FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Cooldad
BerichtGeplaatst: Vr Jan 14, 2011 2:35    Onderwerp: Spel 'ineens' 3 dagen geleden afgelopen Reageer met quote

Hoi,

Had nog een dobbelspel openstaan http://www.jijbent.nl/dobbelspel/show.php?gamenumber=12048522 en was mijn spellen aan het wegwerken ... zetje doen ... ga direct naar volgende spel ... totdat mijn lijstje weer bijna leeg was.
Rest van de avond wat anders gedaan ... maar bedacht me ineens dat dobbelspel niet meer gezien te hebben ... is dat spel om een of andere vage reden ineens 3 dagen geleden, vlak na de zet van de ander door de tijd gegaan Rolling Eyes dat kan toch niet Rolling Eyes

En ja, weet dat op het moment dat ik dit schrijf de tijd wel voorbij zou zijn, maar niet gisteren tussen 18:00 en 21:00 toen ik wel online was. Werd me alleen later pas bewust dat het spel vertrokken was. Terwijl het wel in het 'to do' lijstje stond toen ik online kwam.

En aangezien ik weer recent op de eerste positie in de raiting sta laat ik echt niet zomaar een spel door te tijd gaan!!!

Hellup help
Naar boven
HaryOffline

Totaal berichten: 162
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Vr Jan 14, 2011 9:06    Onderwerp: Reageer met quote

Heb je niet per ongeluk je lijst niet meer op tijd gesorteerd? Als je dan niet al je zetjes wegwerkt, kan het gebeuren dat er een nooit zetjes krijgt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9885
Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Jan 14, 2011 9:15    Onderwerp: Reageer met quote

Het spel is vannacht door de tijd gegaan en je tegenstander heeft de 10e voor het laatst gezet. De tijdaanduiding in de zettenlijst van het door de tijd gaan klopt niet.

De bug is gefixed, nu staat er de goede tijd.
Cooldad
BerichtGeplaatst: Vr Jan 14, 2011 14:11    Onderwerp: Reageer met quote

bram schreef:

Euhm, ja fijn Rolling Eyes .... maar ik was hier dus gisterenavond tussen 18:00 en 21:00 om mijn lijstje weg te werken. Toen ik online kwam stond het dobbelspel er nog gewoon bij ... je begint dan bij het eerste spel en gaat zo door naar de volgende ... in principe kom je dan īallesī tegen. Na verloop van tijd stond er alleen nog maar een woordspel wat ik wel even wilde laten staan. Dus dacht ik mijn lijstje 'schoon' te hebben.

Ik was er dus onbewust van uit gegaan dat het dobbelspel juist verwerkt was. Later die nacht werd ik mezelf bewust dat spel eigenlijk niet meer gezien te hebben en zag toen dat het door te tijd was gegaan met ook nog een verkeerde tijd .... maar dit is ergens tussen 18:00 en 21:00 gisterenavond gebeurd dus ...

Conclusie: Ik was dus op tijd online om een zet te doen, door een 'bug' is het spel echter op dat moment door de tijd gegaan ... en zou ik dus nog eigenlijk nog gewoon verder hebben kunnen spelen .... toch? Rolling Eyes
Naar boven
MrSmileOffline
Totaal berichten: 171
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Jan 14, 2011 14:17    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat ik 2x iets soortgelijks heb gehad in 2 van mijn schaakpotjes (tegen sirius en chessflower). Ik had een zet gedaan en vervolgens stonden de potjes nog doodleuk tussen mijn "aan zet- spellen". De gespeelde zet stond wel bij de notatie. Ik heb de zetten toen maar nog een keertje gedaan en toen ging het wel goed Question
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Jan 14, 2011 14:21    Onderwerp: Reageer met quote

Cooldad schreef:
bram schreef:

Euhm, ja fijn Rolling Eyes .... maar ik was hier dus gisterenavond tussen 18:00 en 21:00 om mijn lijstje weg te werken. Toen ik online kwam stond het dobbelspel er nog gewoon bij ... je begint dan bij het eerste spel en gaat zo door naar de volgende ... in principe kom je dan īallesī tegen. Na verloop van tijd stond er alleen nog maar een woordspel wat ik wel even wilde laten staan. Dus dacht ik mijn lijstje 'schoon' te hebben.

Ik was er dus onbewust van uit gegaan dat het dobbelspel juist verwerkt was. Later die nacht werd ik mezelf bewust dat spel eigenlijk niet meer gezien te hebben en zag toen dat het door te tijd was gegaan met ook nog een verkeerde tijd .... maar dit is ergens tussen 18:00 en 21:00 gisterenavond gebeurd dus ...

Conclusie: Ik was dus op tijd online om een zet te doen, door een 'bug' is het spel echter op dat moment door de tijd gegaan ... en zou ik dus nog eigenlijk nog gewoon verder hebben kunnen spelen .... toch? Rolling Eyes

Er was geen bug in het spel, alleen in het tonen van de laatste zet waarin je door de tijd was gegaan. Het heeft gewoon altijd in je lijst gestaan. Het is gewoon vannacht om 0.01 door de tijd gegaan.
Cooldad
BerichtGeplaatst: Vr Jan 14, 2011 14:54    Onderwerp: Reageer met quote

bram schreef:
Er was geen bug in het spel, alleen in het tonen van de laatste zet waarin je door de tijd was gegaan. Het heeft gewoon altijd in je lijst gestaan. Het is gewoon vannacht om 0.01 door de tijd gegaan.

Ik was hier gisteren toch om mijn spellen weg te werken, toen ik (dacht dat ik) klaar was stond het spel er niet meer tussen (niet links iig) ... en ging ik er van uit het verwerkt te hebben.

Dus ook al is 's nachts pas officieel door de tijd gegaan ... blijft raar dat er dan eerst toch maandag bij staat ... ik had hem daarvoor wel verwerkt of hij was al weg dat ik hem niet eens meer gezien heb.

Wat MrSmile zegt heb ik trouwens de laatste maand al eerder bij diverse spellen kruissom en ook dobbelen meegemaakt ... dat je een zet doet, afrondt, naar volgende spel gaat ... en dat volgende dag, zelfde spel weer aan het begin van die zet staat. Als dat 'n keer gebeurd ga ik er nog van uit dat ik misschien iets niet helemaal goed heb gedaan ... gebeurd het vaker dan ga je er al meer op letten ... maar nu ik het ook van anderen hoor heb ik het idee dat de 'bug' bij jijbent misschien iets groter is ... ???

Anyway ... het gaat me niet zo zeer om dat ene dobbelspel (stond meen ik toch al een stuk achter) maar meer dat er echt wat niet klopt ... waardoor ik normaalgesproken nog wel gewoon met dat spel bezig was ... kom hier tenslotte bijna dagelijks ... dus Beste Bram, lijkt het jou ook niet vreemd als ik zoiets simpels als een dobbelspel door de tijd zou laten gaan?
Naar boven
Cooldad
BerichtGeplaatst: Za Jan 15, 2011 10:15    Onderwerp: Reageer met quote

Ps: In het lijstje afgewerkte spelen staat het spel ook onder 2 spelen die woensdag respectievelijk om 11:40 u en 14:30 uur afgelopen waren. Dat betekent eigenlijk dat het spel op onverklaarbare wijze al voor 11:40 u was beŽindigd terwijl het eigenlijk pas om 00:00 u (van woe op don) door de tijd zou mogen gaan. Was dat wel om 00:00 u gebeurd dan had het spel ook boven deze 2 spelen gestaan, omdat deze altijd in volgorde van aflopen in je lijstje komen.

Dus hoe of wat weet ik niet, maar er is echt iets fout gegaan wat niet klopt Sad
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 86053
Leeftijd: 66
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Jan 15, 2011 10:28    Onderwerp: Reageer met quote

Cooldad schreef:
Ps: In het lijstje afgewerkte spelen staat het spel ook onder 2 spelen die woensdag respectievelijk om 11:40 u en 14:30 uur afgelopen waren. Dat betekent eigenlijk dat het spel op onverklaarbare wijze al voor 11:40 u was beŽindigd terwijl het eigenlijk pas om 00:00 u (van woe op don) door de tijd zou mogen gaan. Was dat wel om 00:00 u gebeurd dan had het spel ook boven deze 2 spelen gestaan, omdat deze altijd in volgorde van aflopen in je lijstje komen.

Dus hoe of wat weet ik niet, maar er is echt iets fout gegaan wat niet klopt Sad

Als ik bij je historie kijk zie ik maar 1 spel hierboven staan. Die ook op de 14e jan. beŽindigd is. In dat spel heb jij voor het laatst gezet op woensdag 12 jan. om 00:24 en je tegenspeler op vrijdag 14 jan. om 19:56
Maar in het spel http://www.jijbent.nl/dobbelspel/showusergame.php?gamenumber=12048522 heeft je tegenspeler op maandag 10 jan. om o3:11 voor het laatst gezet. Het is een gewoon spel en je hebt 3 dagen bedenktijd, jij bent door je tijd gegaan op vrijdag 14 jan. om 00:01

Meer kan ik er niet van maken.
Je hebt gelukkig die spellen niet verwijderd zodat het nog na te gaan is.
Cooldad
BerichtGeplaatst: Za Jan 15, 2011 20:36    Onderwerp: Reageer met quote

Marianne schreef:
Je hebt gelukkig die spellen niet verwijderd zodat het nog na te gaan is.

Daarom heb ik ze ook laten staan Wink

Marianne ... wil je iig vast bedanken dat je nog een keer voor me gekeken hebt. Maar ...

Het spel dat jij noemt is het dobbelspel tegen Busto_soon, maar boven het spel tegen mamakimm (da's het spel waar het om gaat, die nu staat afgelopen op vrijdag 14 januari 00:01, maar dit omdat Bram dit later gewijzigd heeft) staat ook nog een kruissom tegen fredvdg (afgelopen woensdag 12 januari 11:40) daarboven nog een kruissom tegen wwwilly (afgelopen woensdag 12 januari 14:13) ..... dan nog een kruissom tegen Hanneke (afgelopen donderdag 13 januari 13:07) en daarboven pas het spel tegen busto_soon wat jij net noemde.

Het spel tegen mamakimm is dus ergens vůůr woensdag 12 januari 11:40 beŽindigd, want anders had het hoger in dat lijstje gestaan.

Hopelijk is het zo wat duidelijker .... Rolling Eyes
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Jan 17, 2011 9:40    Onderwerp: Reageer met quote

Spellen kunnen alleen door de tijd gaan om 0:01 en anders niet (is onmogelijk!).

Staat het zo niet in de zettenlijst dan zit daar kennelijk ook nog een bug in het tonen.
Cooldad
BerichtGeplaatst: Di Jan 18, 2011 17:13    Onderwerp: Reageer met quote

bram schreef:
Spellen kunnen alleen door de tijd gaan om 0:01 en anders niet (is onmogelijk!).

Staat het zo niet in de zettenlijst dan zit daar kennelijk ook nog een bug in het tonen.

De laatste zet van mamakimm was maandag 10 januari 2011 03:11 ... mijn spel stond in eerste instantie beŽindigd op tijd op maandag 10 januari 2011 03:12 .... maar dat is pas enkele dagen later gebeurd. (later heb jij Bram dat spel of de tijd aangepast waardoor ie nu op vrijdag 14 januari 00:01 staat ... maar staat nog wel op dezeflde plek tussen de afgelopen spelen)

Zoals jij zegt dat spellen alleen om 00:01 's nachts door de tijd kunnen gaan en zoals het lijstje afgelopen spelen zegt dat het (gezien de volgorde) vůůr woensdag 12 januari 2011 11:40 moet zijn afgelopen is mijn spel dus in de nacht van dinsdag op woensdag door de tijd gegaan.

Aangezien ik dus tot vrijdag 00:01 de tijd had moeten hebben is dit spel (hoe dan ook) te vroeg beŽindigd.

Door een bug (wat voor een dan ook) is mijn spel dus te vroeg beŽindigd en ben ik dus mogelijk onnodige raiting kwijtgeraakt .... ik probeer vooral jullie te helpen de eventuele bug op te sporen, maar zou ook fijn zijn om te weten of hier nog wat aan gedaan wordt of dat ik gewoon VETTE PECH heb? Rolling Eyes

En als we elkaar nu nog niet snappen stel ik voor maar even te bellen, misschien dat we het dan beter krijgen uitgelegd Laughing
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Jan 19, 2011 9:25    Onderwerp: Reageer met quote

Er is geen bug geweest!

Laatste zet tegenstander is geweest 10 januari, het is verloren op 14 januari 0:01. (ik heb geen tijd aangepast, was alleen een bugje in de weergave).

De lijst met afgelopen spellen is gesorteerd op de datum/tijd van de laatste zet, als een spel op tijd wordt verloren, dan blijft die datum/tijd nog steeds staan op de datum/tijd van de laatste zet (en wordt dus niet de tijd van het door de tijd gaan).
BenerookOffline
Totaal berichten: 189
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Mei 02, 2013 8:04    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

In toernooinummer 65501 speel ik in de kwartfinale. De teams 2 en 3 zijn al geruime tijd klaar. Het spel is op 6 februari begonnen.
De spelers van team 1 en 4 hebben, ondanks dat ze dagelijks online zijn, nog geen zet gedaan.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn!?

Vriendelijke groet,
Madelon
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Mei 02, 2013 9:01    Onderwerp: Reageer met quote

waarom reageer je hier. Ik sluit deze..
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: