FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Shogispirit
BerichtGeplaatst: Do Sep 24, 2009 19:38    Onderwerp: toernooi beginnen met minder dan 28 deelnemers Reageer met quote

Toernooien bij shogi krijgen moeilijk 28 deelnemers. Ik vind het een interessant idee om reeds bij 24 (vier groepen van 6) of zelfs 20 deelnemers (4 groepen van 5 deelnemers). Groot voordeel is dat er op deze manier nu en dan een toernooi start. Dat gebeurt nu maar mondjesmaat of zelfs niet.
Wat denken jullie?
Naar boven
StilleTheo
BerichtGeplaatst: Do Sep 24, 2009 21:04    Onderwerp: Reageer met quote

Of 2 poules van 7, en daarna meteen halve finales
Naar boven
jr212
BerichtGeplaatst: Za Sep 26, 2009 15:20    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is blijkbaar reeds een paar keer aan bod gekomen. De meeste spelers van dergelijke toernooien zullen wel akkoord zijn, maar de admins zien het blijkbaar niet zitten. Het vraagd natuurlijk wel veel aanpassingen in de programmatuur.

Ik ben zeker wel akkoord
Naar boven
StilleTheo
BerichtGeplaatst: Za Sep 26, 2009 16:08    Onderwerp: Reageer met quote

jr212 schreef:
Dit is blijkbaar reeds een paar keer aan bod gekomen. De meeste spelers van dergelijke toernooien zullen wel akkoord zijn, maar de admins zien het blijkbaar niet zitten. Het vraagd natuurlijk wel veel aanpassingen in de programmatuur.

Ik ben zeker wel akkoord

De programmatuur ligt er van de Engelse site. Het is dus mogelijk. Het is maar net hoeveel moeite ze bereid zijn te doen om dit voor elkaar te krijgen.

De mate van moeite die ze bereid zijn te doen hangt natuurlijk af van hoe belangrijk de spelers op deze site het vinden. Als gebruikers dan laten merken dat ze dit belangrijk vinden / dat ze hierdoor sneller minder populaire spellen zouden spelen / of zelfs hiervoor eerder of hogere vip zouden worden, dan zal de mate waarin ze bereid zijn dit hier te realiseren ook groter zijn.

Het kan dus nooit kwaad te laten horen dat je dit een goed idee vind. Misschien duurt het nog heel lang voor het gerealiseerd wordt, maar als er veel mensen zijn die dit een goed idee vinden, zal dat altijd in het achterhoofd van de admins blijven spelen, en dus meer kans maken er uiteindelijk te komen.
Naar boven
snoopBOK
BerichtGeplaatst: Zo Sep 27, 2009 13:42    Onderwerp: Reageer met quote

Als veel mensen dit een goed idee vinden dan zouden de toernooien op de reguliere manier al steeds vol zitten natuurlijk.

Maar goed, ik ben natuurlijk voor dit idee.
Naar boven
StilleTheo
BerichtGeplaatst: Ma Sep 28, 2009 17:16    Onderwerp: Reageer met quote

snoopBOK schreef:
Als veel mensen dit een goed idee vinden dan zouden de toernooien op de reguliere manier al steeds vol zitten natuurlijk.

Maar goed, ik ben natuurlijk voor dit idee.

Dat is niet waar.

Er zijn meerdere spellen, waarvoor niet heel veel animo is. Dan kan er bij elkaar wel veel animo voor dit soort kleinere toernooien zijn.

Bovendien, zijn er ook spelers die nu niet die spellen spelen omdat het lang duurt voor een toernooi start, en dan doen ze het pas als een toernooi bijna start (meer dan 20 inschrijvingen bijv). Hierdoor duurt het dus nog langer voor een toernooi begint. Als er bij bijvoorbeeld 14 inschrijvingen al een toernooi zou beginnen, zouden misschien meer mensen geneigd zijn zich in te schrijven voor zo'n toernooi.
Naar boven
snoopBOK
BerichtGeplaatst: Di Sep 29, 2009 18:00    Onderwerp: Reageer met quote

StilleTheo schreef:

Er zijn meerdere spellen, waarvoor niet heel veel animo is. Dan kan er bij elkaar wel veel animo voor dit soort kleinere toernooien zijn.

Dit bedoelde ik ook te zeggen, dus we zijn het met elkaar eens.
Naar boven
whits
BerichtGeplaatst: Do Nov 26, 2009 16:55    Onderwerp: Reageer met quote

Owh, ik wil wel weer mee doen hoor. Als er niet genoeg mensen zien Razz
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: