FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Edje_Kadetje
BerichtGeplaatst: Za Feb 13, 2010 11:28    Onderwerp: Gevraagd: Openingenboek Coinflip Reageer met quote

N.a.v. TheTimmy's post over Coinflip, zou ik graag een openingenboek over dit spel kopen. Aangezien TheTimmy een moderator is, komt zijn voorstel vast op jijbent. Mods/admins hebben namelijk al een voordeel bij geluksspellen (bijvoorbeeld dobbelspel en reversi), waar de randomgenerator hen bevoordeelt. In die lijn verwacht ik ook dat Bram naar TheTimmy zal luisteren bij zijn voorstel om coinflip toe te voegen.(*)
Weet iemand waar ik deze kan kopen of heeft er iemand één te koop?

(*) Merk op dat serieuze voorstellen als Risk, Catan en Poker, uitermate geschikt voor deze site, gedaan door "leken", niet door de selectie heen komen.
Naar boven
MovieloverxxlOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 1756
Leeftijd: 35
Geslacht: Man
Belgium
BerichtGeplaatst: Za Feb 13, 2010 11:57    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb wel zo'n bookie liggen!

Maar ik kan je het echt niet geven - ik ben in een vroeger leven nog admin geweest Razz

Ik wil jou echt geen voordeel geven! Dat hou ik lekker voor mezelf Not talking

lekker puh Laughing
Kamp (in vet: nog bezig)
(2011-2013: inactief)
13+0 goud RE08/09/10/14/15/16/17 RO 08/09/15 OW08 STA14 SE16
08+1 zilver SE10/14/15 RE06 LOA14 OW14/16/17 RE18
15+1 brons KV05/07 RE05/07 SE06/08/17 PE07/14 BL08 SH09 OW09/18 JU17 EG17 SE18
zilver Vice-Europees kampioen Othello/Reversi 2009 2016
goud Belgisch Kampioen Othello/Reversi (10x)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
Doomdark
BerichtGeplaatst: Za Feb 13, 2010 12:03    Onderwerp: Reageer met quote

Er zijn twee standaard openingen bij Coinflip, de munt variant en de kop opening. De meeste boeken concentreren zich op één van de twee.

Coinflip voor Dummies is een leuk boek voor beginners. Daar staan de openingen kort in beschreven, maar ook technieken uitgelegd voor verschillende soorten munten (omvang, gewicht, metaalsoort).

Als je serieus dit spel wilt leren en je kan geen boek vinden raad ik je aan steeds de zelfde opening te spelen tot je die goed onder de knie hebt, dan is het niet zo heel moeilijk de andere ook te leren, ook al gaat die compleet de andere kant op. Het principe blijft namelijk het zelfde.
Naar boven
StilleTheo
BerichtGeplaatst: Za Feb 13, 2010 12:46    Onderwerp: Reageer met quote

Doomdark schreef:
Er zijn twee standaard openingen bij Coinflip, de munt variant en de kop opening. De meeste boeken concentreren zich op één van de twee.

Coinflip voor Dummies is een leuk boek voor beginners. Daar staan de openingen kort in beschreven, maar ook technieken uitgelegd voor verschillende soorten munten (omvang, gewicht, metaalsoort).

Als je serieus dit spel wilt leren en je kan geen boek vinden raad ik je aan steeds de zelfde opening te spelen tot je die goed onder de knie hebt, dan is het niet zo heel moeilijk de andere ook te leren, ook al gaat die compleet de andere kant op. Het principe blijft namelijk het zelfde.

Is het al bekend welke soort munt op jijbent gebruikt gaat worden? Want ik heb het boek over de 1/5de Ariary (ook wel de 1 iraimbilanja genoemd) uit Madagaskar doorgespit, verkrijgbaar in de betere boekwinkel, maar ik heb er een hard hoofd in dat deze gebruikt gaat worden.
Naar boven
Doomdark
BerichtGeplaatst: Za Feb 13, 2010 13:04    Onderwerp: Reageer met quote

StilleTheo schreef:

Is het al bekend welke soort munt op jijbent gebruikt gaat worden? Want ik heb het boek over de 1/5de Ariary (ook wel de 1 iraimbilanja genoemd) uit Madagaskar doorgespit, verkrijgbaar in de betere boekwinkel, maar ik heb er een hard hoofd in dat deze gebruikt gaat worden.

Het zal wel (helaas) de euro worden. Beetje ordinair, maar je kan het wel makkelijk thuis oefenen. Als het spel aanslaat komen er hopelijk wat interessantere munten bij.
Naar boven
Wilm
BerichtGeplaatst: Za Feb 13, 2010 13:13    Onderwerp: Reageer met quote

Er worden speciale jijbent munten geslagen. Ik heb ff gebeld. Wink
Naar boven
vince1971Offline

Totaal berichten: 93
Leeftijd: 48
BerichtGeplaatst: Za Feb 13, 2010 14:10    Onderwerp: Reageer met quote

Wilm schreef:
Er worden speciale jijbent munten geslagen. Ik heb ff gebeld. Wink

Zijn die ook te bestellen? Word er wel geflipt van onderhand.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Wilm
BerichtGeplaatst: Za Feb 13, 2010 14:20    Onderwerp: Reageer met quote

. Dit is het assortiment. Wink
Naar boven
de-ik--ki-edOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 399
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Feb 13, 2010 14:48    Onderwerp: Reageer met quote

Wilm schreef:
. Dit is het assortiment. Wink

Ik mag hopen dat jijbent met de tijd meegaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
jimok
BerichtGeplaatst: Za Feb 13, 2010 16:00    Onderwerp: Reageer met quote

heb van betrouwbare bron vernomen dat bram vanmiddag de supermarkt uit kwam met een winkelwagen vol dozen met king erop...dus het zal wel de pepermunt worden.
Naar boven
Diadem
BerichtGeplaatst: Za Feb 13, 2010 17:26    Onderwerp: Reageer met quote

Boeken over coinflip heb ik niet.

Maar ik heb wel ooit een coinflip-solver geschreven. Mag ik die gebruiken, of valt dat onder computer-gebruik?
Naar boven
Doomdark
BerichtGeplaatst: Za Feb 13, 2010 21:01    Onderwerp: Reageer met quote

Diadem schreef:

Maar ik heb wel ooit een coinflip-solver geschreven. Mag ik die gebruiken, of valt dat onder computer-gebruik?

Lijkt me dat dat onder computer-gebruik valt.

Overigens lijkt het me sterk dat je zoiets gemaakt heb gezien het aantal combinaties die er mogelijk zijn.
Naar boven
Wilm
BerichtGeplaatst: Za Feb 13, 2010 21:45    Onderwerp: Reageer met quote

Rolling Eyes
Naar boven
Jasperov
BerichtGeplaatst: Zo Feb 14, 2010 23:25    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb helaas ook geen boek, maar wel een handige tip voor je. Zodra het spel is ingevoerd en er ratings bekend zijn, kun je een challenge houden tegen de top30. Dan kun je kijken hoe de echte toppers de opening spelen!
Naar boven
Wilm
BerichtGeplaatst: Ma Feb 15, 2010 0:43    Onderwerp: Reageer met quote

Diadem schreef:

Vertel? Rolling Eyes
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: