Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privÚ berichten te bekijkenLog in om je privÚ berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 3994
Leeftijd: 37
Geslacht: Man
Seychelles
BerichtGeplaatst: Vr Jan 07, 2011 12:59    Onderwerp: Reageer met quote

costa123 schreef:
stino gaat niet door denk ik hij staat met rood achter tegen scarmi ,als scarmi het nu goed uit speelt !

lopende partijen bespreken is niet de bedoeling Razz

en je mag deze stelling gerust met geel tegen mij spelen Razz
Hurricane_Power
BerichtGeplaatst: Vr Jan 07, 2011 13:08    Onderwerp: Reageer met quote

costa123 schreef:
stino gaat niet door denk ik hij staat met rood achter tegen scarmi ,als scarmi het nu goed uit speelt !

Hij staat helemaal niet met rood achter Shocked . Ik sta met rood verloren tegen Raymond ja Razz
Naar boven
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Seychelles
BerichtGeplaatst: Vr Jan 07, 2011 14:32    Onderwerp: Reageer met quote

Hurricane_Power schreef:
costa123 schreef:

Hij staat helemaal niet met rood achter Shocked . Ik sta met rood verloren tegen Raymond ja Razz

Volgende berichten over lopende partijen worden verwijderd Wink

Deze laat ik staan omdat ze het partijverloop niet zullen be´nvloeden, maar het is verder niet de bedoeling dat de stellingen besproken worden.
Elano
BerichtGeplaatst: Vr Jan 07, 2011 15:34    Onderwerp: Reageer met quote

Ook deze uitspraak zou ik verwijderen. Dit om grijs gebied weg te laten want het zwarte is wel heel hinderlijlk....
Naar boven
stino
BerichtGeplaatst: Vr Jan 07, 2011 20:50    Onderwerp: Reageer met quote

Het is hopeloos, ik haal nooit de volgende ronde!
Naar boven
Pipo_papflesOffline
Totaal berichten: 343
Leeftijd: 32
Belgium
BerichtGeplaatst: Za Jan 08, 2011 5:11    Onderwerp: Reageer met quote

Normaal stoort het me niet zo dat er over lopende partijen word gesproken als de persoon die beseft dat hij of zij verloren staat er over spreekt, omdat dat het spel toch niet be´nvloed.

Waar minder rekening met word gehouden is dat, vooral in een toptoernooi, vaak dezelfde openingen meermaals voorkomen en uitspraken over lopende partijen, andere partijen kunnen be´nvloeden.

Over de stelling in partij a word gesproken. Partij b heeft dezelfde opening, maar de fout is nog niet gemaakt.

Begrijpelijk dat je niet wil dat andere te veel aandacht trekken naar partij a. Als je tegenstander in partij b die partij in de gaten krijgt en dan ook nog eens de bevestiging dat als hij op dezelfde manier doorspeelt zal verliezen, dan is die kleine kans op een foutje van de tegenstander waarschijnlijk helemaal weg.

Ps: Dit is maar een algemene stelling. Je hoeft geen linken te leggen met de twee partijen waar in dit topic melding van werd gemaakt.

-----------------------------

Als Stino inderdaad verliest van scarmi en raymond wint van hurricane dan is raymond absoluut favoriet op poulewinst!

Maar ik begrijp niet goed waarom stino het al opgeeft. Hij heeft waarschijnlijk al genoeg aan 8 punten om door te gaan. Laughing

Laatst aangepast door Pipo_papfles op Za Jan 08, 2011 5:21, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
stino
BerichtGeplaatst: Za Jan 15, 2011 14:07    Onderwerp: Reageer met quote

Als costa wint van mij, gaat ie door naar de volgende ronde!
Naar boven
Pipo_papflesOffline
Belgium
BerichtGeplaatst: Wo Jan 19, 2011 21:25    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wil vooral eerst eindigen in mijn poule, want anders kom ik tegen de nummer 1 van poule 2 en dat is heel waarschijnlijk raymond of stino. Geen zin om met een tpr nadeel tegen ÚÚn van hen te spelen. Laughing
Naar boven
stino
BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2011 0:11    Onderwerp: Reageer met quote

Ik eindig eerste in poule 2. Dat is een zekerheidje Smile
Dus iedereen die bleef hopen op een 8-8-8 score in onze poule moet ik teleurstellen Very Happy
Naar boven
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Seychelles
BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2011 9:59    Onderwerp: Reageer met quote

je kunt nog door je tijd gaan Wink

Maar ik heb er dus blijkbaar terecht op aangedrongen dat je mee zou doen Razz
Pipo_papflesOffline
Belgium
BerichtGeplaatst: Vr Jan 28, 2011 22:01    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi te zien dat voorlopig de absolute toppers het verschil hebben kunnen maken in hun poule. Enkel buki gaat vermoedelijk wel in moeilijkheden komen...

Ik ben al blij dat ik dankzij mijn geel overwinningen tegen k1m5, lucky en tomrene, een kwartfinale tegen stino vermijd. Hadden wel leuke partijen geweest en waarschijnlijk een goede gelegenheid om bij te babbelen, maar ik stel het toch liever uit voor een beetje later in het toernooi. Laughing
Naar boven
Pipo_papflesOffline
Belgium
BerichtGeplaatst: Zo Jan 30, 2011 22:32    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet nog dat we vorig jaar zo onder de indruk waren van die belachelijk hoge tpr van diadem, toen hij na de eerste ronde 12 punten haalde. ( 2931)

Het is duidelijk dat het niveau en de ratings op een jaar tijd nog gestegen zijn, want nu haalt pipo met 12 punten een tpr die nog net iets hoger ligt. (2945)
Naar boven
Elano
BerichtGeplaatst: Wo Feb 02, 2011 23:45    Onderwerp: Reageer met quote

Pipo_papfles schreef:
Mooi te zien dat voorlopig de absolute toppers het verschil hebben kunnen maken in hun poule.

Pouleoverzicht poule2

Gebruiker 1 2 3 4 5 6 7 P TPR
1. stino (2384) - 2 2 2 0 2 2 10 2703
2. raymond_kr (2612) 0 - 2 2 2 2 2 10 2665
3. Elano (2501) 0 0 - 2 2 2 2 8 2523

Ik heb met rood 3x de winst weten te pakken 1x met geel een winst te maken. Maar met geel tegen Stino en Raymond kan ik niet op. Wanneer Hurricane zijn rode partij tegen Raymond had gewonnen was ik door op TPR.

Helaas voor mij maar ze zijn terecht door naar de volgende ronde. En als poule genoot hebben ze mijn support om het toernooi te winnen.
Naar boven
Pipo_papflesOffline
Belgium
BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 18:01    Onderwerp: Reageer met quote

Kwartfinales + tpr in geval het 4-4 word:

Mikolino (2323) 2602
Pipo_papfles (2702) 2607

pipo's 12 punten in ronde ÚÚn hebben geloond want het levert hem een nipt tpr voordeel op. Er van uitgaande dat pipo zijn rood partijen zoiezo wint gaat hij door naar de halve finale.

herzfrequenz (2404) 2593
raymond_kr (2612) 2539

Dit moet de spannendste kwartfinale zijn. Raymond is beter, maar heeft een tpr nadeel. Herz. heeft bewezen een goed rood speler te zijn, dus hij maakt een kansje.

Is het trouwens niet heel ongebruikelijk dat Herzfrequenz nog een partij van de eerste ronde aan het spelen is? Die zal zijn tpr toch nog veranderen in het verdere verloop van het toernooi... Surprised

daudey (2319) 2490
peter7778 (2423) 2436

kan alle kanten op. 4-4 , 8-0 , 0-8 of iets daar tussen... Ik ben benieuwd. Very Happy

stino (2384) 2610
K1-M5 (2525) 2555

Jammer voor K1-M5, want hij is een heel sterke speler. Stino gaat geen rode partij verliezen, K1-M5 acht ik ook in staat om zijn rode partijen stand te houden dus stino door naar de halve finale, maar wel een deukje in tpr.
Naar boven
MaCoPi
BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 19:46    Onderwerp: Reageer met quote

Pipo_papfles schreef:
Is het trouwens niet heel ongebruikelijk dat Herzfrequenz nog een partij van de eerste ronde aan het spelen is? Die zal zijn tpr toch nog veranderen in het verdere verloop van het toernooi... Surprised

Hij zal dus moeten zorgen dat die 1e ronde partij is afgelopen voordat alle kwartfinale spellen zijn gespeeld. Wink
Zijn 1e ronde TPR zijn bij winst tegen Diadem nog stijgen naar 2818 en zijn TPR in de kwartfinale bij een 4-4 stand zal nog stijgen naar 2676.

Zelfs met 8-0 zal Pipo zijn TPR uit de eerste ronde niet halen Surprised
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: