Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ruben87Offline

Totaal berichten: 975
Leeftijd: 34
Geslacht: Man
Gelderland
BerichtGeplaatst: Zo Dec 06, 2009 15:11    Onderwerp: Ruben87 stopt met jijbent Reageer met quote

Beste strategiers en andere jijbenters,

Binnenkort ga ik stoppen of in ieder geval mijn jijbent tijd drastisch verlagen. Wellicht blijf ik nog wat vriendschappelijke spelletjes van 14 dagen spelen dat weet ik nog niet.

Reden hiervoor is dat het teveel tijd kost en er andere prioriteiten zijn zoals school en real life vrienden. Verder vind ik vele aspecten van het spel terug in mijn hobby stratego Smile

Nu ik uitgeschakeld ben voor het kampioensschap 2006 strategie is het makkelijker deze keuze te maken omdat het mijn grootste doelstelling was deze te winnen.

Owja ik laat mijn spellen niet verlopen, zal niet opgeven maar alles netjes gemotiveerd! uitspelen dus het duurt nog wel ff voor deze aankondiging actief wordt.

Verder wil ik kwijt dat ik hier altijd met veel plezier gespeeld hebt, en strategie is en blijft een leuk spel! Wellicht dat ik rond mijn pensioen weer eens fanatiek terug kom Razz .

Bye bye!

Laatst aangepast door ruben87 op Di Dec 08, 2009 22:25, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Zo Dec 06, 2009 21:18    Onderwerp: Reageer met quote

Ha die Ruben,
Ik vind het ontzettend jammer dat je gaat stoppen, en snap je motivatie volkomen (ik heb de laatste paar ook nagedacht over stoppen, om exact dezelfde redenen, maar heb besloten niet te stoppen maar veel spellen niet meer te spelen).

Je hebt helemaal gelijk dat je je hobby stratego volledig terug vindt op de real-life toernooien. Al met al heb je ook hier op Jijbent duidelijk je niveau laten zien Exclamation .
De laatste tijd presteerde je zeer constant en je streak overwinningen was simpelweg indrukwekkend te noemen.

Jammer dat er weer een échte stratego speler stopt met spelen op Jijbent. Het aantal mensen dat uit het stratego wereldje komen én tegelijkertijd op Jijbent spelen wordt steeds minder en minder (juist daarom zal ik zelf niet stoppen met Jijbent).

Hopelijk doe je inderdaad een comeback Wink .

Tot de 12e in Nijmegen Ruben Very Happy
Naar boven
adrieOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 36
Geslacht: Onbekend
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Dec 10, 2009 21:19    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Ruben87
Ik vind het jammer dat je langzaam stopt op jijbent
Door een aantal oorzaken ben ik niet meer actief als perscoordinator en speler bij het real-live stratego
Mijn uitweg is dan ook Strategie
Ik wens je heel veel succes op de stratego toernooien en geniet van de strijd. Laat ze maar zweten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
GeniuzOffline

Totaal berichten: 97
Leeftijd: 49
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Dec 18, 2009 21:16    Onderwerp: Reageer met quote

ciao Ruben, ben benieuw of je daadwerkelijk stopt. Ik heb het meerdere keren geprobeerd maar kom er telkens achter dat het verd*** verslavend is hier hahaha. Very Happy
Naar boven
Hawkmoon269
BerichtGeplaatst: Ma Dec 21, 2009 0:48    Onderwerp: Reageer met quote

Ha Ruben,

Ook ik ben een tijd gestopt geweest, maar toch gaat het weer kriebelen op een gegeven moment, dat zul je wel merken Wink

Zelf speel ik ook niet zoveel partijen meer gelijk, maar ik vind het toch wel weer heel leuk.

Het ga je goed en tot over een tijdje, lol

Groet Hawkmoon269
Naar boven
ruben87Offline

Gelderland
BerichtGeplaatst: Ma Feb 22, 2010 19:24    Onderwerp: Re: Ruben87 stopt met jijbent Reageer met quote

ruben87 schreef:

Owja ik laat mijn spellen niet verlopen, zal niet opgeven maar alles netjes gemotiveerd! uitspelen dus het duurt nog wel ff voor deze aankondiging actief wordt.

Bye bye!

Nou dit is dus door omstandigheden wel gebeurt (14 spellen op tijd verloren).

Ondanks het feit dat ik wilde stoppen (en dat nu ook ga doen) betreur ik het datik de lopende spellen heb laten verlopen. HEt is ook wel vervelend want er waren weinig spellen bij waar ik niet goed voor stond.

Mijn excuses hiervoor maar het moet blijkbaar in mineur (Smile) eindigen.

Owja bedankt voor de reacties en wellicht over een paar maanden dat ik een paar 14 dagen games doe.

So long!
Naar boven
thePJ
BerichtGeplaatst: Di Feb 23, 2010 10:22    Onderwerp: Re: Ruben87 stopt met jijbent Reageer met quote

ruben87 schreef:
ruben87 schreef:

Bye bye!

Nou dit is dus door omstandigheden wel gebeurt (14 spellen op tijd verloren).

Ondanks het feit dat ik wilde stoppen (en dat nu ook ga doen) betreur ik het datik de lopende spellen heb laten verlopen. HEt is ook wel vervelend want er waren weinig spellen bij waar ik niet goed voor stond.

Mijn excuses hiervoor maar het moet blijkbaar in mineur (Smile) eindigen.

Owja bedankt voor de reacties en wellicht over een paar maanden dat ik een paar 14 dagen games doe.

So long!

waaronder de 4 halve finales met mij Surprised
had ze anders vast alle 4 verloren Rolling Eyes

maar cu man en suc6 met waar je je nu bezig gaat houden
Naar boven
Hawkmoon269
BerichtGeplaatst: Di Feb 23, 2010 13:11    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ken het Ruben, ik heb er destijds dik 40 op tijd verloren. Ik ben nu al half jaar bezig om het verloren terrein goed te maken.

Ik hoop je hier in de toekomst nog wel weer eens te zien, want we hebben in het verleden prachtige partijtjes gespeeld.
Naar boven
ruben87Offline

Gelderland
BerichtGeplaatst: Zo Jun 05, 2011 15:15    Onderwerp: Reageer met quote

Hawkmoon269 schreef:
Ha Ruben,

Ook ik ben een tijd gestopt geweest, maar toch gaat het weer kriebelen op een gegeven moment, dat zul je wel merken Wink

Zelf speel ik ook niet zoveel partijen meer gelijk, maar ik vind het toch wel weer heel leuk.

Het ga je goed en tot over een tijdje, lol

Groet Hawkmoon269

Als iemand nog een waarzegger zoekt, Hawkmoon is nog beschikbaar. Smile

Ik heb het niet/nauwelijk spelen een jaar volgenhouden. Het begon toen inderdaad weer een beetje te kriebelen, helemaal toen ik maar een knopje verwijderd was voor het spelen van mijn 2e kampioensschap. Ik gebruik deze gelegenheid toch nog als revanche en speel ondertussen nog wat extra toenooitjes/spelletjes. Smile Wellicht kan ik me ook nog even mengen in de ratingstrijd Royalkasanova vs. Deathknight.

Kans is nog wel groot dat ik na dit kampioensschap weer zeer inactief wordt.... Rolling Eyes
Naar boven
rvisserOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 673
Atjeh
BerichtGeplaatst: Zo Jun 05, 2011 21:53    Onderwerp: Ruben87 stopt met jijbent Reageer met quote

Het is jammer als mensen stoppen. Je kunt bij jijbent toch altijd zo veel spelen als je wilt, dus desnoods maar een paar spellen tegelijk.
Zelf besteed ik geleidelijkaan wat minder tijd aan jijbent. Misschien komt het een beetje doordat ik alles al eens heb gewonnen (o.a. ook twee keer het kampioenschap subulata). Het kan zijn dat de motivatie daardoor wat minder wordt. Van de andere kant speel je ook wat meer ontspannen als er minder op het spel staat.
Jijbent is voor mij steeds meer: subulata en de rest. Subulata is veruit het belangrijkste. Misschien zal ik me nog meer op subulata gaan concentreren.
Maar stoppen bij jijbent kan ik me moeilijk voorstellen. Er blijven toch af en toe leuke stellingen op borden komen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: