Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tycho73Offline
Totaal berichten: 216
Leeftijd: 47
Geslacht: Man
BerichtGeplaatst: Do Jun 18, 2009 11:54    Onderwerp: Reageer met quote

Quarion schreef:
Tycho73 schreef:
Been heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd of dit toernooi écht sneller zal gaan, anders staan we natuurlijk mooi voor paal met onze grote mond Laughing

Nou en, dan hebben we nog steeds een mooi, sterk bezet, toernooi

klopt helemaal en het is daarom niet minder leuk, maar niet de eerste opzet Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
ruben87Offline

Totaal berichten: 975
Leeftijd: 34
Gelderland
BerichtGeplaatst: Do Jun 18, 2009 22:01    Onderwerp: Reageer met quote

Haha Top dat ie nu Topspeed toernooi heet Very Happy

Dankjewel Bram Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
GeniuzOffline

Totaal berichten: 97
Leeftijd: 49
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Jun 19, 2009 23:51    Onderwerp: Reageer met quote

Ik hoop dat alle partijen inmiddels gestart zijn en dat iedereen lekker doorspeelt, mocht er toch nog een trage man bij zitten laat dan even iets weten. Very Happy
Naar boven
blackhawk
BerichtGeplaatst: Za Jun 20, 2009 20:12    Onderwerp: traag Reageer met quote

nou ik moet zeggen dat Royal niet echt doorspeelt Laughing Wink
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Ma Jun 22, 2009 9:08    Onderwerp: Re: traag Reageer met quote

blackhawk schreef:
nou ik moet zeggen dat Royal niet echt doorspeelt Laughing Wink

Dan moet ik bij deze maar even zeggen dat Royal vandaag is terug gekomen van ruim 2 weken vakantie in Corfu Laughing Wink
Naar boven
blackhawk
BerichtGeplaatst: Ma Jun 22, 2009 16:59    Onderwerp: Reageer met quote

er zijn altijd mensen die het beter hebben Very Happy
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Ma Jun 22, 2009 19:32    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe lang hebben we over ons potje gedaan? 2 dagen toch? Tempo zit er lekker in Cool
Naar boven
blackhawk
BerichtGeplaatst: Di Jun 23, 2009 7:47    Onderwerp: Reageer met quote

zoals het hoort Wink
Naar boven
Tycho73Offline
Totaal berichten: 216
Leeftijd: 47
BerichtGeplaatst: Di Jun 23, 2009 13:27    Onderwerp: Reageer met quote

ik speel wel lekker door en heb ook al weer wat geleerd, zo is het toch nog ergens goed voor om als kanonnenvlees te dienen
Naar boven
Quarion
BerichtGeplaatst: Di Jun 23, 2009 23:55    Onderwerp: Reageer met quote

Een signaal dat dit toernooi (of op z'n minst mijn poule) wat sneller gaat is dat ik voor het eerst sinds maanden weer eens door mijn zetten heen ben.
Naar boven
GeniuzOffline

Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2009 17:18    Onderwerp: Reageer met quote

Naar mijn mening kan het allemaal nog sneller denk echter niet dat je een trage tegenstander hebt wanneer je hem of haar nog niet online hebt ontmoed. Ik kan van bijna iedereen hier zeggen dat het stuk voor stuk snelle mensen zijn die houden van doorspelen. Natuurlijk zijn er echter ook weer een aantal onbekenden voor mij bij die de twijfel kregen. Voor mezelf verloopt het toernooi wat snelheid betreft super wat resultaat betreft knudde. Hopelijk kunne we dit toernooi snel weer eens herhalen. Very Happy
Naar boven
makkoOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 140
Leeftijd: 56
Croatia
BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2009 20:18    Onderwerp: Reageer met quote

Geniuz schreef:
Naar mijn mening kan het allemaal nog sneller denk echter niet dat je een trage tegenstander hebt wanneer je hem of haar nog niet online hebt ontmoed. Ik kan van bijna iedereen hier zeggen dat het stuk voor stuk snelle mensen zijn die houden van doorspelen. Natuurlijk zijn er echter ook weer een aantal onbekenden voor mij bij die de twijfel kregen. Voor mezelf verloopt het toernooi wat snelheid betreft super wat resultaat betreft knudde. Hopelijk kunne we dit toernooi snel weer eens herhalen. Very Happy

Ik ben bijvoorbeeld een vreemde voor jullie strategiespelers. Maar wat snelheid betreft, zal het niet aan mij liggen, want ik zit 9 van de 10 x te wachten tot ik weer mag zetten. En misschien zien jullie me zaterdag wel in Rotjeknor ( ff kijken of m`n paspoort geldig is voor gebieden buiten de EU )
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2009 21:35    Onderwerp: Reageer met quote

Als je snelheid wil moet je a.s. zaterdag inderdaad naar het stratego toernooi in Rotterdam komen Smile .

Helaas komt de man die zich op deze site het meeste aan de traagheid van spelers ergert nooit naar toernooi Neutral .

Kom op Geniuz! Maak het een keer mee Cool !
Naar boven
GeniuzOffline

Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Jun 26, 2009 11:16    Onderwerp: Reageer met quote

Nee Royal gaat niet gebeuren ik zit hier met drie kinderen waarvan 1 tweeling heb het veel te druk. Ik ben wel benieuwd hoe Anneveltman het in ons snelle toernooi gaat doen. Persoonlijk ben ik al vaak tegen de lamp gelopen hahaha Very Happy
Naar boven
ruben87Offline

Totaal berichten: 975
Leeftijd: 34
Gelderland
BerichtGeplaatst: Vr Jun 26, 2009 23:44    Onderwerp: Reageer met quote

iriszman schreef:

Ik ben bijvoorbeeld een vreemde voor jullie strategiespelers. Maar wat snelheid betreft, zal het niet aan mij liggen, want ik zit 9 van de 10 x te wachten tot ik weer mag zetten. En misschien zien jullie me zaterdag wel in Rotjeknor ( ff kijken of m`n paspoort geldig is voor gebieden buiten de EU )

LOL dat check ik ook nog steeds ja, ik vergeet het steeds Cool

Hopelijk tot morge dan Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 5 van 7

Ga naar: