Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Aardappelpuree
BerichtGeplaatst: Do Aug 04, 2011 17:10    Onderwerp: spel 12922785 Reageer met quote

Kan een admin damspel 12922785 remise verklaren? Deze partij wordt gespeeld in het kampioenschap dammen en de spelers spelen al 18 zetten met 3 dammen tegen 1 dam. Ik neem aan dat hier de regels ook 16 zetten zijn. Ik denk dat ze volgend jaar nog bezig zijn als niemand ingrijpt.
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 90329
Leeftijd: 67
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Aug 04, 2011 17:25    Onderwerp: Re: spel 12922785 Reageer met quote

Aardappelpuree schreef:
Kan een admin damspel 12922785 remise verklaren? Deze partij wordt gespeeld in het kampioenschap dammen en de spelers spelen al 18 zetten met 3 dammen tegen 1 dam. Ik neem aan dat hier de regels ook 16 zetten zijn. Ik denk dat ze volgend jaar nog bezig zijn als niemand ingrijpt.

Alleen als spelers daar zelf om vragen bij de admin van het spel, via pb of via het contactformulier wordt een remise verzoek bekeken.
Zie ook de spelregels over remise regels: http://www.jijbent.nl/spelregels/dammen.php en dan onderaan het kopje Remise regels.
HaagseDammerOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 764
Leeftijd: 46
Geslacht: Man
Zuidholland
BerichtGeplaatst: Do Aug 04, 2011 21:40    Onderwerp: Re: spel 12922785 Reageer met quote

Marianne schreef:
Aardappelpuree schreef:

Alleen als spelers daar zelf om vragen bij de admin van het spel, via pb of via het contactformulier wordt een remise verzoek bekeken.
Zie ook de spelregels over remise regels: http://www.jijbent.nl/spelregels/dammen.php en dan onderaan het kopje Remise regels.

In het "normale leven" moet de arbiter ingrijpen na 16 zetten (in een stand van 1 dam tegen 3 stukken waaronder tenminste 1 dam) en de partij remise verklaren. Dus in dit geval de admin (Wishmaster?), lijkt me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger 
MadMac
BerichtGeplaatst: Do Aug 04, 2011 21:54    Onderwerp: Reageer met quote

Het is niet alsof ze direct iemand ophouden, 8 van de 27 poules zijn pas klaar. (Maar het is inderdaad remise)
Naar boven
Sprinter
BerichtGeplaatst: Za Aug 06, 2011 7:42    Onderwerp: Re: spel 12922785 Reageer met quote

Marianne schreef:
Aardappelpuree schreef:

Zie ook de spelregels over remise regels: http://www.jijbent.nl/spelregels/dammen.php en dan onderaan het kopje
Remise regels.

het lijkt mij dat 1 speler ook ingrijpt ook al is dat geen speler van dat betreffende spel het is een speler in dat toernooi en net zoals anderen al opmerken wordt er bij echte partijen door de spelleiding ingegrepen als
er opzettelijk gerekt wordt als oud-wedstrijd dammer weet ik dat je wel degelijk het recht hebt de spellleiding in te laten grijpen als zich zoiets voordoet... uiteraard moet je dan wel zelf benadeelde zijn en het lijkt me dat de vraagsteller dat misschien wel is maar dat is weer aan de spelleiding dat te beoordelen.....
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: