Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
TheTimmy  Vip
Geregistreerd op: 22-1-2004 Totaal berichten: 3996 Woonplaats: Harderwijk Leeftijd: 37 Geslacht: Man |
|
Met mijn verhuizing ben ik ook mijn spellenverzameling langsgegaan. Ik heb besloten flink wat spellen weg te doen tegen elk redelijk bod. Er zijn 3 categoriën spellen: Spellen nieuw in doos met plastic, spellen in doos en spellen in een plastic zak met los bord en spelregels (en dus geen doos meer, dit ivm gemakkelijk opslaan en meenemen). Ik hoef er niet de hoofdprijs voor. Hoe nieuwer hoe duurder natuurlijk. Grote spellen ongeveer een 10tje (goedkoper zonder doos) en kleine spellen vanaf een euro ofzo. Hoe meer tegelijk, hoe meer kans met een laag bod
Nieuw in doos met plastic er nog om heen:
Knollen en Citroenen
In doos:
Stratego (nieuwe versie)
Ideology
Gipsy King
Cluedo Reiseditie
Seasim
Herders en Schapen
Carcasonne Overzee
Party & Co
Zeeslag pocket
2 schaakspellen (dubbelklapbord met stukken erin, 1 wat kleinere en 1 grote met plastic kunstzinnige figuren uit Oekraine)
4 analoge schaakklokken
Domino
Bonanza uitbreidingen: Bohnaparte, High Bohn, La Isla Bonita, Al Cabohne
Meuterer
Hands up
Uit doos:
Alexander de Grote
Atilla
Ligretto
Zeus en Hera
Saga
Spy
Manga Manga
O Farao
Oh Hell
Lord of the Rings: De Strijd
Afrika
Foodie
Proteus
fjord
Boer zoekt land (territories)
Vliegen vangen
Bij interesse, stuur maar een PB  _________________ Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get |
|
Naar boven |
|
 |
 |
MadMac
Geregistreerd op: 3-9-2003 Totaal berichten: 515 Woonplaats: Gouda Leeftijd: 38 Geslacht: Man |
|
Misschien moet ik nog maar meer bestellen, tot nu toe bevalt het goed  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
TheTimmy  Vip
Geregistreerd op: 22-1-2004 Totaal berichten: 3996 Woonplaats: Harderwijk Leeftijd: 37 Geslacht: Man |
|
haha, er is nog genoeg  _________________ Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get |
|
Naar boven |
|
 |
 |
liesje |
|
Hallo,
ik zoek eigenlijk het spel go-moku.
heeft iemand die en doet er niks mee.
groetjes liesje |
|
Naar boven |
|
 |
 |
TheTimmy  Vip
|
ik zou dan zoeken naar een go-bord, go-moku is 1 van de spellen die je daarop kunt spelen _________________ Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|