Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Vinnie
BerichtGeplaatst: Di Jan 10, 2012 13:12    Onderwerp: Reageer met quote

Ik was extra gemotiveerd door de zware poule maar de goede kleurindeling dus ik ben er goed voor gaan zitten, maar mn goede resultaat wordt overschaduwd door het overlijden van Elite, ik had dat potje liever gewoon verloren.

Edit: ik zie dat Diadem nu ook door zn tijd is gegaan, dat is wel een anticlimax voor wat een hele mooie poule had kunnen zijn. Al denk ik dat Diadem toch verloren stond tegen mij en Hurricane.
Naar boven
Pipo_papflesOffline
Totaal berichten: 343
Leeftijd: 32
Geslacht: Man
Belgium
BerichtGeplaatst: Di Jan 10, 2012 19:44    Onderwerp: Reageer met quote

Er hangt inderdaad een triest verhaal aan die poule, maar waar je kon presteren heb je het wel gedaan.

Dat diadem door de tijd gaat is inderdaad jammer, maar ik kan bevestigen dat jullie beide in een gewonnen stelling stonden, dus dat heeft dan toch weinig invloed gehad op het eindresultaat.

Wel weer een titel kandidaat minder bij de laatste 14. ( hoewel hij dat dit jaar misschien niet zo zeer was gezien het gepresteerde spel. Zal wel veel te maken hebben gehad met gebrek aan tijd.)

Het zal er op lijken dat het niveau bij de laatste 14 veel lager gaat liggen dan de voorbije 2 jaar, maar die schijn zou kunnen bedriegen want enkele nieuwkomers hebben ondertussen een heel goede rood-reputatie opgebouwd en enkele vaste waarde, hebben weer een jaartje meer ervaring.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
WishmasterOffline
Admin
Admin

Totaal berichten: 2267
Leeftijd: 45
Ireland
BerichtGeplaatst: Di Jan 24, 2012 15:50    Onderwerp: 4R 2011 Reageer met quote

Vandaag is het kampioenschap 4R 2011 naar de ronde gegaan waarin nog 14 spelers over zijn.
Is er iemand die zich durft te wagen aan een voorspelling?
Ik heb voor mezelf weinig hoop door deze ronde heen te komen, en ga er daarom enkel voor om gewoon een aantal mooie partijen te spelen en het vooral de toppers zo lastig mogelijk te maken, en wellicht een enkeling te verrassen en een van de favorieten uit te schakelen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger 

de-ik--ki-edOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 404
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Jan 24, 2012 18:08    Onderwerp: Reageer met quote

Ik voorspel dat je dit topic binnenkort samenvoegt met het al bestaande topic.

succes allemaal
Er zitten dit jaar ene paar verrassende namen bij de laatste 14. Darwin, ApdG en wishmaster hebben een knappe prestatie geleverd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
WishmasterOffline
Admin
Admin

Totaal berichten: 2267
Leeftijd: 45
Ireland
BerichtGeplaatst: Di Jan 24, 2012 22:07    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm, had niet gezien dat er al een draadje voor was. Ik had enkel in het kampioenschap-forum gekeken en niet in het 4R forum zelf.
Ik laat de beslissing om het al dan niet samen te voegen over aan de 4R admin.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger 

Pipo_papflesOffline
Belgium
BerichtGeplaatst: Ma Jan 30, 2012 0:58    Onderwerp: Reageer met quote

Het is weer zover! De laatste 14 zijn nog maar net van start gegaan en verschillende zijn er al vol enthousiasme ingevlogen. Very Happy Enkele partijen zijn al afgerond, maar echt heel onverwachte resultaten hebben we nog niet gezien.

Wat echter wel verrassend is, zijn de 6 Nieuwkomers bij de laatste 14. Ze zitten mooi verdeeld over de 2 poules. Hoewel het nieuwkomers zijn en in verhouding met bijvoorbeeld vorig jaar, de poules een stuk minder sterk lijken, zijn ze zeker niet te onderschatten.
Op korte tijd hebben de meeste van hen een sterke reputatie opgebouwd en word het een zware klus voor de favorieten om hun favorieten-rol waar te maken.

Hieronder vind je een overzicht van mijn bescheiden kijk op de beide poules en de kansen van de laatste 14 spelers om door te gaan naar de laatste 4 en verder. Louter om het nog net iets meer tot leven te brengen werd elke speler aan een klein verhaaltje verbonden.

Poule 1

1. Pipo_papfles (2688) 2288
2. Hurricane_Power (2557) 2278
3. richardv35 (2271) 2276
4. daudey (2311) 2257
5. peter7778 (2403) 2254
6. Wishmaster (2111) 2185
7. ApdG (2178) 2170

Pipo_papfles (2688)

Rood tegen: Richardv35, daudey,Wishmaster
Geel tegen: Hurricane_power, Peter7778, ApdG

Vermeldenswaardig:

Kampioen 2007, 2008 en 2010; Voortreffelijke rood-reputatie,maakt vaak het verschil met geel en staat ruim 4,5 jaar op nummer 1 in de ranking.

Het verhaal:

Toen leger- troepen, in het verleden, reisden stuurde ze steeds enkele sterke mannen vooruit om de weg te effenen, bruggen te bouwen over diepe kuilen en potentieel gevaar te onderscheiden om uiteindelijk hun doel te kunnen bereiken.

Wat is nodig om de volgende ronde te bereiken?

Pipo word op basis van zijn palmares ongetwijfeld als één van de sterkere in de poule beschouwd. Met zijn torenhoge TPR lijkt hij in een ideale uitgangspositie te staan om zijn doel te kunnen bereiken.
Het zal echter niet eenvoudig worden om de weg voor hem te effenen. HP zou voor pipo een groot obstakel kunnen zijn, Peter een diepe kuil en ApdG een potentieel gevaar. Misschien heeft hij nog net het materiaal om een brug te bouwen en potentieel gevaar te voorkomen,maar een berg verzetten lijkt onmogelijk.

Wat word van hem verwacht?

Een deukje in de monster tpr is heel reëel, maar de kansen op de laatste 4 zijn niet gering.

Hurricane_power (2557)

Rood tegen: Pipo_papfles, Daudey,ApdG
Geel tegen: Richardv35, Peter7778, Wishmaster

Vermeldenswaardig:

Slechts zijn 2de kampioensc hap 4r, maar net als vorig jaar weer bij de laatste 14. Vorig jaar haalde hij de laatste 4 net niet,maar dit jaar is niet alleen de tpr beter, maar ook de tegenstanders zijn in verhouding net iets minder sterk dan toen.

Het verhaal:

Er was eens een kind dat een cadeau kreeg van zijn vader. De verpakking was prachtig. Zo mooi zelf dat hij het heel zorgvuldig opende om te voorkomen dat het schade zou oplopen. Toen hij het pakje opende bleek er niets in te zitten.

Een goede tpr gecombineerd met het kleurvoordeel tegen pipo, is een mooie geschenk en zet hem in een ideale positie om door te gaan naar de volgende ronde! Of de inhoud teleurstellend zal zijn moet nog blijken.
Hoewel hij met 8 punten zeker nog een kans maakt om door te gaan is het heel riskant om daar op te gokken.
Zijn creativiteit als geel speler is zeker verbeterd en zal nu een noodzaak zijn om deze poule te overleven.

Wat wordt van hem verwacht?

Dat hij standhoud in al zijn rode partijen, van de underdog (wishmaster)wint en ervoor zorgt dat Richardv35 en Peter7778 heel moeilijke rode partijen tegemoet gaan.

Richardv35 (2271)

Rood tegen: Hurricane_power, Peter7778, Wishmaster
Geel tegen: pipo_papfles, daudey, ApdG

Vermeldenswaardig:

Op 6 kampioenschappen, reeds voor de 4de keer bij de laatste 14. Hij begint stilaan een vaste waarde te worden.
De vorige 3 keer ging hij echter wel volledig ten onder. (3 keer laatste in zijn poule)

Het verhaal:

Er waren eens twee kikkertje in een kom melk gevallen. Wat ze ook probeerde… Ze geraakten er niet meer uit. 1 kikkertje gaf het op en verdronk. Tegen beter weten in bleef het andere kikkertje spartellen. Uiteindelijk werd de melk zo opgeklopt, door al dat gespartel dat het romig werd en het kikkertje geleidelijk aan hogerop kwam en weer uit de kom kon springen.

Er vanuit gaande dat hij niet veel gaat rapen in een gele partij tegen pipo, zal hij het tegen peter en ApdG moeten doen. 9 punten is heel waarschijnlijk het absolute minimum om door te kunnen gaan.
Als hij een hoog niveau met geel handhaaft en zijn weg door zijn rode partij tegen Hurricane_power spartelt dan zal hij dit jaar niet verdrinken.

De meeste zullen verwachtten dat hij opnieuw ten onder zal gaan, maar ik heb een voorgevoel dat hij dit jaar meer een rol zal gaan spelen in de strijd voor de laatste 4.

Daudey (2311)

Rood tegen: richardv35, Peter7778, Wishmaster
Geel tegen: pipo_papfles, Hurricane_power, ApdG

Vermeldenswaardig:

Kampioen 2005, Elk kampioenschap waarin hij deelnam zat hij minstens bij de laatste 14!

Het verhaal:

Toen een man zijn tuin wilde omspitten stootte hij op de sterke wortels, van een oude boom die al jaren in zijn tuin stond. De boom stond in de weg, maar toen hij de boom wilde verplaatsen stelde hij vast dat “Een oude boom niet eenvoudig te verplanten is.”

Daudey zal zeker een niet eenvoudig te verplanten boom worden. Er zijn er weinigen die zoveel ervaring hebben en zulke consequente resultaten hebben neergezet.
Toen kwam er echter een pipo met een stevige bijl en een orkaantje met een stevige wind en was een nog redelijke tpr, tenietgedaan door een rampzalige kleurindeling!

Ik verwacht dat hij in zijn rode partijen goed zal presteren, maar net te kort zal schieten om een kans te maken op de laatste 4.

Peter7778 (2403)

Rood tegen: pipo_papfles, Hurricane_power, ApdG
Geel tegen: richardv35, daudey, Wishmaster4

Vermeldenswaardig:

Zijn 2de kampioenschap en het gaat in stijgende lijn… Na uitschakeling in de derde ronde nu overtuigend bij de laatste 14. Vorig jaar was het wel pipo en HP die toen voorkwamen dat hij een ronde verder ging en nu zijn het ook net die 2 waarmee hij in een poule beland.

Het verhaal:

Er waren eens 2 honden die vechten om een been… En toen ging de derde er met heen!

Ik kan me best voorstellen, dat velen die poule 1 vluchtig bekijken wel eens door hun gedachte kunnen laten gaan dat pipo en HP er hier met kop en schouder boven uit steken en zij het mogen uitvechten wie de poule gaat winnen.
Als er iemand is die met de prijzen kan gaan lopen en als grote overwinnaar uit die strijd kan komen dan is dat Peter!
De kleurindeling kon nauwelijks beter en maakt de mindere tpr helemaal goed.

Ik verwacht een sterk rood spel van hem, maar de cruciale vraag is of dat zal volstaan om de zeer nodige rode punten tegen pipo en HP mee naar huis te nemen.

Wishmaster (2111)

Rood tegen: Hurricane_power, peter7778, ApdG
Geel tegen: pipo_papfles, richardv35, daudey

Vermeldenswaardig:

Zijn 6de kampioenschap en nu voor het eerst als één van de nieuwkomers bij de laatste 14!

Het verhaal:

Klein duimpje sprong in de 7-mijls laarzen en zelfs de reus schoot te kort om hem bij te benen!

In verhouding met de meeste in deze poule is Wishmaster hier het kleine duimpje. Het lijkt haast onmogelijk dat hij met deze reuzen gaat kunnen meelopen. De kleurindeling is redelijk, maar de tpr is te laag om echt een kans te maken op een grote stunt. Standhouden in al zijn rode partijen en minstens 2 partijen niet verliezen met geel zal het minimum zijn om door te gaan naar de volgende ronde.

Dat hij zijn laarzen aantrekt, gaat lopen zoals hij dat nooit tevoren heeft gedaan, maar heel waarschijnlijk toch wel ergens zal struikelen.
Die kleine nederlaag zou echter niet opwegen tegen de fantastische prestatie die hij reeds heeft neergezet!

ApdG (2178)

Rood tegen: pipo_papfles, richardv35, daudey
Geel tegen: Hurricane_power, peter7778, Wishmaster

Vermeldenswaardig:

1ste kampioenschap en meteen bij de laatste 14! Heeft al enkele mooie geel overwinningen geboekt, en houd steeds vaker stand met rood.

Het verhaal:

Als een mier een obstakel tegenkomt, dan zoekt hij naar een manier om langs dat obstakel te gaan. Als hij merkt dat het niet lukt, dan laat hij zich niet ontmoedigen en klimt er gewoon op en erover.

Vanwege de mindere tpr en dus de noodzaak op minimum 9 punten is winnen van Richard, daudey en Wishmaster een ‘must’.
Als we er van uit gaan dat Hp standhoud met rood, dan zal vooral zijn rode partij tegen pipo en zijn gele partij tegen Peter cruciaal worden.

Hij zal ongetwijfeld naar manieren gaan zoeken om deze obstakels te omzeilen, maar voor een kleine mier is het wel een grote berg om te beklimmen.
Ik verwacht dat de laatste 4 momenteel nog net iets te hoog gegrepen is, maar zie alle potentieel bij hem voor de toekomstige jaren!

Poule 2

1. Vinnie (2411) 2252
2. de-ik--ki-ed (2572) 2242
3. darwin (1598) 2219
4. Darkgrumly (2430) 2212
5. MrSmile (2273) 2207
6. Daluna (2426) 2205
7. Mitch28 (2355) 2194

Vinnie (2411)

Rood tegen: MrSmile, Daluna, Mitch28
Geel tegen: de-ik—ki-ed, Darwin, Darkgrumly

Vermeldenswaardig:

5 van de 7 keer dat hij deelnam aan het kampioenschap 4r stond hij bij de laatste 14. 1x zelfs bij de laatste 4! Hij hield reeds stand met rood tegen Daluna en moest het onderspit delven, met geel, tegen Darkgrumly.

Het verhaal

Hoge bomen vangen veel wind,maar hoeven het daarom niet te begeven!

Vanwege de hoge Tpr en redelijk goede kleurindeling, zou ik geneigd zijn om hem als één van de grootste kansmakers op de laatste 4 te bestempelen. Hij kan echter heel veel tegenwind verwachten.
Maar als hij zijn 3 rode partijen wint en presteert tegen Darwin, zal er dan nog één wind zijn die deze hoge boom omver zal krijgen?

Een absolute thriller in zijn rode partijen, maar ik verwacht een happy end!

de-ik--ki-ed (2572)

Rood tegen: Vinnie, Darwin, Darkgrumly
Geel tegen: MrSmile, Daluna, Mitch28

Vermeldenswaardig:

Verliezend finalist in 2006 (stino), 2008(pipo) en 2010(pipo)! Een heel creatieve geel speler en op schoonheidsfoutjes na bijna altijd presterend met rood.

Het verhaal

Er was eens een slakje dat een hele lange weg had afgelegd, om een groen sappig blaadje te kunnen bereiken. Verschillende hadden dit leuke tafereel al een tijdje in het oog. Maar dan staat er plots een man op die, net op het moment dat het slakje in dat sappige blaadje wil bijten, het blaadje opneemt en het 10 meter verderop weer neerlegt. Het slakje gaf het niet op en begon dapper aan zijn volgende 10 meter.

Als het kampioenschap 4r dikkies groene, sappige blaadje is dan is hij er al vele malen heel dicht bij geweest. Velen hebben vol bewondering zijn inspanningen om dat blaadje te pakken te krijgen, gadegeslaan!
Jammer genoeg voor hem was er telkens wel iemand die net voor zijn neus het blaadje wegnam en weer een heel eind verderop legde.

Met een goede tpr en sterk geelspel, zal hij de eerste stap kunnen zetten, naar zijn doel. Twee gele partijen winnen zou toch geen overbodige luxe zijn,maar is natuurlijk sneller gezegd dan gedaan als je Daluna, MrSmile en Mitch28 op het programma hebt staan…

Ik verwacht dat hij dit jaar van zijn welverdiende groene blaadje gaat kunnen smullen!

darwin (1598)

Rood tegen: Vinnie, MrSmile, Daluna
Geel tegen: de-ik--ki-ed, Darkgrumly, Mitch28

Vermeldenswaardig:

Nieuwkomer bij de laatste 14. Op kleiduif na,die met een startrating van 1500 deelnam, stond nooit eerder iemand met zulke lage rating bij de laatste 14 in het kampioenschap 4r!

Het verhaal

Niemand durfde het tegen de grote reus, Goliath, op te nemen. Toen was er die kleine dappere herdersjongen, die op wonderbaarlijke wijze, met een simpele slinger en een steen de reus een verpletterende nederlaag deed lijden.

Het eenvoudige antwoord: 9 of waarschijnlijk 10 punten. Er zal echter meer nodig zijn dan een simpele slinger en een steentje, om aan zoveel punten te komen.

Helemaal niets eigenlijk… Hij heeft iedereen zijn verwachtingen al ruimschoots overtroffen. Elk punt dat hij haalt zou al een topprestatie zijn. Als hij doorgaat naar de laatste 4 schrijft hij geschiedenis bij 4 op een rij. Very Happy

Darkgrumly (2430)

Geel tegen: De-ik—ki-ed, MrSmile, Mitch28
Rood tegen: Vinnie, Darwin, Daluna

Vermeldenswaardig

Eigenlijk pas zijn eerste echte kampioenschap 4r, want vorig jaar nam hij wel deel maar verloor hij al zijn spelen al in de eerste ronde op tijd. Maar nu dus ook meteen bij de laatste 14 en daardoor is hij de hoogst geplaatste van de 6 nieuwkomers.

Het verhaal

Een jonge dame was op zoek naar die ene prins op het witte paard die alles kon bieden wat ze verlangt in een man. Plots kwam die prins, maar hij zat op een zwart paard… Nu was ze verward, maar besefte dat het niet het paard, maar de rijder was die echt telt!

De meeste zullen in deze poule eerder de-ik—ki-ed zien als de ridder op het witte paard of dus degene die alle eigenschappen bezit om deze poule te winnen, maar als Darkgrumly straks op zijn zwart paard komt aangereden zullen sommigen misschien nog raar staan te kijken dat ook hij al de kwaliteiten bezit om door te gaan naar de volgende ronde!

Er van uitgaande dat hij verliest van de-ik—ki-ed, presteert tegen Mitch28 en standhoud in al zijn rode partijen, dan zal vooral zijn partij tegen MrSmile heel belangrijk zijn!

Ik verwacht een ijzersterk roodspel en dat hij dit jaar zijn hoogste geel niveau zal bereiken, dat hij tot nu toe heeft bereikt.

MrSmile (2273)

Geel tegen: Vinnie, Darwin, Daluna
Rood tegen: De-ik—ki-ed , Darkgrumly, Mitch28

Vermeldenswaardig

Op 6 kampioenschappen zet hij zichzelf voor de derde keer bij de laatste 14. In 2008 was het nog een verrassing dat hij daar geraakte en het dan ook nog eens heel goed deed, maar na zijn bronzen medaille in 2010, heeft hij bewezen dat hij als een waardige concurrent moet beschouwd worden in de strijd voor de laatste 4 en verder!

Het verhaal

Er was eens een eendje dat door al de andere eendjes als lelijk werd beschouwd. Later bleek dat dit lelijke eendje helemaal geen eendje was, maar een prachtige zwaan, het meest in het oog springende dier in heel de vijver.

Het is heel moeilijk om MrSmile in te schatten. Als er zijn die denken dat MrSmile niet veel betekenend zal zijn in deze poule, zou dat wel eens helemaal anders kunnen uitdraaien. Hij heeft laten zien dat hij niet zomaar een eendje is dat samen met de andere eendjes in deze poule zwemt, maar misschien groeit hij dit kampioenschap wel uit tot die prachtige zwaan, waarvan niemand het verwachtte…

De kleurindeling zit in ieder geval mee! Vanwege de mindere tpr zal het wel nodig zijn om van Daluna of/ en Vinnie te winnen met geel en dat lijkt me niet zo snel gekwakt.

Ik verwacht dat hij er alles aan zal doen om zich te weren in zijn rode partijen en daar redelijk in zal slagen, maar meer moeite zal hebben om te gaan presteren met geel.

Daluna (2426)

Geel tegen: Vinnie, Darwin, Darkgrumly
Rood tegen: De-ik—ki-ed , MrSmile, Mitch28

Vermeldenswaardig

Eerste deelname aan het kampioenschap en meteen bij de laatste 14! Net als Darkgrumly heeft ook hij op korte tijd een sterke reputatie, ranking en rating opgebouwd.

Het verhaal

Er kwam eens een biggetje met een lange snuit, en toen was het verhaaltje uit…

Vanwege de reeds 2 verloren partijen met geel , moet hij al zijn resterend partijen winnen en hopen dat 8 punten op wonderbaarlijke wijze voldoende zal zijn voor een tweede plek in de poule.

Dat hij al zijn resterende partijen wint, 8 punten haalt en vanwege de tpr, eervol, bij de laatste 14 strand.

Mitch28 (2355)

Geel tegen: Vinnie, MrSmile, Daluna
Rood tegen: De-ik—ki-ed, Darwin, Darkgrumly

Vermeldenswaardig

Op 5 kampioenschappen, voor de 4de keer bij de laatste 14! Dat was de vorige keren telkens het eindstation. In 2007 konden enkel pipo en Stino voorkomen dat hij naar de laatste 4 zou gaan.

Het verhaal

Vroeger (ik praat nu over meer dan 50 jaar geleden) was iedereen er van overtuigd dat de 100 meter sprint nooit in minder dan 10 seconden gelopen kon worden.

Iedereen klokte een tijd af die boven de 10 seconden lag.

Tot de Amerikaan Jim Hines op de Olympische spelen van 1968 (op 14 oktober, om precies te zijn) een tijd liep van 9,95 seconden. Een nieuw wereldrecord.

Wat niet mogelijk leek, bleek toch te lukken!

Om door te gaan naar de volgende ronde, zal Mitch vanwege zijn lage tpr, meer dan 8 punten moeten halen. Iets wat hij nog nooit eerder kon bij de laatste 14.
Zal hij dit jaar een persoonlijk wereldrecord vestigen? Very Happy

Iedereen is er op uit zijn gele punten ergens te gaan halen en Mitch zal heel erg geviseerd worden. Maar ongeacht wat al de andere in zijn poule doen, en ongeacht hoe laag de tpr ook mag zijn, maakt hij een kansje om door te gaan naar de laatste 4.

Hoewel ik het hem gun verwacht ik dat het dit jaar nog niet zal lukken.

Na al deze dingen gezegd te hebben zijn er nog steeds weinige dingen een zekerheid behalve 1:

Als iemand evenveel tijd in zijn spelen steekt dan pipo aan deze analyse, dan is hij torenhoog favoriet om het kampioenschap te winnen!

Succes aan allen!

Laatst aangepast door Pipo_papfles op Di Jan 31, 2012 2:32, in totaal 8 keer bewerkt
Naar boven
peter7778
BerichtGeplaatst: Ma Jan 30, 2012 19:58    Onderwerp: Reageer met quote

(Weer een) geweldige analyse, pipo thumb up Chapeau wine Very Happy Nou begrijp ik ook waarom je nog steeds je eerste zet in je geelpartij tegen mij moet doen #Silly rofl
Naar boven
Pipo_papflesOffline
Belgium
BerichtGeplaatst: Di Jan 31, 2012 2:45    Onderwerp: Reageer met quote

Dank je wel Peter! Very Happy

Nu heb ik zelf een dag vakantie genomen om toch maar eerst deze analyse af te krijgen en me nog niet te veel te moeten concentreren op de spelen zelf. Er stond namelijk nog iemand klaar met een hamer als ik ze vandaag niet af had. Laughing

En verder wilde ik het geen nabeschouwing laten zijn dus moest het snel gaan.

Als er zijn die hun verhaal niet goed vinden, laat gerust weten... Dan pas ik het aan.

Je moet die verhalen trouwens niet te persoonlijk nemen hé.

Vinnie is niet echt een boom, pipo zit niet in het leger. ik heb een sterk vermoeden dat Dark en dikkie helemaal geen paard hebben en Ik heb MrSmile zijn foto nog niet gezien, maar kan me best voorstellen dat hij helemaal geen lelijk eendje is...
Naar boven
Daluna
BerichtGeplaatst: Di Jan 31, 2012 12:25    Onderwerp: Reageer met quote

Jongens, ik ben op zoek naar een big, hij is klein heeft een lange snuit en is hier gisteren kennelijk nog geweest.
Ik wil even een hartig woordje met hem spreken!!! Laughing
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 54
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Jan 31, 2012 20:08    Onderwerp: Reageer met quote

Het niveau van de analyses wordt echt met het jaar hoger! Alleen al voor de analyse zou je aan het kampioenschap 4r meedoen....de spijt dat ik dit jaar overgeslagen heb komt nu pas echt naar boven!! Razz
Naar boven
Hurricane_Power
BerichtGeplaatst: Di Jan 31, 2012 20:20    Onderwerp: Reageer met quote

lol Dat is toch weer ongelooflijk hoe Pipo zijn creativiteit de volle loop laat gaan !

Tussen de sprookjes door ziet het er wel een keurige analyse uit yes
Naar boven
Pipo_papflesOffline
Belgium
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 11, 2012 19:58    Onderwerp: Reageer met quote

In poule 1 viel me op dat wat ik van elke speler verwachte haast tot in detail is uitgekomen! Very Happy

pipo heeft een deukje in zijn monster-tpr gekregen maar is door naar de laatste 4.

HP hield stand in al zijn rode partijen, won van de underdog en heeft peter en richard moeilijke rode partijen bezorgd.

Van Richardv35 verwachtte ik dat hij dit jaar een rol zou spelen in de strijd voor de laatste 4 en dat was zeker het geval! Het leek lange tijd dat hij 10 punten zou halen wat achteraf bekeken voldoende geweest zou zijn om door te gaan naar de laatste 4.

Daudey presteerde in zijn rode partijen, maar schoot net te kort in de gele. Hij was er wel ontzettend dichtbij!

Peter was verrassend sterk met rood, maar dat was nu precies wat ik van hem verwachtte!

Wishmaster heeft alles eruitgehaald wat erin zat en ApdG mag tevreden zijn over zijn prestatie over het hele kampioenschap bekeken!

In Poule 2 zat ik juist met mijn verwachtingen voor dikkie... Maar dat daluna door is, is een verrassing. Ik had niet verwacht dat hij nog over dark zou gaan met de tpr. Smile

Langs de andere kant lag de tpr zo dicht tegen elkaar dat, er niet veel nodig was om erover te gaan.

Nu starten we aan de laatste 4 en Heeft HP de hoogste tpr bij afronding van de laatste 14, maar pipo en dikkie gaan hun tpr wel meer zien stijgen omdat hun tegenstander bij de laatste 4 een hogere rating heeft...

ik ben vooral benieuwd of we andere uitslagen gaan zien dan 6-6. Wink
Naar boven
Hurricane_Power
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 11, 2012 21:15    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb alvast 3 denkoefeningetjes klaar staan voor Daluna Cool

succes iedereen !
Naar boven
Daluna
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 11, 2012 23:38    Onderwerp: Reageer met quote

die had ik nu ook al voor jou Laughing
succes en veel plezier
Naar boven
de-ik--ki-edOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 404
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 12, 2012 17:21    Onderwerp: Reageer met quote

14 luttele tpr-puntjes heeft Pipo mee. Dat zou wel eens cruciaal kunnen zijn. Gelukkig is het mij nog nooit gelukt om in (kruis)finales tegen Pipo het evenwicht te bewaren. Razz

Hurricane heeft ook een prachtige uitgangspositie. Zolang iedereen met rood wint, wordt hij kampioen. Het gaat spannend worden.

succes Allemaal
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

Ga naar: