FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wilhelmina
BerichtGeplaatst: Di Apr 28, 2009 20:13    Onderwerp: notering punten??? Reageer met quote

Ik had 5 x 5 gegooid en vul het in nu staat er alleen een 0 is er iets mis gegaan.
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 85273
Leeftijd: 65
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Apr 28, 2009 20:14    Onderwerp: Re: notering punten??? Reageer met quote

wilhelmina schreef:
Ik had 5 x 5 gegooid en vul het in nu staat er alleen een 0 is er iets mis gegaan.

Kan het niet zo zijn dat je het bij de verkeerde hebt ingevuld??
Om welk spelnummer gaat het eigenlijk?
wilhelmina
BerichtGeplaatst: Di Apr 28, 2009 20:15    Onderwerp: Re: notering punten??? Reageer met quote

wilhelmina schreef:
spel8978909
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Apr 28, 2009 20:18    Onderwerp: Re: notering punten??? Reageer met quote

wilhelmina schreef:
wilhelmina schreef:
spel8978909

Bij welke zet had je 5x5 = yathzee gegooid? Want uit je zetten lijst haal ik het zo gauw niet.
wilhelmina
BerichtGeplaatst: Di Apr 28, 2009 20:21    Onderwerp: Re: notering punten??? Reageer met quote

Marianne schreef:
wilhelmina schreef:
wilhelmina schreef:
spel8978909

Bij welke zet had je 5x5 = yathzee gegooid? Want uit je zetten lijst haal ik het zo gauw niet.
worp 22 5x d staat er
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Apr 28, 2009 20:32    Onderwerp: Re: notering punten??? Reageer met quote

wilhelmina schreef:
Marianne schreef:
wilhelmina schreef:
wilhelmina schreef:
spel8978909

worp 22 5x d staat er

Je hebt gegooid 45555 en je hebt hem gezet op 2e kolom op 5Dubbel. = 2x5d. Er staat nergens dat je 55555 hebt gegooid. Alleen de plaats waar je je score opgeschreven hebt.
Wist je trouwens dat je de rollende dobbelstenen kunt uitzetten bij je instellingen? Dat speelt, naar mijn bescheiden mening, een stuk vlotter.
En kun je ook geen vergissingen maken dat de dobbelstenen nog niet uitgerold waren.
wilhelmina
BerichtGeplaatst: Di Apr 28, 2009 20:37    Onderwerp: Re: notering punten??? Reageer met quote

Marianne schreef:
wilhelmina schreef:
Marianne schreef:
wilhelmina schreef:
wilhelmina schreef:
spel8978909

worp 22 5x d staat er

Je hebt gegooid 45555 en je hebt hem gezet op 2e kolom op 5Dubbel. = 2x5d. Er staat nergens dat je 55555 hebt gegooid. Alleen de plaats waar je je score opgeschreven hebt.
Wist je trouwens dat je de rollende dobbelstenen kunt uitzetten bij je instellingen? Dat speelt, naar mijn bescheiden mening, een stuk vlotter.
En kun je ook geen vergissingen maken dat de dobbelstenen nog niet uitgerold waren.
oke heb ik me vergist ,dank je wel .
Naar boven
ineke52p
BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2010 22:13    Onderwerp: Reageer met quote

In spel 10472244 gooi ik in de 10e beurt een kleine straat. KS. Er staat nu echter 0 in het hokje. Hoe kan dit?
Naar boven
HoofdpijnOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 1323
Leeftijd: 59
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2010 22:25    Onderwerp: Reageer met quote

ineke52p schreef:
In spel 10472244 gooi ik in de 10e beurt een kleine straat. KS. Er staat nu echter 0 in het hokje. Hoe kan dit?

Als ik met de muis op die zet ga staan dan staat er : gegooid 32344.
En dat is geen kleine straat Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
ineke52p
BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2010 22:28    Onderwerp: Reageer met quote

ik had echt een kleine straat gegooid, maar er gebeurde vanmiddag gekke dingen in het spel. De dobbelstenen veranderde een aantal malen spontaan. Waarschijnlijk nu niet meer terug halen, maar waarom staat er dan KS?
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9881
Leeftijd: 50
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2010 22:41    Onderwerp: Reageer met quote

ineke52p schreef:
ik had echt een kleine straat gegooid, maar er gebeurde vanmiddag gekke dingen in het spel. De dobbelstenen veranderde een aantal malen spontaan. Waarschijnlijk nu niet meer terug halen, maar waarom staat er dan KS?

KS wil alleen maar zeggen dat je daar je score hebt ingevuld. Als je dobbelstenen het niet goed doen, wijzig dan in je profiel je dobbelstenen naar niet rollend.
jans72
BerichtGeplaatst: Ma Apr 04, 2011 21:26    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had 5x6 gegooid, maar vijf gelijke had ik al helemaal vol. Ik wilde m'n score dus op 3+2 gelijken zetten (strategisch beter), maar toen was m'n score ineens 0. Waarom is dat? Het is toch eigenlijk ook gewoon 3x6 en 2x6?
Naar boven
HaagseDammerOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 757
Leeftijd: 44
Zuidholland
BerichtGeplaatst: Ma Apr 04, 2011 21:33    Onderwerp: Reageer met quote

jans72 schreef:
Ik had 5x6 gegooid, maar vijf gelijke had ik al helemaal vol. Ik wilde m'n score dus op 3+2 gelijken zetten (strategisch beter), maar toen was m'n score ineens 0. Waarom is dat? Het is toch eigenlijk ook gewoon 3x6 en 2x6?

Moeten echt verschillende cijfers zijn, kijk maar in de regels: http://www.jijbent.nl/spelregels/dobbelspel.php
(3+2 dezelfde: hier scoor je 25 als je en 3 dezelfde hebt en 2 dezelfde hebt (van een andere waarde). )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger 
jans72
BerichtGeplaatst: Ma Apr 04, 2011 21:48    Onderwerp: Reageer met quote

HaagseDammer schreef:
jans72 schreef:

Moeten echt verschillende cijfers zijn, kijk maar in de regels: http://www.jijbent.nl/spelregels/dobbelspel.php
(3+2 dezelfde: hier scoor je 25 als je en 3 dezelfde hebt en 2 dezelfde hebt (van een andere waarde). )

Ik zie het nu ook. Behoorlijk balen, omdat de kans dat ik nu nog een 'full house' gooi erg klein is. Ach ja, de kans dat ik 5 dezelfde gooi is ook klein. Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: