Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ApdG |
|
Beste admins,
In toernooi; http://www.jijbent.nl/toernooi.php?toernooi=52367, waren gisteren alle spellen gespeeld die van belang waren. De nummers 1 en 2 van beide poules waren bekend, wel waren/zijn er nog spellen bezig die niet meer van belang zijn voor het verloop van het toernooi.
Een ander toernooi van mij is echter wel doorgezet vannacht, ligt het er dan aan dat het een nieuw spel is waar nog dingen moeten worden toegevoegd wat betreft toernooien? Misschien dat hij op een stand staat dat eerst alle spellen moeten zijn voltooid?
ApdG |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
FC.Cwali |
|
Volgens mij kan je op de "Mag Doorgaan" knop drukken en dat kijkt iemand ernaar. Gaat niet automatisch. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
ApdG |
|
FC.Cwali schreef: | Volgens mij kan je op de "Mag Doorgaan" knop drukken en dat kijkt iemand ernaar. Gaat niet automatisch. |
Sarcastisch of is dat alleen een button voor de admins? Ik zie hem namelijk niet staan. Enkele jaren/maanden geleden ging het inderdaad niet automatisch door, maar dat is veranderd. Tegenwoordig gaan alle toernooien, in de poulefase, die 'gespeeld' zijn gewoon naar de kwart- of halve finale, terwijl de poulefase nog niet voltooid is. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hendrie42 |
|
ApdG schreef: | FC.Cwali schreef: | Volgens mij kan je op de "Mag Doorgaan" knop drukken en dat kijkt iemand ernaar. Gaat niet automatisch. |
Sarcastisch of is dat alleen een button voor de admins? Ik zie hem namelijk niet staan. Enkele jaren/maanden geleden ging het inderdaad niet automatisch door, maar dat is veranderd. Tegenwoordig gaan alle toernooien, in de poulefase, die 'gespeeld' zijn gewoon naar de kwart- of halve finale, terwijl de poulefase nog niet voltooid is. |
Ik had het het ook toevallig bij een safari toernooi
http://www.jijbent.nl/toernooi.php?toernooi=52298
dit kon dinsdag op woensdag al door, want toen was er nog 1 spel open tussen de nr 6 en nr 7. Het is uiteindelijk wel in de nacht van gisteren op vandaag door gegaan toen alles klaar was.
Misschien een klein bugje bij de safari toernooien? want andere toernooien gaan inderdaad automatisch door als de nr1 en 2 vast staan ondanks de spellen die nog niet klaar zijn in de poulefase., |
|
Naar boven |
|
 |
 |
ApdG |
|
Hendrie42 schreef: | ApdG schreef: | FC.Cwali schreef: | Volgens mij kan je op de "Mag Doorgaan" knop drukken en dat kijkt iemand ernaar. Gaat niet automatisch. |
Ik had het het ook toevallig bij een safari toernooi
http://www.jijbent.nl/toernooi.php?toernooi=52298
dit kon dinsdag op woensdag al door, want toen was er nog 1 spel open tussen de nr 6 en nr 7. Het is uiteindelijk wel in de nacht van gisteren op vandaag door gegaan toen alles klaar was.
Misschien een klein bugje bij de safari toernooien? want andere toernooien gaan inderdaad automatisch door als de nr1 en 2 vast staan ondanks de spellen die nog niet klaar zijn in de poulefase., |
Dan zal dat het zijn inderdaad  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
FC.Cwali |
|
ApdG schreef: | is dat alleen een button voor de admins? Ik zie hem namelijk niet staan.  |
Hmm, ik zal er eens op klikken. Maar niet elke dag.  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
FC.Cwali |
|
Ik heb bij 2 toernooien op Mag Doorgaan geklikt. Daarna staat er "Al gemarkeerd om door te gaan!" Dus gaat nog niet meteen door, neem ik aan. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
jwchess Superadmin
Geslacht: Man |
|
Dit wordt ook pas 's nachts gedaan. Alleen admins hebben die knop er staan.
Ik weet niet precies hoe Bram het heeft geprogrammeerd, maar misschien is hij vergeten om Safari-toernooien automatisch te laten doorzetten. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hoofdpijn  Supervip
Geregistreerd op: 6-11-2003 Totaal berichten: 1311 Leeftijd: 58 Geslacht: Man |
|
Toernooien moeten toch op dezelfde manier afgehandeld worden, maakt toch niet uit welk spel het betreft ?
FC.Cwali schreef: | Volgens mij kan je op de "Mag Doorgaan" knop drukken en dat kijkt iemand ernaar. Gaat niet automatisch. |
Volgens mij ging dit al een tijdje juist wel automatisch. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat de admins 's-nachts alle toernooien langsgaan om te kijken of ze doorgezet kunnen worden  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
ApdG |
|
jwchess schreef: | Dit wordt ook pas 's nachts gedaan. Alleen admins hebben die knop er staan.
Ik weet niet precies hoe Bram het heeft geprogrammeerd, maar misschien is hij vergeten om Safari-toernooien automatisch te laten doorzetten. |
Er staat nu inderdaad wel een melding bij, dat je niet meer hoeft te melden dat hij door kan. Er is echter nog niks gebeurd  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 84098 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 65 Geslacht: Vrouw |
|
ApdG schreef: | jwchess schreef: | Dit wordt ook pas 's nachts gedaan. Alleen admins hebben die knop er staan.
Er staat nu inderdaad wel een melding bij, dat je niet meer hoeft te melden dat hij door kan. Er is echter nog niks gebeurd  |
Om welk toernooi nummer gaat het? _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
ApdG |
|
ApdG schreef: | Beste admins,
In toernooi; http://www.jijbent.nl/toernooi.php?toernooi=52367, waren gisteren alle spellen gespeeld die van belang waren. De nummers 1 en 2 van beide poules waren bekend, wel waren/zijn er nog spellen bezig die niet meer van belang zijn voor het verloop van het toernooi.
Een ander toernooi van mij is echter wel doorgezet vannacht, ligt het er dan aan dat het een nieuw spel is waar nog dingen moeten worden toegevoegd wat betreft toernooien? Misschien dat hij op een stand staat dat eerst alle spellen moeten zijn voltooid?
ApdG |
|
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 84098 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 65 Geslacht: Vrouw |
|
ApdG schreef: | ApdG schreef: | Beste admins,
ApdG |
|
Deze staat inderdaad al gemarkeerd om doorgezet te worden.
Bram is met vakantie, dus zodra hij terugkomt zal hij er naar kijken. Tot zolang is er niets aan te doen. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9865 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 49 Geslacht: Man |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
|
bram schreef: | is zo te zien dus wel doorgegaan? |
Er waren toen 2 spellen nog niet klaar, die niets meer met de volgende ronde te doen hadden. De spelers zouden nr. 6 en 7 worden of zoiets.
Hij had dus door gezet kunnen worden. Hij stond bovendien al eerder gemarkeerd om door te gaan en ging desondanks niet. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
|