Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
janmoesOffline
Totaal berichten: 20
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Wo Apr 20, 2011 16:18    Onderwerp: kampioenschappen voor teams Reageer met quote

Hoi iedereen,

Is er nog nooit gedacht aan het organiseren van kampioenschappen voor teams ? Zoals we de "persoonlijke" kampioenschappen hebben, maar dan voor teams. Voor elk spel wordt elk jaar een kampioenschap gehouden. Ik stel voor dat alle teams verplicht meedoen. Organisatie zoals de individuele kampioenschappen: eerst poulesystemen totdat je er nog 4 overhoudt, en dan de kruisfinales met 4 en de finale met 2.
Het team met de meeste titels per jaar wordt kampioen. Very Happy
Wat denken jullie ? Is dit te doen ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Hurricane_Power
BerichtGeplaatst: Wo Apr 20, 2011 16:24    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is geen probleem voor allround-teams maar de BG-TT-teams zullen hier niet mee opgezet zijn. Dan zouden ze spelers moeten verplicht opstellen om spellen te spelen die ze niet graag spelen of zelfs helemaal niet kunnen.
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 55
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Apr 20, 2011 18:59    Onderwerp: Re: kampioenschappen voor teams Reageer met quote

janmoes schreef:
Hoi iedereen,

Is er nog nooit gedacht aan het organiseren van kampioenschappen voor teams ? Zoals we de "persoonlijke" kampioenschappen hebben, maar dan voor teams. Voor elk spel wordt elk jaar een kampioenschap gehouden. Ik stel voor dat alle teams verplicht meedoen. Organisatie zoals de individuele kampioenschappen: eerst poulesystemen totdat je er nog 4 overhoudt, en dan de kruisfinales met 4 en de finale met 2.

Is al wel eens eerder gewenst, geloof ik, maar ik zou het zeer toejuichen!
Naar boven
jimok
BerichtGeplaatst: Wo Apr 20, 2011 19:12    Onderwerp: Re: kampioenschappen voor teams Reageer met quote

janmoes schreef:

Ik stel voor dat alle teams verplicht meedoen.

je kan niet iemand verplichten.
Naar boven
GroeneveldOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 3352
Leeftijd: 58
Geslacht: Man
Solomon_islands
BerichtGeplaatst: Wo Apr 20, 2011 22:34    Onderwerp: Re: kampioenschappen voor teams Reageer met quote

torenwachter schreef:
janmoes schreef:
Hoi iedereen,

Is al wel eens eerder gewenst, geloof ik, maar ik zou het zeer toejuichen!

volgens mij,was dat jaren geleden
en speelden men tegen andere teams,waarbij elke speler die meedeed
1 a 2 spelen voor zijn rekening nam,en was het met een beperkt spelaanbod

wie herinnert zich meer??
Naar boven
superjel
BerichtGeplaatst: Do Jun 30, 2011 15:03    Onderwerp: Reageer met quote

ik vind het ook een goed idee, maar dan dat alle teams mogen kiezen met welke spellen ze mee willen doen. Dan houden we de teams die in 1 spel opgaan ook tevreden
Naar boven
hoeksmarp
BerichtGeplaatst: Do Jun 30, 2011 15:27    Onderwerp: Reageer met quote

superjel schreef:
ik vind het ook een goed idee, maar dan dat alle teams mogen kiezen met welke spellen ze mee willen doen. Dan houden we de teams die in 1 spel opgaan ook tevreden

Er zijn nu 36 teams met genoeg leden om een spel op te stellen (maw 6 of meer), volgens mij kun je dan beter 'gewone' teamtoernooien toevoegen. En ook die zullen lastig te vullen zijn voor de minder gespeelde spellen.
Naar boven
himan
BerichtGeplaatst: Zo Jul 03, 2011 3:45    Onderwerp: Reageer met quote

Je kan toch voor elk spel apart een toernooi maken en dan een van de captains het team laten inschrijven?
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: