Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
AstridOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 143
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Jan 03, 2010 17:00    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Wilhelmina,

Niet laten intimideren, gewoon leuke woordspelen spelen. Er zijn vele mensen die gewoon voor hun plezier spelen. (van de 5 heb ik er 4 van je verloren). Laughing

De Dikke van Dale is ook een woordenlijst en soms is het zelfs leuk om een betekenis op te zoeken. Zo leer je nog eens wat. Smile

Heel veel plezier bij je volgende spel. Very Happy

Groeten,
Astrid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
wilhelmina
BerichtGeplaatst: Zo Jan 03, 2010 22:27    Onderwerp: vals spelen Reageer met quote

Hoi Astrid dank je wel ,al die reacties zijn een goede reden om lekker te blijven spelen . Ik kom je graag weer een keer tegen en je wint er vast wel weer een of twee van me hahaha Laughing
Naar boven
christelg
BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2010 1:51    Onderwerp: Reageer met quote

Standaard gedrag van deze lieverd. Lach erom Cool
Naar boven
Wilm
BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2010 15:18    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat de persoon in kwestie een beetje teveel last heeft van de K-factor. (k=kelder) Rolling Eyes
Naar boven
Floris512
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 10, 2010 18:51    Onderwerp: Re: vals spelen Reageer met quote

jimok schreef:
churchill schreef:
zou je wel een spel moeten spelen waarvan je niet zeker weer (als je verliest) of je van iemands woordenschat verliest of van een taal/spellingssite? Ik speel dit spel alleen maar in iemands bijzijn zodat ik weet en zie dat iemand geen woordenboek op schoot heeft liggen. het valt me dan ook op dat er dan woorden gebruikt worden die iedereen kent of zou moeten kennen. Maw,als je een spel speelt als woordspel op jijbent weet je (bijna) zeker dat er een woordenboek aan te pas komt en dat bevorderd mijn spelvreugde niet . de personen die die meest fantastische woorden maken zouden zich af moeten vragen of je nou zó een spel zou moeten willen winnen. Bovendien wordt je zo wel (bijna) gedwongen ook aan die "spelbedervelijke " praktijken mee te doen en daar ik niet van oneerlijk spel houdt en e.e.a. niet te checken is ben ik met dit spel maar gestopt op jijbent en speel ik nog slechts spellen waar je hett van je eigen vindingrijkheid moet hebben

bestaat er voor strategie geen progamma's dan net als voor schaken?

Dat kan ik me niet voorstellen, zo'n progamma zou sowieso slechter zijn dan een goede speler denk ik, ik heb iig nog nooit iets gemerkt van een programma bij strategie, wel bij egelrace Wink
Ik vind het inderdaad triest een programma voor woordspel gebruiken, zelf speel ik liever in RL scrabble omdat je dan geen woordenlijst hebt met woorden die je niet kent/woorden die je wel kent, maar er niet in staan!
Naar boven
botsottooke
BerichtGeplaatst: Do Jul 01, 2010 10:49    Onderwerp: Re: vals spelen Reageer met quote

wilhelmina schreef:
Hallo even over vals spelen ,ik werd beschuldigd door iemand met een hoge rating van het gebruik van een woorden lijst of programma of zoiets,enkel en alleen omdat hij een spelletje verloor.Ik zelf weet niet eens hoe ik er aan moet komen maar hij vertelde dat hij zelf zoiets gebruikt en ook teams dat gebruiken.Ik zei dat hij mij maar moest laten controleren door jij bent ,ik heb daar geen probleem mee want ik speel niet vals,hou heel veel van taal spelletjes en puzzels. Nu ik weet dat er veel vuldig gebruik wordt gemaakt van dat soort programma s begrijp ik ook waar al die vreemde woorden vandaan komen die gelegd worden .Ook is dat een reden om mijn lidmaatschap niet te verlengen want het spelen wordt er niet leuker op .

hoi,
ik heb ook hetzelfde meegemaakt, waarschijnlijk door dezelfde persoon en ik begrijp je reactie wel als je zegt dat je niet verder lid wilt zijn. Ik heb, toen deze 'looser' ook mij valselijk beschuldigde, een bericht geplaatst in het forum van 'woordspel'. Ook helemaal ondersteboven van deze beschuldiging had ik even een uitlaatklep nodig, en het plaatsen van mijn bericht heeft me toen serieus gekalmeerd. Blijkbaar is deze slechte verliezer nog steeds bezig om de goede en creatieve spelers van het woordspel, gewoon van de site weg te jagen. Hij stoort zich totaal niet aan de vele forumberichten, en aangezien hij al zoveel mensen op stang gejaagd heeft, vind ik zelfs dat hij onmiddellijk verbannen moet worden van de site. Trek het je gewoon niet te hard aan hoor, en een goede zet van jou kant zou zijn dat je juist wel een trouwe speler blijft van het woordspel hier.
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9978
Leeftijd: 52
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Jul 01, 2010 10:53    Onderwerp: Reageer met quote

Dit soort klachten moet je vooral aan ons voorleggen via het contactformulier. De eerste keer krijgt zo iemand een waarschuwing en de 2e keer een ban.
eddy.berwaerts
BerichtGeplaatst: Do Jul 01, 2010 11:46    Onderwerp: Reageer met quote

Bram,iemand die ik negeer kan me niet uitnodigen of geen berichten sturen maar hoe zit het met een spel met directe start dat ik in de wachtkamer plaats?
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9978
Leeftijd: 52
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Jul 01, 2010 13:12    Onderwerp: Reageer met quote

eddy.berwaerts schreef:
Bram,iemand die ik negeer kan me niet uitnodigen of geen berichten sturen maar hoe zit het met een spel met directe start dat ik in de wachtkamer plaats?

ook niet. Je kunt die persoon alleen tegenkomen bij teams/toernooien en kampioenschappen.
marcooww
BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2010 21:20    Onderwerp: Vals spelen Reageer met quote

Nou ja, dat je per sé programma's moet gebruiken om te kunnen winnen op een spelletjes site! Dan vind ik dat je wel heel ver gaat.
Naar boven
rickselOffline

Totaal berichten: 97
Leeftijd: 40
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2010 0:10    Onderwerp: Reageer met quote

buffalo147 schreef:
Diadem schreef:
Er bestaan wel programma's om anagrammen te vinden. Er zijn zelfs websites op internet die dat voor je doen. Maar die zijn in het algemeen Engelstalig, dus daar heb je weinig aan.

Waar ligt eigenlijk de grens voor computergebruik bij woordspel? Een woordenboek is duidelijk niet illegaal. Een anagrammenvinder? Mag dat? Geadvanceerdere tools?

Met een woordenboek op pc kun je ook anagrammen en je kunt werken met jokers, wat hetzelfde is als een puzzelwoordenzoeker gebruiker. Veel sites hoeven er ook niet te zijn in het nederlands die dit doen, 1 goede is genoeg. Ik heb ook weet van 1 programmaatje die de beide functies combineert en dat volgens mij ondertussen bij heel wat spelers bekend is.
Maar al deze "hulpmiddelen" zorgen er enkel occasioneel voor dat je eens een woord vindt dat je anders wss nooit had geprobeerd, toch zeker bij de betere spelers.
Het is wel een feit dat je sneller dat mooie woord vindt omdat het vaak veel langer duurt om het zelf te vinden.
Dat is dan ook de enige reden waarom ik af en toe eens een anagrammer gebruik, zodat ik meer tijd overhoud om al die andere leuke spellen te kunnen spelen hier op jijbent. Ze helpen me niet om meer spellen te winnen. Want je moet eerst al een mooie combinatie van letters krijgen en dan moet je het nog kwijt kunnen op het bord ook, en liefst dan nog met een verdubbelaar erbij. En ze zijn ook alleen maar nuttig om 8- of 9-letterwoorden te gaan zoeken en af en toe eens 7-letterwoorden.
En het spel behelst toch veel meer dan enkel maar lange woordjes leggen.

Kwalijker zou het zijn mocht er een progje bestaan dat voor jou gaat zoeken waar je met welk woord de hoogste score haalt. Ik heb ooit eens zo'n progje gezien dat beweerde dat te kunnen, maar daar heb ik geen bewijs van gezien. Van veel letters waren de aantallen en de punten ook verschillend als op de site hier. Lang heb ik er ook niet op gezocht om het werkend te krijgen, want zo'n progje vergalt gewoon je eigen plezier.
Het doet me wel vermoeden dat het mogelijk moet zijn om zo'n progje te maken, maar ik heb er in ieder geval nog geen bewijs voor gezien dat het ook zou bestaan.

Maar goed, het ging hier over onsportief gedrag, en da's echt wel zielig. Ik verlies ook niet graag. Als ik dan weer zo'n periode heb waarbij het in een aantal spellen echt tegen zit en ik verlies er nog een paar door mijn eigen domme schuld, dan word ik daar niet vrolijk van, maar dan vloek je eens lekker binnensmonds en zelfs dan feliciteer je nog altijd je tegenstander. Maar je tegenstander gaan lopen uitschelden, da's not done.

Ik ben niet veel op het forum, laat staan reageren. Maar dit is een tekst waar ik volledig achter sta. alleen zou iknu nog de naam willen weten van dat handige programmaatje Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
haasje19Offline

Totaal berichten: 15
Leeftijd: 45
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Dec 27, 2010 0:35    Onderwerp: vals spelen Reageer met quote

mijn vriend heeft pas tegen ****** gespeeld en had toevallig al zijn letters op in zijn eerste beurt en de tegenstander gaf gelijk zijn spel op omdat hij niet wilde spelen tegen iemand die een programma gebruikt .
mijn vriend heeft hem een mail gestuurd dat hij het belachelijk vond dat hij zo deed hij zei kan een 1700 rating geen woorden leggen tegen een 2100 .
***** gebruikt zelf ook een programma denk ik anders weet je niet eens van het bestaan af
Naar boven
stianneOffline
Totaal berichten: 88
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Dec 27, 2010 12:07    Onderwerp: Re: vals spelen Reageer met quote

haasje19 schreef:
mijn vriend heeft pas tegen ****** gespeeld en had toevallig al zijn letters op in zijn eerste beurt en de tegenstander gaf gelijk zijn spel op omdat hij niet wilde spelen tegen iemand die een programma gebruikt .
mijn vriend heeft hem een mail gestuurd dat hij het belachelijk vond dat hij zo deed hij zei kan een 1700 rating geen woorden leggen tegen een 2100 .
***** gebruikt zelf ook een programma denk ik anders weet je niet eens van het bestaan af

Ook?
Naar boven
haasje19Offline

Totaal berichten: 15
Leeftijd: 45
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Dec 27, 2010 12:10    Onderwerp: vals spelen Reageer met quote

ook ja net als degene die de anderen beschuldigen
ik wist er het bestaan niet vanaf en nu ik er wel vanaf weet zoek ik het niet eens op want vind de lol van het spel er dan af gaan
als je niet tegen je verlies kan moet je gewoon niet spelen
Naar boven
MadMac
BerichtGeplaatst: Ma Dec 27, 2010 12:13    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
ook ja net als degene die de anderen beschuldigen

Met die redenatie gebruik je het zelf dus ook Laughing

Laatst aangepast door Gast op Ma Dec 27, 2010 12:15, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

Ga naar: