Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
haasje19Offline

Totaal berichten: 15
Leeftijd: 45
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Dec 27, 2010 12:14    Onderwerp: Reageer met quote

gelukkig niet ik kan zelf gelukkig nog nadenken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
MargavanderMeerOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 635
Leeftijd: 70
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Dec 27, 2010 15:13    Onderwerp: Reageer met quote

Laughing Ik word wel heel erg nieuwsgierig wie het is, want in ons team hebben we een aantal hele goede woordspelspelers/speelsters en we zijn allemaal al beschuldigd van het gebruiken van een programma + vals spelen, maakt allerlei zeer onaangename opmerkingen en hij heeft ons allemaal op negeren gezet..... rofl

Ik vermoed, dat het om dezelfde persoon met hoge rating gaat en ik vind het jammer, dat Bram niet direct via wilhelmina actie onderneemt.
Vooral ook, omdat hij zegt, dat hij een programma gebruikt....!
Afvoeren die etterbak, alleen dan kunnen we het leuk houden met elkaar hier Wink
Naar boven
wilhelmina
BerichtGeplaatst: Ma Dec 27, 2010 18:30    Onderwerp: vals spelen Reageer met quote

MargavanderMeer schreef:
Laughing Ik word wel heel erg nieuwsgierig wie het is, want in ons team hebben we een aantal hele goede woordspelspelers/speelsters en we zijn allemaal al beschuldigd van het gebruiken van een programma + vals spelen, maakt allerlei zeer onaangename opmerkingen en hij heeft ons allemaal op negeren gezet..... rofl

Ik vermoed, dat het om dezelfde persoon met hoge rating gaat en ik vind het jammer, dat Bram niet direct via wilhelmina actie onderneemt.
Afvoeren die etterbak, alleen dan kunnen we het leuk houden met elkaar hier Wink
Ja ik weet dat hij jou team beschuldigt dat heeft hij mij geschreven namelijk,ook zegt hij dat team madness zo n programma gebruikt
Naar boven
MargavanderMeerOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 635
Leeftijd: 70
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Dec 27, 2010 18:56    Onderwerp: Re: vals spelen Reageer met quote

wilhelmina schreef:
MargavanderMeer schreef:

Ja ik weet dat hij jou team beschuldigt dat heeft hij mij geschreven namelijk,ook zegt hij dat team madness zo n programma gebruikt

Dank je wel voor je reactie, ik weet nu zeker om wie het gaat Wink
Onze captain heeft een klacht ingediend bij de captain van zijn team met stukjes vervelende tekst van hem, die hij bij de spelletjes tegen onze teamleden schreef.
Hij heeft toen een berisping gehad en is daarna zelf vertrokken uit dat team....
Ik vind het wel erg ver gaan, dat hij ondanks die berisping elders toch blijft doorgaan met etteren als hij verliest.
Gebruikt hij zelf een programma of zit hij nu madness weer te beschuldigen? Rolling Eyes
Uit wat hij schreef, kreeg ik al sterk het vermoeden n.l. dat hij zelf een programma gebruikt Wink
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9978
Leeftijd: 52
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Dec 27, 2010 19:10    Onderwerp: Reageer met quote

Ik onderneem geen actie want:
1. niemand heeft onze woordenlijst, dus geen enkel programma zal echt goed werken.
2. programma's zullen je bij dit spel iets helpen, maar geen enkel programma kan dit spel goed spelen, ze genereren alleen misschien wat geldige woorden, maar dat is lang niet voldoende om dit spel goed te kunnen spelen.
3. programma's kunnen bij dit spel niet onomstootelijk worden vastgesteld, dus we kunnen het nooit bewijzen.
wilhelmina
BerichtGeplaatst: Ma Dec 27, 2010 19:58    Onderwerp: Re: vals spelen Reageer met quote

MargavanderMeer schreef:
wilhelmina schreef:
MargavanderMeer schreef:

Dank je wel voor je reactie, ik weet nu zeker om wie het gaat Wink
Onze captain heeft een klacht ingediend bij de captain van zijn team met stukjes vervelende tekst van hem, die hij bij de spelletjes tegen onze teamleden schreef.
Hij heeft toen een berisping gehad en is daarna zelf vertrokken uit dat team....
Ik vind het wel erg ver gaan, dat hij ondanks die berisping elders toch blijft doorgaan met etteren als hij verliest.
Gebruikt hij zelf een programma of zit hij nu madness weer te beschuldigen? Rolling Eyes
Uit wat hij schreef, kreeg ik al sterk het vermoeden n.l. dat hij zelf een programma gebruikt Wink
hij meld dat de captain van madness het zelf toegeeft op zijn web site en ook nadat ik zei dat hij[B] zelf een programma gebruikt zei hij ,dat ontken ik niet.
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 55
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Dec 27, 2010 20:03    Onderwerp: Re: vals spelen Reageer met quote

Als captain van Madness voel ik me nu wel geroepen om te reageren. Ik weet om wie het gaat. Ik heb deze speler inderdaad uit het team gezet, mede op basis van klachten van team Opteamaal. Hij zorgde voor een vervelende sfeer en woordspeltegenstanders moeten het vaak ontgelden bij hem. Hij is dus niet ons Team Madness gezet omdat hij een programmaatje gebruikt, maar omdat hij de sfeer verziekte. Ik zie dat dat nog niet veranderd is.
Naar boven
Appie3
BerichtGeplaatst: Di Dec 28, 2010 1:12    Onderwerp: Re: vals spelen Reageer met quote

torenwachter schreef:
... Ik weet om wie het gaat. .... Hij zorgde voor een vervelende sfeer en woordspeltegenstanders moeten het vaak ontgelden bij hem. .... Ik zie dat dat nog niet veranderd is.

*******:"ach ik dacht al die komt me bekend voor maar ja de man met het woord programma. Zal je maar vast weer feliciteren." Dit was de laatste keer dat ik tegen hem speelde en voor mij de maat vol was. Inmiddels ruim een jaar geleden.

De voorwaarden van Jijbent zeggen overigens dat laster niet getolereerd wordt. Kan dan zijn naam dan niet gepubliceerd worden, zodat potentiële tegenstanders een voorwaarschuwing hebben en meteen kunnen klagen (via het contactformulier). Mijn speelvreugde is omhoog gegaan sinds hij op negeren staat.

P.S.: Bovenstaande tekst is trouwens samengesteld zonder woordspelprogramma (i.h.k.v. preventief valselijke beschuldiging weerlegging) Wink
Naar boven
acryl
BerichtGeplaatst: Wo Dec 29, 2010 23:43    Onderwerp: vals spel. Reageer met quote

Het blijft altijd vervelend spelen tegen mensen die niet/slecht tegen hun verlies kunnen.
Maar... er zijn er beslist meer die een progje gebruiken, sommige praten dan ook met 2 monden of houden wijselijk(?) hun mond over dit onderwerp.
Naar boven
Feniks
BerichtGeplaatst: Do Dec 30, 2010 11:44    Onderwerp: Reageer met quote

@Acryl: in dit topic gaat het niet op het al dan niet gebruik van progjes (zie ook de reactie van de admin), maar over het commentaar dat een bepaalde speler levert bij het spelen van woordspel. Dit doet hij/zij op een zodanig vervelende, storende en onacceptabele manier, dat het voor veel spelers reden is om deze persoon op "negeer"te zetten en de admins hier attent op te maken.
Als je een lijst zou maken van personen, welke het meest op "negeer"staan, zou deze met stip bovenaanstaan denk ik. Dat geeft toch te denken niewaar.
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 90389
Leeftijd: 67
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Dec 30, 2010 11:58    Onderwerp: Reageer met quote

Als er problemen zijn met een speler, vanwege taalgebruik of iets dergelijks, stuur dan via het contactformulier een bericht naar de admins. Dan kunnen we de zaak bekijken en eventueel actie ondernemen.

Dit topic zal nu worden gesloten.
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Ga naar: