Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je priv berichten te bekijkenLog in om je priv berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jasperov
BerichtGeplaatst: Wo Jul 08, 2009 19:52    Onderwerp: Reageer met quote

Yes! Eerste! Wat heb ik gewonnen? Very Happy
Naar boven
BountyOffline
Totaal berichten: 98
Leeftijd: 44
Geslacht: Man
BerichtGeplaatst: Wo Jul 08, 2009 21:09    Onderwerp: re Reageer met quote

Een uitnodiging voor het strategotoernooi in Venray 25e stuur je emailadres en je ontvangt je prijs Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
GeniuzOffline

Totaal berichten: 97
Leeftijd: 49
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Jul 09, 2009 23:19    Onderwerp: Reageer met quote

Goed Jasperov je wint een avondje stappen met Spot en Marianne Dancing
Naar boven
wizzi
BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2009 2:09    Onderwerp: Reageer met quote

Vraagje, wanneer is een speler een trage speler?
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2009 17:46    Onderwerp: Reageer met quote

wizzi schreef:

In mijn ogen een speler die wl veel online is maar tegelijkertijd weinig zetten doet.
Strategie is een spel waarbij je vaak niet hoeft na te denken en rap kunt doorzetten, toch presteren sommige mensen het voor elke zet 1 dag nodig te hebben.

Ter vergelijking.. op stratego toernooi worden 80% van de zetten binnen 4 seconden gedaan.

Iemand die niet vaak online komt maar wl doorspeelt als hij/zij online is, is wat mij betreft wl een rappe speler.
Naar boven
blackhawk
BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2009 18:25    Onderwerp: Reageer met quote

een trage speler? Nou wat dacht je van een tegenstander waar je al vanaf januari mee bezig bent! En inderdaad Royal, er zijn veel spelers vaak online en als ze dan al een zet doen is het er ook maar 1!
Maar we gaan nu denk ik over een onderwerp beginnen waar geen eind aan komt Crying or Very sad
Naar boven
ruben87Offline

Totaal berichten: 975
Leeftijd: 34
Gelderland
BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2009 19:26    Onderwerp: Reageer met quote

Royalkasanova schreef:
wizzi schreef:

In mijn ogen een speler die wl veel online is maar tegelijkertijd weinig zetten doet.
Strategie is een spel waarbij je vaak niet hoeft na te denken en rap kunt doorzetten, toch presteren sommige mensen het voor elke zet 1 dag nodig te hebben.

Ter vergelijking.. op stratego toernooi worden 80% van de zetten binnen 4 seconden gedaan.

Iemand die niet vaak online komt maar wl doorspeelt als hij/zij online is, is wat mij betreft wl een rappe speler.

Deze omschrijving past meer bij een onsportieve speler in mijn ogen.

Trage speler is gewoon een speler die om wat voor reden dan ook(sportief of onsportief) ook weinig zet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
AnneVeltman
BerichtGeplaatst: Vr Sep 18, 2009 12:26    Onderwerp: Reageer met quote

Sorry dat het toernooi nog steeds niet in de volgende ronde zit, maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het aan mijn tegenspelers ligt.

Tegen theassist sta ik het hele bord al voor, maar hij speelt stoicijns door en zet gemiddeld 1x per 2 dagen (ik reageer altijd gelijk). Ook allu staat ruim achter en zet niet vaak en zeker niet lekker achter elkaar door.

Mijn voorspelling is dat we dus nog wel een week of 3 kunnen wachten tot de potjes zijn afgelopen. Ik stel iig voor om theassist van het lijstje 'snelle' spelers af te halen.
Naar boven
ruben87Offline

Gelderland
BerichtGeplaatst: Vr Sep 18, 2009 21:00    Onderwerp: Reageer met quote

knap dat je (bijna) 1e bent geworden in je poule Anne! Helaas moet ik daardoor wel tegen Deathknight in de volgende ronde Sad
Naar boven
GeniuzOffline

Totaal berichten: 97
Leeftijd: 49
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Sep 21, 2009 10:51    Onderwerp: snelle spelers Reageer met quote

Helaas kwam ik er tijdens het opzetten van dit toernooi achter dat er geen 28 snelle spelers zijn, daardoor heb ik enkele gokken moeten doen. Met Allu en the assist, vooral de laatste ben ik er zelf achter gekomen dat dit zeker geen snelle mannen zijn. Ik heb mijn hoop op snelle toernooien alweer opgegeven. Helaas zijn we gedoemd tot het spelen van lange trage toernooien....... De opzet van dit snelle toernooi beschouw ik dus (ook omdat ik er natuurlijk al lang en zonder roem uitlig) zeker als mislukt hahahaha. De groete snelle mannen.
Naar boven
Tycho73Offline
Totaal berichten: 216
Leeftijd: 47
BerichtGeplaatst: Ma Sep 21, 2009 12:05    Onderwerp: Reageer met quote

jammer dat je dat vindt, kunnen we niet stellen dat het grotendeels geslaagd is? Een aantal rotte appels maken het toernooi langzaam, ja, dat klopt. Afvoeren en vervangen lijkt me!

Overigens wil ik het volgende idee eens lanceren:

er zijn niet heel veel langzame spelers, ze zijn inmiddels wel bekend. Als nu eens iedereen al de partijen tegen betreffende personen gewoon meteen opgeeft? Dan gaat de lol er bij hun toch ook wel af zou je denken?

graag reacties! Very Happy
Naar boven
ruben87Offline

Gelderland
BerichtGeplaatst: Ma Sep 21, 2009 13:01    Onderwerp: Reageer met quote

Je taalgebruik vind ik iets aan de grove kant, maar in grote lijnen ben ik het wel met je eens. Het toernooi is ondanks een aantal minder snelle spelers erg leuk, over mijn poule viel niks te klagen, sportieve spelers leuke partijen en ze gingen ook nog vrij snel.

Echt langzame spelers moeten voortaan mss gemijd worden, dat is aan Geniuz in dit geval denk ik.

Opgeven is voor mij geen optie, heb hard genoeg gewerkt voor mijn ranking en die geef ik niet op voor een langzame speler. Ik denk ook niet dat het zal werken.

Tycho73 schreef:
jammer dat je dat vindt, kunnen we niet stellen dat het grotendeels geslaagd is? Een aantal rotte appels maken het toernooi langzaam, ja, dat klopt. Afvoeren en vervangen lijkt me!

Overigens wil ik het volgende idee eens lanceren:

er zijn niet heel veel langzame spelers, ze zijn inmiddels wel bekend. Als nu eens iedereen al de partijen tegen betreffende personen gewoon meteen opgeeft? Dan gaat de lol er bij hun toch ook wel af zou je denken?

graag reacties! Very Happy
Naar boven
Jasperov
BerichtGeplaatst: Ma Sep 21, 2009 13:08    Onderwerp: Reageer met quote

Ik merk vaak dat spelers in het begin snel spelen, en zodra je gaat winnen doen ze nog maar 1 zet per dag. Dit duidt erop dat ze niet tegen hun verlies kunnen of hopen dat je ooit een keer uit verveling slechte zetten doet of door je tijd gaat. Ik dat dit soort mensen het niet erg vindt om gratis rating te krijgen.
En hoewel rating me niet heel veel boeit (maar toch wel wat, wil ik erg graag toernooien en kampioenschappen winnen. En trage spelers kom je ook in kampioenschappen tegen.
Naar boven
Tycho73Offline
Totaal berichten: 216
Leeftijd: 47
BerichtGeplaatst: Ma Sep 21, 2009 14:33    Onderwerp: Reageer met quote

ruben87 schreef:
Je taalgebruik vind ik iets aan de grove kant, maar in grote lijnen ben ik het wel met je eens.

excuus voor het taalgebruik, maar het ging op het duidelijk maken van mijn punt

ruben87 schreef:

Opgeven is voor mij geen optie, heb hard genoeg gewerkt voor mijn ranking en die geef ik niet op voor een langzame speler. Ik denk ook niet dat het zal werken.

Tja, als cht iedereen het doet, dan zou het voor je rating relatief niet teveel uitmaken, maar OK, dat is een zeer valide argument om het niet te doen. Een beter argument om om wl langzaam te spelen heb ik tijdens alle discussies hierover eigenlijk nog niet gehoord Cool
Naar boven
Jasperov
BerichtGeplaatst: Di Sep 22, 2009 0:04    Onderwerp: Reageer met quote

Aangeven bij een Admin? Er is geloof ik een regel dat je je verloren partijen niet mag rekken, ofzo. Zoals ik hierboven ook heb genoemd spelen veel mensen trager als ze verloren staan, dan als ze gewonnen staan. En dat terwijl de stelling dan juist veel minder ingewikkeld is. Het is natuurlijk wel een beetje interpretatie wat nu wel en niet onder die regel valt, maar ik heb hem in een extreem geval al eens weten te benutten.

En tegen spelers die altijd traag zijn valt weinig te doen. Het mag gewoon. Niemand snapt waarom ze strategie spelen, maar dat moeten ze helemaal zelf weten.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 6 van 7

Ga naar: