Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pipo_papflesOffline
Totaal berichten: 343
Leeftijd: 32
Geslacht: Man
Belgium
BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2011 1:55    Onderwerp: Reageer met quote

POULE 1:

De-ik—ki-ed is haast zeker van poulewinst en al helemaal van een plek bij de laatste 14. Hij zal daar mogen starten met een hoge tpr, vanwege het (heel waarschijnlijk) vlekkeloos parcours.

Acdc geraakt op 1 of andere manier zo ongeveer elk jaar bij de laatste 14. Deze keer gaat het hem meer dan waarschijnlijk weer lukken. Zou weer een heel mooie prestatie zijn!

Verder is darwin één van de weinigen die met zulke lage startrating in ronde 3 van een kampioenschap 4 op een rij is geraakt. Benieuwd of hij ook hier nog iets kan laten zien...

Gokje: 1. De-ik-ki-ed 2. acdc

POULE 2:

Met voorsprong de sterkst vertegenwoordigde poule!

Diadem (Kampioen 2009),Elitephoenix, Hurrican_power en vinnie

Vinnie speelt rood tegen HP en diadem, wat met het oog op de laatste 14 misschien wel de minst slechte kleurindeling is, als je het vergelijkt met die van de andere 3. Toch is vinnie vermoedelijk ook een net iets minder sterke 4 op een rij speler en denk ik dat het wel of niet standhouden van zijn rode partijen een grote doorslag zullen geven in de eindbeslissing van deze poule.

Elite heeft na vorige ronde weer pech: opnieuw een ongunstige poule-indeling en weer geel tegen HP. Maar wel rood tegen vinnie en diadem.

Moest HP op wonderbaarlijke wijze 12 punten halen in deze poule dan start hij met een gigantische tpr aan de laatste 14!

Gokje: 1.Elitephoenix 2. Diadem

POULE 3:

Vorig kampioenschap was Richardv35 echt op topniveau. Hij krijgt nu de kans om die lijn door te trekken. De tpr spreekt alvast in zijn voordeel.

Peter greep vorig jaar net naast de laatste 14, maar toen maakte de indeling het ook heel moeilijk voor hem… Dit jaar zijn, zijn kansen groter.
Foxman en Royal kunnen echter wel roet in het eten gooien…

Gokje: 1.Peter 2. foxman

POULE 4:

Mr_Smile(Brons kampioenschap 2010) en pipo(kampioen 2010) speelde nog nooit eerder tegen elkaar. Het zal echter niet eenvoudig worden elkaar verder in dit kampioenschap nog eens te treffen, want er is veel concurrentie voor de eerste 2 plekjes in deze poule.

Pipo speelt geel tegen caesar007, allu en badi
Mr_smile speelt geel tegen pipo, caesar007 en Badi

Pipo heeft met de hoogste tpr een heel goede uitgangspositie voor de laatste 14. Hij moet echter wel goed presteren met geel om aan 9 of 10 punten te komen. Als hij 12 punten haalt start hij net als vorig jaar met een monster –tpr bij de laatste 14.

Met een mindere tpr voor Mr_Smile schat ik de kansen van allu hoger in voor de 1ste of 2de plek.

Scarmi heeft een ongelukkige kleurindeling en zal het moeilijk krijgen…

Gokje: 1. Pipo 2. Allu

POULE 5:

Als ApdG met volle moed en strijdlust aan deze ronde wou starten, dan zal het niet geholpen hebben te merken dat hij geel speelt tegen zowel Daluna als TheTimmy.

Timmy heeft kleurvoordeel op Daluna en lijkt daarmee op weg naar de laatste 14 ( waar hij ook thuishoort).

Gokje: 1. Thetimmy 2. Daluna

POULE 6:

Daudey ( kampioen 2005) zal vermoedelijk samen met Slapstick naar de laatste 14 gaan.

Daudey speelt echter wel geel tegen Slapstick en Shyrena. Met een beetje tegenslag haalt hij het net niet en hebben we een nieuwkomer bij de laatste 14.

Gokje: 1. Slapstick 2. Daudey

POULE 7:

Darkgrumly speelt geel tegen Mitch en rood tegen paske en Virtualchamp. Dat is van de 3 grootste kanshebbers in deze poule zeker de beste kleurindeling. Dat gecombineerd met de beste tpr kan ik geen reden bedenken waarom hij niet naar de laatste 14 zou gaan. En daar ben ik blij om.

Mitch zal in goede vorm moeten zijn om stand te houden,anders word het Paske.

Gokje: 1. Dargrumly 2. Paske
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 3994
Leeftijd: 37
Seychelles
BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2011 17:58    Onderwerp: Reageer met quote

mooie analyse!

Mijn uitdaging zal zijn om mijn secure spel terug te vinden. Ik speel de laatste tijd merkbaar minder met rood (ook tijdgebrek). Ik hoop dat dit mij niet opbreekt in deze ronde. De partijen tegen Daluna en ApdG zie ik wat dat betreft als crucialer dan de andere partijen, ookal heb ik in beide partijen rood.
de-ik--ki-edOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 404
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2011 18:14    Onderwerp: Reageer met quote

Het is weer een genot om je analyse te lezen. Jammer dat het kampioenschap analyseren niet bestaat. Dat win je met twee vingers in je neus.

Iedereen succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Hurricane_Power
BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2011 19:06    Onderwerp: Reageer met quote

Shocked Weeral zo'n zware poule en dan nog een Pipo die mijn naam niet kan schrijven en op andere paarden gokt Rolling Eyes
Naar boven
MrSmileOffline
Totaal berichten: 171
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Dec 16, 2011 11:44    Onderwerp: Reageer met quote

Leuke analyse. Overigens hebben we elkaar al wel eens getroffen in een kampioenschap 4r (ik denk 2008) Wink
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Vr Dec 16, 2011 16:23    Onderwerp: Reageer met quote

MrSmile schreef:
Leuke analyse. Overigens hebben we elkaar al wel eens getroffen in een kampioenschap 4r (ik denk 2008) Wink

jullie hebben inderdaad in 2008 in de 4e ronde tegen elkaar gelijkgespeeld.
Naar boven
Pipo_papflesOffline
Belgium
BerichtGeplaatst: Za Dec 17, 2011 1:11    Onderwerp: Reageer met quote

Vinnie schreef:
MrSmile schreef:

jullie hebben inderdaad in 2008 in de 4e ronde tegen elkaar gelijkgespeeld.

Nu je het zegt herinner ik het mij weer. Jij was de enige die toen een punt kon afnemen. ik maakte daar nog melding van in mijn analyse van vorig kampioenschap... De spelen verdwijnen zo snel uit de geschiedenis dat, dat spel al niet meer terug te vinden is. Smile

2de keer dus dat we elkaar treffen, maar in vergelijking met toen ben je ongetwijfeld veel sterker geworden. Very Happy
Naar boven
MrSmileOffline
Totaal berichten: 171
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Dec 17, 2011 11:03    Onderwerp: Reageer met quote

dat betwijfel ik. Bovendien speelde ik toen met rood en nu met geel. Een wereld van verschil Wink
Naar boven
paske
BerichtGeplaatst: Zo Dec 25, 2011 20:05    Onderwerp: 4 op een rij 2011 Reageer met quote

aan iedereen een fijne kerst en mooie feestdagen.
dit heeft echter ook nadelen ... maar die zijn helemaal niet zo belangrijk
enkele partijen op tijd verloren maar hoedanook,
kspeelde ook helemaal niet goed meer .
volgend jaar miss ...
tot speels beste 4R ers.

Paske.
Naar boven
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 3994
Leeftijd: 37
Seychelles
BerichtGeplaatst: Ma Dec 26, 2011 23:14    Onderwerp: Reageer met quote

TheTimmy schreef:
mooie analyse!

Mijn uitdaging zal zijn om mijn secure spel terug te vinden. Ik speel de laatste tijd merkbaar minder met rood (ook tijdgebrek). Ik hoop dat dit mij niet opbreekt in deze ronde. De partijen tegen Daluna en ApdG zie ik wat dat betreft als crucialer dan de andere partijen, ookal heb ik in beide partijen rood.

en inderdaad, mijn gebrek aan tijd om te analyseren maakt mij een stuk zwakker. Gefeliciteerd ApdG en Daluna! Terecht gewonnen!
caesar007
BerichtGeplaatst: Di Dec 27, 2011 20:46    Onderwerp: Reageer met quote

Interessante uitslagen tot nu toe ...

Darwin doet het goed in poule 1
Vinnie doet het goed in poule 2
Paske en thetimmy zijn ook niet goed bezig ...

Ik denk dat er een pak toppers de laatste 14 niet zullen halen ... .
Naar boven
el_great_foxman
BerichtGeplaatst: Za Jan 07, 2012 9:29    Onderwerp: Reageer met quote

Wederom complimenten voor de analyse Pipo, als ieder jaar leuk om te lezen. En als ieder jaar shiet ik weer te kort Laughing

Met rood een klein (maar wel leerzaam) foutje tegen Peter en weg is de pot. En met geel kwam ik er niet doorheen tegen Richard en Genderen.

Al met al geen schande. Wel weer een beetje nieuwe 4R energie gekregen en bepaalde stellingen (opnieuw) geanalyseerd.
Wie weet wordt het ooit nog eens iets Wink

Peter en Richard, feli! Alle kwartfinalisten al vast veel plezier en succes.
Naar boven
peter7778
BerichtGeplaatst: Za Jan 07, 2012 11:59    Onderwerp: Reageer met quote

el_great_foxman schreef:
Wederom complimenten voor de analyse Pipo, als ieder jaar leuk om te lezen. En als ieder jaar shiet ik weer te kort Laughing

Met rood een klein (maar wel leerzaam) foutje tegen Peter en weg is de pot. En met geel kwam ik er niet doorheen tegen Richard en Genderen.

Al met al geen schande. Wel weer een beetje nieuwe 4R energie gekregen en bepaalde stellingen (opnieuw) geanalyseerd.
Wie weet wordt het ooit nog eens iets Wink

Peter en Richard, feli! Alle kwartfinalisten al vast veel plezier en succes.

Thanks Fox Wink Ik ben blij en opgelucht dat ik heelhuids door de derde ronde ben gekomen, met zulke sterke tegenstanders als jij relieved

Ben benieuwd of het me gaat lukken om door te stoten naar de kruisfinales Smile

Iedereen nog de beste wensen voor 2012 Very Happy
Naar boven
Pipo_papflesOffline
Belgium
BerichtGeplaatst: Zo Jan 08, 2012 2:46    Onderwerp: Reageer met quote

Verrassend veel personen die voor het eerste naar de laatste 14 zullen gaan:
Daluna,APDG en Peter al zeker...

Darwin en darkgrumly zijn ook goed op weg.

Vooral darwin,gezien zijn lage startrating en niet eens zulke hoge huidige rating, zou een topprestatie kunnen neerzetten.

Verder doet Vinnie het geweldig ondanks de heel sterke poule. (moet wel bij vermeld worden dat Diadem en Vinnie 2 punten in een gele partij cadeau kregen terwijl Hurricane_Power die punten in een rode partij kreeg)

Maar het blijft een knappe prestatie!

Ik ben blij dat ik net als vorig jaar foutloos bij de laatste 14 geraak en het kleine voordeel heb met een super tpr te mogen starten. ( ik vermoed de hoogste van de laatste 14...)

Benieuwd hoe het verder uitdraait. Very Happy
Naar boven
Hurricane_Power
BerichtGeplaatst: Zo Jan 08, 2012 10:45    Onderwerp: Reageer met quote

Weer een mooie update Pipo en goed gespeeld in jouw poule Wink

De cadeaus in mijn poule waren idd niet in mijn voordeel maar dat heb je niet in de hand natuurlijk .
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

Ga naar: