Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Romy07
BerichtGeplaatst: Ma Dec 20, 2010 19:55    Onderwerp: Voorstel speed toernooi Reageer met quote

Ik heb geen idee of dit al eens besproken is, heb wel diverse topics gelezen over toernooien die worden opgehouden etc.
Is het een idee om naast de gewone toernooien en langdurende toernooien ook een speed toernooi te doen.
Ipv 6 dagen bedenktijd 1 of 3 dagen?
Ik zit nu bijvoorbeeld nog te wachten op een toernooi die op 7 oktober al is gestart .....beetje slaapverwekkend!
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9978
Leeftijd: 52
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Dec 20, 2010 20:08    Onderwerp: Reageer met quote

Als je had gezocht, had je gezien dat dat niets oplost. We hebben het namelijk al vrij slim gedaan, je krijgt geen 6 dagen per zet, maar maar 1 dag per zet (met een buffer van 6 dagen). Als je teruggaat naar 1 dag per zet, levert je dat op het hele toernooi dus maar 5 dagen winst op.
Romy07
BerichtGeplaatst: Ma Dec 20, 2010 20:11    Onderwerp: Reageer met quote

jammer, want de lol van het spelen gaat er op deze manier wel vanaf.
Toernooien duren nu te lang, vind ik.

Mag op slot.
Naar boven
Hendrie42
BerichtGeplaatst: Ma Dec 20, 2010 20:23    Onderwerp: Reageer met quote

Er is vorig jaar wel een speedtoernooi georganiseerd bij strategie. Maar dat gaat dan op basis van selectie van snelle spelers, er is geen regel om het sneller te laten gaan.

Misschien wel een idee voor een extra statistiek. Gemiddelde tijd per zet opgedeeld naar elk spel. Zo kun je wel makkelijk spelers selecteren en is het een mooi idee voor een gebruikerstoernooi
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9978
Leeftijd: 52
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Dec 20, 2010 20:55    Onderwerp: Reageer met quote

Romy07 schreef:
jammer, want de lol van het spelen gaat er op deze manier wel vanaf.
Toernooien duren nu te lang, vind ik.

Mag op slot.

Als je heel snel toernooien wilt spelen, ga dan spelen op bordspel.nl, net vandaag gelanceerd, toernooien voor real time spellen.
HolbewonerOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 1847
Leeftijd: 42
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Dec 20, 2010 23:38    Onderwerp: Re: Voorstel speed toernooi Reageer met quote

Romy07 schreef:
Ik heb geen idee of dit al eens besproken is, heb wel diverse topics gelezen over toernooien die worden opgehouden etc.
Is het een idee om naast de gewone toernooien en langdurende toernooien ook een speed toernooi te doen.
Ipv 6 dagen bedenktijd 1 of 3 dagen?
Ik zit nu bijvoorbeeld nog te wachten op een toernooi die op 7 oktober al is gestart .....beetje slaapverwekkend!

Dat is toch nog niet zo lang.

Kunnen er geen toernooien komen met wat meer bedenktijd? Rolling Eyes
Bekijk gebruikers profiel 
Vinnie
BerichtGeplaatst: Di Dec 21, 2010 9:48    Onderwerp: Re: Voorstel speed toernooi Reageer met quote

Holbewoner schreef:

Kunnen er geen toernooien komen met wat meer bedenktijd? Rolling Eyes

Dat zou het probleem waarschijnlijk oplossen, maar kan me niet voorstellen dat die vol komen.
Naar boven
Sweety80
BerichtGeplaatst: Wo Jan 05, 2011 17:46    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben inmiddels nog aan het wachtten vanaf 14 augustus al meer dan vier maanden kan ik wachtten op de halve finale dit schiet niet op het is misschien wel zo dat er steeds 1 dag terug komt voor iedere zet die gedaan word als de tijd ver af is kan dat niet gewoon 1 dag per dag zetten worden dan zijn die dagen niet zo snel terug en kan er wel wat beter door gezet worden komende maand is dit al een half jaar bezig alleen een kwartfinale en al die tijd dezelfde die nog niet klaar zijn gaat om 7 spellen van 4 spelers in totaal
Naar boven
HolbewonerOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 1847
Leeftijd: 42
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Jan 05, 2011 22:00    Onderwerp: Reageer met quote

Als je meer dagen per dag terugkrijgt omdat je meerdere zetten per dag doet, gaat het spel toch al sneller? Wat is dan het probleem?

Vier maanden vind ik niet eens zo lang.
Sweety80
BerichtGeplaatst: Do Jan 06, 2011 0:25    Onderwerp: Reageer met quote

het geen wat ik bedoel je hebt 6 dagen om te zetten wacht je die 6 dagen zet je 6 zetten heb je weer die 6 dagen de tijd hoef je 6 dagen niet te zetten als dit nou gewoon dag per dag erbij is moet je wel blijven zetten kan je niet die 6 dagen weer niks zetten dat scheelt per volgende zet 6 dagen er zijn echt spelers die wachtten met zetten tot de laatste dag dan pas 6 keer zetten dus om 2 zetten te doen wacht je dan al 12 dagen en de manier hoe ik hier zeg 7 dagen dat scheelt 5 dagen minder wachtten
Naar boven
RiskyOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 414
Leeftijd: 34
BerichtGeplaatst: Do Jan 06, 2011 1:07    Onderwerp: Reageer met quote

Sweety80 schreef:
het geen wat ik bedoel je hebt 6 dagen om te zetten wacht je die 6 dagen zet je 6 zetten heb je weer die 6 dagen de tijd hoef je 6 dagen niet te zetten als dit nou gewoon dag per dag erbij is moet je wel blijven zetten kan je niet die 6 dagen weer niks zetten dat scheelt per volgende zet 6 dagen er zijn echt spelers die wachtten met zetten tot de laatste dag dan pas 6 keer zetten dus om 2 zetten te doen wacht je dan al 12 dagen en de manier hoe ik hier zeg 7 dagen dat scheelt 5 dagen minder wachtten

Dit klopt niet. Als iemand zes zetten doet op één dag, zijn dat nog altijd zes zetten. Jij telt ze hier als één zet.
Naar boven
jimok
BerichtGeplaatst: Do Jan 06, 2011 1:20    Onderwerp: Reageer met quote

Sweety80 schreef:

volgens mij probeert men hier te zeggen dat je op 1 dag tijd maar maximum 1 dag buffer terug krijgt, ongeacht het aantal zetten wat er word gespeeld?
Naar boven
Sweety80
BerichtGeplaatst: Do Jan 06, 2011 2:57    Onderwerp: Reageer met quote

ja precies dat bedoel ik er ook mee ja ik zit nu al bijna 5 maanden met een kwartfinale met nog 7 spellen die afgemaakt moeten worden maar ja als ze niet zo vaak zetten kan het nog een eeuw duren zeg maar
Naar boven
Sweety80
BerichtGeplaatst: Do Jan 06, 2011 2:59    Onderwerp: Reageer met quote

Risky schreef:
Sweety80 schreef:

Dit klopt niet. Als iemand zes zetten doet op één dag, zijn dat nog altijd zes zetten. Jij telt ze hier als één zet.

voor iedere zet die je zet krijg je een dag terug ik heb er al meerdere keren op gelet
Naar boven
MadMac
BerichtGeplaatst: Do Jan 06, 2011 8:17    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is inderdaad de opzet van de site. In jouw geval zul je dan iedere dag moeten zetten (als je buffer op is), want je kunt niet meer opbouwen. Dat zou voor mij een reden zijn hier te stoppen, want dat red ik niet qua tijd.

Verder is het handig om leestekens te gebruiken, dan kan iedereen de tekst wat makkelijker lezen...
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

Ga naar: