Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
GeniuzOffline

Totaal berichten: 97
Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2009 10:31    Onderwerp: Toernooien Reageer met quote

De traagheid van de toernooien heeft mij en een hoop anderen ertoe doen besluiten om over te gaan tot toernooi boycot zodra trage spelers zich aanmelden. De trage spelers weten zelf wel wie ze zijn. Het zal daarom nu langer gaan duren voordat een toernooi van start gaat, ook het komende toernooi heeft weer een trage man erbij staan. Vandaar dat er weinig animo voor dit toernooi is. Wij hebben hiertoe besloten omdat we het belachelijk vinden nog steeds op kwartfinales en halve finales van eind vorig jaar (dus van langer dan een half jaar geleden opgestarte toernooien) moeten wachten. Dit is echt niet meer leuk. Ik vind het prima dat trage spelers ook toernooien willen spelen maar organiseer dan lekker een traag toernooi zodat alle trage mannen kunnen genieten. Ik hoop dat de trage mannen dus ook volgende toernooi even overslaan zodat de sneller spelende spelers ook een toernooi kunnen opstarten en dan binnen korte tijd kunnen afronden. Ik heb me al vaker over dit onderwerp uitgelaten, maar wil toch nog 1 keer buiten mijn team mijn mening laten horen. Dus trage mannen geef je op voor het komende toernooi(nog 11 plekken geloof ik)en laat het volgende toernooi aan de snelle mensen. B.v.d. Geniuz bed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
sjoerdjeOnline
Admin
Admin

Totaal berichten: 716
Leeftijd: 37
Zuidholland
BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2009 10:44    Onderwerp: Re: Toernooien Reageer met quote

Geniuz schreef:
De traagheid van de toernooien heeft mij en een hoop anderen ertoe doen besluiten om over te gaan tot toernooi boycot zodra trage spelers zich aanmelden.

Grappig Laughing

Ik denk dat er voortaan geen Strategie-toernooien meer zijn met Geniuz Smile
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2009 10:59    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Geniuz,
Des te meer een reden om nu eens met je (snelle) teamgenoten een stratego toernooi te bezoeken. Morgen 24 mei in Olst (Overijssel) is weer een toernooi stratego, voor iedereen toegankelijk Smile .
Daarbij komt dat iedereen maar 12 minuten op de klok heeft die steeds gaat lopen als een speler langer dan 4 seconden over zijn zet nadenkt.
Partijen duren nooit langer dan 50 minuten Cool . Snelheid & sensatie alom dus Smile .
Waarom laten jullie dan nooit een keer je gezicht op een toernooi zien?

Vroeger irriteerde ik me ook aan alle langzame spelers hier, maar dat heeft geen zin, ze gaan er niet op eens sneller van spelen.
De echte stratego mannen vind je op de live-toernooien, dus als je het spel wil spelen zoals het hoort gespeeld te worden zie ik jou en je teamgenoten graag morgen verschijnen Smile
Naar boven
GeniuzOffline

Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2009 11:08    Onderwerp: Reageer met quote

tja Cassanova Overijsel is niet echt naast mijn deur, trouwens geen enkele van die toernooien, ik woon in Sittard. De prijs van een treinkaartje plus de tijd die ik er voor nodig heb om op bestemming te komen doen mij besluiten daar niet aan mee te doen. Mocht er eens iets in de buurt zijn hoor ik het graag. Maar zelfs Venlo is niet echt in de buurt. Daarbij ben ik een behoorlijk fanaat op deze site maar speel ik het gewone stratego echt nooit meer. Dus hou ik me voorlopig maar bij de computer en spreek de trage mannen aan........
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2009 11:14    Onderwerp: Reageer met quote

Geniuz schreef:
tja Cassanova Overijsel is niet echt naast mijn deur, trouwens geen enkele van die toernooien, ik woon in Sittard. De prijs van een treinkaartje plus de tijd die ik er voor nodig heb om op bestemming te komen doen mij besluiten daar niet aan mee te doen. Mocht er eens iets in de buurt zijn hoor ik het graag. Maar zelfs Venlo is niet echt in de buurt. Daarbij ben ik een behoorlijk fanaat op deze site maar speel ik het gewone stratego echt nooit meer. Dus hou ik me voorlopig maar bij de computer en spreek de trage mannen aan........

Begrijpelijk, is Venray misschien wat.
Kijk eens op deze link die ik gemaakt heb http://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?t=13115&start=0

En Breda misschien? Ik weet niet waar je teamgenoten wonen, maar voor iedereen is er vast wel een keer iets wat redelijk naast de deur is.
En daarnaast kunnen strategospeler die in de buurt wonen misschien altijd een lift aanbieden.

Ik hoop in ieder geval dat Venray wat voor je is
Naar boven
GeniuzOffline

Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2009 10:50    Onderwerp: Reageer met quote

Nee, Venray is niet echt naast de deur en Breda al helemaal niet. Wanneer er een toernooi in Maastricht of onsteken gehouden wordt zie je me wel opdagen. Nu blijf ik hier strategie spelen (voorlopig nog althans). Wil eigenlijk bij 1000 overwinningen echt gaan stoppen. MAAR IK FLIP ALTIJD NOG VAN ENKELE VERVELENDE TRAGE MANNEN!!!!!! pcangry
Naar boven
ruben87Offline

Totaal berichten: 975
Leeftijd: 34
Gelderland
BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2009 21:32    Onderwerp: Reageer met quote

Ag Venray is toch zo ver niet. En je kan lekker doorrijden in het zuiden van het land (mocht je een auto tot je beschikking hebben). Smile
Naar boven
BountyOffline
Totaal berichten: 98
Leeftijd: 44
BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2009 23:06    Onderwerp: Venray Reageer met quote

Je bent welkom, eindelijk weer eens een limburger .
Naar boven
GeniuzOffline

Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Jun 04, 2009 17:07    Onderwerp: Snelle toernooien Reageer met quote

Ik zoek eigenlijk 27 spelers die van een snelle partij houden, zodra ik 27 eigenlijk liever 30 mensen heb zal ik iedereen een seintje sturen (met ieders goedkeuring waardoor het geen spam is wat ik verstuur admins) voor het opstarten van een snel toernooi. Ik hoop snel aan 30 mensen te komen of dat nu mijn teamgenoten zijn of niet. Geef even door wanneer je op deze lijst wil komen te staan.

1.Geniuz
2. .........
3. .........
4. .........

etc. etc.

Dit zal mijn laatste poging zijn om snelle toernooien op te starten. De groete Geniuz
Naar boven
ruben87Offline

Totaal berichten: 975
Leeftijd: 34
Gelderland
BerichtGeplaatst: Do Jun 04, 2009 18:10    Onderwerp: Reageer met quote

ik wil wel meedoen
Naar boven
GeniuzOffline

Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Jun 04, 2009 22:49    Onderwerp: Reageer met quote

1. Geniuz
2. Ruben87
Naar boven
sjoma
BerichtGeplaatst: Do Jun 04, 2009 22:57    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben zeker van de partij.
Hou er wel rekening mee dat de vakanties eraan komen, dus zullen er mensen enkele weken weg zijn.
Ik ga zelf ook in augustus 3 weken naar italie (zonder internet Crying or Very sad )
Naar boven
degenbOffline
Totaal berichten: 38
Leeftijd: 47
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Jun 04, 2009 23:02    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wil ook wel meedoen met de snellere toernooien
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Do Jun 04, 2009 23:09    Onderwerp: Reageer met quote

Uiteraard wil ik in dit geval niet ontbreken Wink . Ik ben wel op vakantie t/m 23 juni Wink
Naar boven
GeniuzOffline

Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Jun 04, 2009 23:12    Onderwerp: Reageer met quote

1. Geniuz
2. Ruben87
3. Sjoma
4. degenb
5. Royal
6. .........

ok gaat goed zo
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 1 van 7

Ga naar: