderwerp: Reageer met quote

Nog een geluk dat er geen deelnemers tussen zitten die inmiddels al langer dan een jaar niet meer spelen, anders had de TPR ineens gek uit kunnen pakken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Vinnie
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 05, 2012 13:48    Onderwerp: Reageer met quote

Ik dacht dat 4 jaar over een kampioenschap doen al extreem veel was (strategie 2006) maar kennelijk kan een gewoon toernooi strategie ook al zo lang duren...
Naar boven
thePJ
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 05, 2012 15:29    Onderwerp: Reageer met quote

Vinnie schreef:
Ik dacht dat 4 jaar over een kampioenschap doen al extreem veel was (strategie 2006) maar kennelijk kan een gewoon toernooi strategie ook al zo lang duren...

Ja dat kampioenschap kan ik me ook nog herinneren, vandaar ik expres in de topic titel toernooi heb gezet.

Ik ga het qua strategie toernooien elk geval een stuk rustiger aan doen, tijd voor een soort "strategie-sabatical" Cool
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: