FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Diadem
BerichtGeplaatst: Vr Apr 23, 2010 12:56    Onderwerp: Reageer met quote

Zou je misschien een R achter de uitslag van Ray en mij kunnen zetten. Ik heb nooit tegen Ray gespeeld en dus ook niet van hem verloren Smile
Naar boven
de-ik--ki-edOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 398
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Apr 28, 2010 22:33    Onderwerp: Reageer met quote

Diadem schreef:
Zou je misschien een R achter de uitslag van Ray en mij kunnen zetten. Ik heb nooit tegen Ray gespeeld en dus ook niet van hem verloren Smile

Hier heb ik lang over getwijfeld. Voor Raymond maakt het weinig uit, maar Buki krijgt wel een heel groot voordeel met een gratis overwinning. Ze hebben er nu al baat bij omdat ze zo hun 100% score behouden (wat wss niet was gebeurd als er gespoeeld werd) Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
raymond_kr
BerichtGeplaatst: Za Mei 01, 2010 15:53    Onderwerp: realtime 4r toernooi Reageer met quote

Uitslag Mitch28-raymond_kr 4-4
Na verlenging: Mitch28-raymond 5-7

Het waren leuke potjes! We hadden beide 1x met rood verloren en mitch speelde ook nog een keer met rood gelijk (in de verlenging). De neutrale toeschouwer moet genoten hebben. Wink

Laatst aangepast door Gast op Za Mei 01, 2010 15:56, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Mitch28Offline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 58
Leeftijd: 45
Canada
BerichtGeplaatst: Za Mei 01, 2010 15:54    Onderwerp: Reageer met quote

Raymond Kr - Mitch 28 4 - 4 in gewone speeltijd, 7-5 voor Raymond na de verlenging.
Naar boven
raymond_kr
BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2010 0:37    Onderwerp: realtime 4r toernooi Reageer met quote

ik ben morgen t/m maandag 10 mei op vakantie. Hopelijk kan mijn tegenstander/ toernooidirecteur Ikki een week wachten om de partijen te spelen. Voorstel: zullen we spelen op dinsdag 11 mei om 21:00 uur?
Naar boven
de-ik--ki-edOffline
Vip
Vip

Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2010 10:26    Onderwerp: Reageer met quote

Je tegenstander is Elite. Regel iets met hem zou ik zeggen.m Ik ga nu ook in principe geen deadline meer stellen. Alleen informeren als het lang duurt Wink

Fijne vakantie. Ik ga trouwens ook vanaf woensdag er 4 dagen tussenuit. Very Happy
Naar boven
Pipo_papflesOffline
Totaal berichten: 343
Leeftijd: 31
Belgium
BerichtGeplaatst: Ma Mei 03, 2010 23:21    Onderwerp: Reageer met quote

feli raymond. Goede vakantie. Smile

De halve finale buki - pipo zal volgende week gespeeld worden.

Datum: Woensdag 12 mei 2010

Tijdstip: 21 uur

edit: wegens onvoorziene omstandigheden is onze halve finale niet doorgegaan op woensdag en ook niet op maandag. Datum en tijdstip zijn voor de tweede keer aangepast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
Buki
BerichtGeplaatst: Do Mei 13, 2010 10:14    Onderwerp: Reageer met quote

Eerste halve finale tussen Buki en Pipo eindigd in 6 - 4 (winst Buki in play off)
Mooie strijd, allebei een keer met rood verloren,....tijd speelt dus wel degelijk een rol Wink
waar je normaal gesproken tijd genoeg voor hebt om over na te denken, maak je onder tijdsdruk toch sneller een fout.
Waar je bij 'jij bent' je zet nog moet bevestigen, is bij bordspel toch net iets anders,....gezet is gezet. Very Happy

Pipo kwam op een normaal onoverbrugbare voorsprong van 0 - 4,
maar ik wist het tij daarna te keren en won de volgende 3 partijen
uitslag 6 - 4

Ben benieuwd wie ik in de finale tegen kom Very Happy
Naar boven
ElitePhoenix
BerichtGeplaatst: Do Mei 13, 2010 18:00    Onderwerp: Reageer met quote

Tussenstand:

Raymond - ElitePhoenix 0-4

We gaan vanavond of morgen verder. Smile
Naar boven
raymond_kr
BerichtGeplaatst: Do Mei 13, 2010 23:06    Onderwerp: realtime 4r toernooi Reageer met quote

eindstand: 6-2 voor Elite. Hij speelde een leuke/ verrassende opening. Succes in de finale!!
Naar boven
ElitePhoenix
BerichtGeplaatst: Do Mei 13, 2010 23:11    Onderwerp: Re: realtime 4r toernooi Reageer met quote

raymond_kr schreef:
eindstand: 6-2 voor Elite. Hij speelde een leuke/ verrassende opening. Succes in de finale!!

En nu maar hopen dat Buki daar ook de mist in gaat. Razz

Goed gespeeld Ray! yes
Naar boven
raymond_kr
BerichtGeplaatst: Do Mei 13, 2010 23:44    Onderwerp: realtime 4r toernooi Reageer met quote

ik wil de-ik--ki-ed nog wel bedanken voor het organiseren van dit toernooi! Met realtime 8x8 4r verlopen de potjes minder voorspelbaar. Hopelijk krijgt deze toernooivorm in de toekomst een vervolg.
Naar boven
TheTimmyOffline

Totaal berichten: 3985
Leeftijd: 36
Seychelles
BerichtGeplaatst: Vr Mei 14, 2010 8:16    Onderwerp: Reageer met quote

helemaal mee eens!

hulde overigens voor elite, volgens mij is hij de enige speler die geen steken laat vallen met rood tot nu toe
de-ik--ki-edOffline
Vip
Vip

Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Mei 14, 2010 19:06    Onderwerp: Reageer met quote

Gefeliciteerd Buki en Elite met het bereiken van de finale. Ik heb morgen pas de tijd om het schema bij te kleuren en uit te reken wie play-offvoordeel heeft, maar jullie kunnen eventueel al vast beginnen. 6 partijen voor de finale. succes allebei Smile

Vertel mij aub ook even wanneer jullie gaan spelen. Ik zou er graag bij zijn en dan ik kan ik snel doorgeven wie van jullie een gouden en wie een zilveren beker krijgt Very Happy

Dit toernooi gaat voorlopig niet in herhaling. Misschien na de vakantieperiode nog eens. Ieg in een iets andere vorm en ook met minder deelnemers. Bedankt voor het meedoen allemaal Very Happy Very Happy
Naar boven
costa123Offline
Vip
Vip
Totaal berichten: 453
Leeftijd: 47
Noordbrabant
BerichtGeplaatst: Di Mei 18, 2010 20:36    Onderwerp: Reageer met quote

graag gedaan , was een leuk toernooi
Naar boven