Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pure-Ivo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2011 18:31    Onderwerp: Multi-toernooi? Reageer met quote

Mijn vraag luidt als volgt:

bestaan er toernooien die meerdere verschillende spellen bevatten?

Zo ja, waar kan ik die vinden?
Zo nee, is dit een idee voor de toekomst?
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9978
Leeftijd: 52
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2011 19:17    Onderwerp: Reageer met quote

Nee die bestaan niet en komen er ook niet (althans in ieder geval voorlopig niet).
Pure-Ivo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2011 19:52    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer. Het zou in mijn ogen een leuke uitdaging op een nieuw niveau zijn geweest.
Naar boven
de-ik--ki-edOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 412
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2011 22:59    Onderwerp: Reageer met quote

Je kan zelf een gebruikerstoernooi organiseren. Zie bijvoorbeeld:
http://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?t=7174
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Sprinter
BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2011 23:16    Onderwerp: niveau ?? Reageer met quote

lijkt me dat je eerst eens moet proberen als newby zijnde een partij te winnen van iemand gezien je profiellijst die aangeeft dat je nog niks gewonnen hebt... en wat niveau te bereiken voordat je zulke vragen stelt. Idea

Of dacht je serieus dat iedereen zit te wachten op gecompliceerde toernooien met daarin beginnertjes die alles verliezen en soms voortijdig afhaken zonder te spelen ??? Rolling Eyes
Dat geloof je zelf toch niet..... een leeftijd en/of v/m aanduiding in je profiel zou ook wel het minste zijn om mee te beginnen ...... Cool
Naar boven
Pure-Ivo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2011 23:42    Onderwerp: Reageer met quote

Oh, maar deze newby zou zijn kansen juist vergroten met veelzijdigheid Wink

En niet met de vinger wijzen zonder de juiste informatie. Ik haak niet voortijdig af. Ik ben in één toernooi zelfs nog een laatste poulewedstrijd aan het spelen, terwijl het nergens meer om gaat voor zowel mij als mijn tegenstander.

Mijn naam moge mijn geslacht duidelijk maken. Mijn leeftijd is 28. Ik zie daar het belang echter niet van in. Je kunt aan mijn taalgebruik zien dat ik niet bij de jongste generatie behoor.

Ik stel vragen als ik daar de behoefte toe voel. Ontmoedig mensen niet om vragen te stellen. Ik vraag, ik eis niet. I'll take no for an answer.

Niet meer om zinloze dingen zeuren. De volgende wil weten hoe laat ik opsta en in welke supermarkt ik mijn boodschappen doe. De derde vindt het nodig dat ik eerst invul welke kleur onderbroek ik draag. Allemaal onbelangrijk. Ik ga mijn overwinningen nog wel behalen.
Wel zonde om te constateren dat mensen die vaak winnen meer inspraak krijgen. In mijn ogen draait het vooral om speelplezier.
Naar boven
MadMac
BerichtGeplaatst: Ma Okt 24, 2011 7:06    Onderwerp: Re: niveau ?? Reageer met quote

[quote="Sprinter"]lijkt me dat je eerst eens moet proberen als newby zijnde een partij te winnen van iemand gezien je profiellijst die aangeeft dat je nog niks gewonnen hebt... en wat niveau te bereiken voordat je zulke vragen stelt. Idea [/quote]

Wat een onzin zeg! Goede ideeën kan iedereen geven. Zeker nieuwe mensen kunnen nieuwe frisse ideeën leveren, mits ze niet door zulke reacties weg gejaagd worden.

Dit idee is niet nieuw, maar het lijkt me nog steeds leuk als jet ooit zo komen Smile
Naar boven
Sprinter
BerichtGeplaatst: Ma Okt 24, 2011 13:46    Onderwerp: quote Reageer met quote

Klopt MADMAC ........ het ligt niet in mijn bedoeling mensen weg te jagen, en ook stel ik geen interesse in welke kleur onderbroek iemand draagt.... en sommige kinderen van net 7-8 jaar kunnen vaak zo goed typen dat je het verschil niet ziet tussen een kind van die leeftijd en een oudere..... maar goed dat is allemaal niet belangrijk.... waar het om ging is dat verfrissende idee-en altijd welkom zijn.... maar je zou verwachten dat dit punt eerder door een meer ervaren speler gesteld zouden worden en niet door iemand met slechts enkele gespeelde spellen offe is het weer zo dat deze speler al 1 of meerdee namen achter zich liet op de site???

Ik geef een voorbeeld, zelf ging ik pas met toernooitjes meedoen terwijl ik al meer dan een jaar actief lid was dat wil zeggen 50 zetten per dag dus.... Mij verbaaast het dat nieuwe spelers al meteen precies weten hoe ze daar aan mee kunnen en mogen doen aangezien de meesten niet eens de moeite nemen om alles te lezen en ik sprek uit ervaring inmiddels....

zo ben benieuwd of je het hier mee eens kan zijn LoL Razz
Naar boven
Marleen112Offline
Vip
Vip
Totaal berichten: 208
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Ma Okt 24, 2011 14:18    Onderwerp: Re: niveau ?? Reageer met quote

Sprinter schreef:
lijkt me dat je eerst eens moet proberen als newby zijnde een partij te winnen van iemand gezien je profiellijst die aangeeft dat je nog niks gewonnen hebt... en wat niveau te bereiken voordat je zulke vragen stelt. Idea

Of dacht je serieus dat iedereen zit te wachten op gecompliceerde toernooien met daarin beginnertjes die alles verliezen en soms voortijdig afhaken zonder te spelen ??? Rolling Eyes
Dat geloof je zelf toch niet..... een leeftijd en/of v/m aanduiding in je profiel zou ook wel het minste zijn om mee te beginnen ...... Cool

waar je je al niet druk om kan maken. Twisted Evil
Naar boven
jr212
BerichtGeplaatst: Ma Okt 24, 2011 15:59    Onderwerp: Re: quote Reageer met quote

Sprinter schreef:

Ik geef een voorbeeld, zelf ging ik pas met toernooitjes meedoen terwijl ik al meer dan een jaar actief lid was dat wil zeggen 50 zetten per dag dus.... Mij verbaaast het dat nieuwe spelers al meteen precies weten hoe ze daar aan mee kunnen en mogen doen aangezien de meesten niet eens de moeite nemen om alles te lezen en ik sprek uit ervaring inmiddels....

Ik speel de toernooitjes van de 2° dag dat ik ingeschreven was.
Na ±1 week had ik met mijn 50 zetjes per dag niet genoeg en ben ik in stapjes per week doorgegaan naar megavip. nu heb ik te weinig tijd en ben ik toch een stap moeten terugkeren. Sommigen lezen weldegelijk het forum, spelregels en de werkwijze.

Ik help waar ik kan en leg zelfs wat spelregels uit aan beginners

Mijn punt is niet iedereen over 1 kam scheren.

Als je al op andere sites heb gespeeld wen je ook héél snel mee met andere sites.
Naar boven
blahOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 685
BerichtGeplaatst: Wo Nov 09, 2011 3:26    Onderwerp: Re: niveau ?? Reageer met quote

Dat geloof je zelf toch niet..... een leeftijd en/of v/m aanduiding in je profiel zou ook wel het minste zijn om mee te beginnen ...... Cool[/quote]

Jeemig. Voor een geslachtloze engel ben je behoorlijk snel aangebrand, waarom zou Ivo geen vraag mogen stellen?
#Onfire
Ben trouwens best geinteresseerd in de kleur onderbroek.
Misschien een nieuwe profielvraag? badair
Naar boven
Sprinter
BerichtGeplaatst: Wo Nov 09, 2011 4:59    Onderwerp: Re: niveau ?? Reageer met quote

blah schreef:

Jeemig. Voor een geslachtloze engel ben je behoorlijk snel aangebrand, waarom zou Ivo geen vraag mogen stellen?
#Onfire
Ben trouwens best geinteresseerd in de kleur onderbroek.
Misschien een nieuwe profielvraag? badair[/quote]

1e bij jou staat ook geen geslacht vermeld??!! dat dit wel in mijn profiel vermeld is en niet hier daarvoor moet je bij de admins zijn.... mij niks verwijten daarover.....
2de het bovenste gedeelte van mijn verhaal vind ik niet terug in je commentaar terwijl dat juist dat gedeelte essentieel was/is ... goed leren lezen dus is de raad en niet op gedeeltes beoordelen......
ik ben overigens een ijskouwe dus branden doe ik niet snel Laughing
3de aangezien je geslacht niet direct zichtbaar is (LoL) vertel ik niet wat mijn kleur onderbroek is Razz Laughing
Naar boven
JankerdOffline

Totaal berichten: 756
BerichtGeplaatst: Wo Nov 09, 2011 12:47    Onderwerp: Re: Multi-toernooi? Reageer met quote

Pure-Ivo schreef:
Mijn vraag luidt als volgt:

bestaan er toernooien die meerdere verschillende spellen bevatten?

Zo ja, waar kan ik die vinden?
Zo nee, is dit een idee voor de toekomst?

Mss ook een idee om een oproepje te doen voor een potje "Jijbent". Ik kan me herinneren dat thorgal dat deed.Je speelt dan alle spellen die Jijbent heeft.

"Vragen staat vrij", voor iedereen!!!
Naar boven
blahOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 685
BerichtGeplaatst: Wo Nov 09, 2011 18:21    Onderwerp: Reageer met quote

1) nee, ik word liever beoordeeld op mijn spel en aangename persoonlijkheid dan op geslacht of leeftijd, dus mij stoort dat niet. Ik zou ook erg teleurgesteld zijn als jij niet een vrouwelijke engel in een eh, wit met blauwe tangaslip was, maar een sjagarijnige kerel in een boxershort. Maar dat is héél persoonlijk.

2)Quoten doe je meestal niet het hele bericht, dan heet het geen quoten meer. Maar lezen kan ik goed.

3) nee, laat mij mijn illussies maar rofl
Naar boven
motions1984
BerichtGeplaatst: Vr Nov 18, 2011 9:39    Onderwerp: Reageer met quote

Laten we het wel gezellig houden.
Het is een site om gezelligheidsspellen te spelen....

Alle ideeen zijn welkom. De ene is alleen makkelijker uitvoerbaar dan de ander.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: