Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
thundergirl
BerichtGeplaatst: Di Apr 14, 2009 9:47    Onderwerp: woordspel toernooi Reageer met quote

ik wil graag vaker meespelen met een toernooi woordspel ,maar haak af als er spelers bij staan met een rating van 2000 en meer

mn zus met een rating van 1300 kan daar helemaal niets en zou ook graag een toernooi spelen wat spannend is

kunnen jullie iets verzinnen zodat het voor haar ook leuk is om een toernooi te spelen?

noem het voor mij part een oefen toernooi Rolling Eyes
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9978
Leeftijd: 52
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Apr 14, 2009 12:07    Onderwerp: Reageer met quote

alle poules worden op sterkte ingedeeld, dat betekent dat je in principe ook tegen lagere spelers speelt en niet alleen tegen iemand van 2000. Misschien is dan de verwachting groot dat je verliest tegen iemand van 2000, maar je speelt nog 5 andere partijen ook nog.
RAKokOffline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 783
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Apr 14, 2009 15:15    Onderwerp: Reageer met quote

bram schreef:
alle poules worden op sterkte ingedeeld, dat betekent dat je in principe ook tegen lagere spelers speelt en niet alleen tegen iemand van 2000. Misschien is dan de verwachting groot dat je verliest tegen iemand van 2000, maar je speelt nog 5 andere partijen ook nog.

Maar dat betekent nog steeds dat ze in beginsel kansloos zijn om eens een kwartfinale te halen. Misschien is het een idee om het Toptoernooi nieuw leven in te blazen en daarnaast een Rode Lantaarntoernooi op te starten.

De link is: http://www.jijbent.nl/team.php?id=42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
thundergirl
BerichtGeplaatst: Di Apr 14, 2009 17:33    Onderwerp: Reageer met quote

nee, je begrijpt mij niet of ik begrijp jou niet

als ik in een toernooi een gast tegen kom met een rating van bv. 2200
leg ik het meteen af
ze winnen met 200 punten verschil en ik kom niet eens in de kwartfinale
1 keer heb ik de kwartfinale gehaald omdat ik verschillende spelers ( met lage rating) heb gevraagd om mee te doen en zo snel mogelijk in te schrijven
het was crisis want toch zat er weer een tussen
ik kon moeilijk zeggen dat ie moest opzouten Shocked Wink

nu kijk ik steeds of er niet zulke hoge spelers bij zitten

met tric trac heb ik dat probleem niet omdat het meer geluk en een speelwijze is
met woordspel is het de inhoud van je hersens ......blijkbaar zit er bij mij minder in dan een speler met een rating van 2000

lagere spelers hebben dus echt geen kans
of je moet net het geluk hebben dat ze rotletters krijgen
maar die krijgen de lagere spelers ook

dus het is 3x nix zolang er niets aan gedaan wordt
Naar boven
TheAxe
BerichtGeplaatst: Di Apr 14, 2009 18:24    Onderwerp: Reageer met quote

Wat ik als tip kan geven:
kijk hier eens naar: gebruikerstoernooien http://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?t=9577

Wellicht is het toegestaan om een toernooi te organiseren voor woorspelspelers met een rating van xxxx en lager.

Anders zit er weinig anders op dan oefenen en meer tijd per zet nemen of het te laten bij losse spellen.
Naar boven
ikkhuh
BerichtGeplaatst: Di Apr 14, 2009 19:17    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb ook niet een al te hoge ws rating,maar als je er 10 min langer naar kijkt per spel kom je een aardig eind,ik versla ook wel eens(af en toe dan)een 2000+rating
Naar boven
thundergirl
BerichtGeplaatst: Wo Apr 15, 2009 0:18    Onderwerp: kansloos met woordspel toernooi met een lage rating Reageer met quote

ik versla ook wel eens een speler met een hoge rating ...kijk ook wel langer dan 10 min ,maar daar gaat het niet om.
het toernooi is gewoon niet spannend als je niet met spelers speelt met een gelijke raiting

maar blijkbaar maakt het jullie niet uit......

de lagere doen voor spek en bonen mee Rolling Eyes
Naar boven
ker1
BerichtGeplaatst: Wo Apr 15, 2009 7:44    Onderwerp: Reageer met quote

Gewoon proberen joh!
Ik sta zelf 1799, dus ook niet echt super hoog maar merk wel dat ik steeds verder kom.
Ik let niet eens op hoeveel punten iemand heeft.
Ik ga elk spel blanco in.. we zien t wel!
Plus ik speel veel vaker normale partijen.. juist tegen iemand waarvan ik bijna niet kan winnen... daar leer ik van.. dat is juist erg leuk!
T heeft ook met de letters te maken en hoevaker je speelt hoe vaker je zal winnen.. kop op.. door gaan en vergeet niet te genieten.
Zoals ik al schreef verlies ik erg vaak van mn "vaste" tegenspeler...
Hier leer ik erg veel van en geniet ervan... want welk spel je ook doet... t gaat om er van te genieten!
Of t nou een tournooi is of zo maar.
Je zal merken dat je steeds een stapje verder komt.
Succes!
Naar boven
thundergirl
BerichtGeplaatst: Wo Apr 15, 2009 9:24    Onderwerp: Reageer met quote

ja hoor, ik speel ook tegen veel hogere ,maar er is geen eerlijke kans in een toernooi. het zit em toch in het verstand
Naar boven
Wilm
BerichtGeplaatst: Wo Apr 15, 2009 13:04    Onderwerp: Re: woordspel toernooi Reageer met quote

thundergirl schreef:
ik wil graag vaker meespelen met een toernooi woordspel ,maar haak af als er spelers bij staan met een rating van 2000 en meer

mn zus met een rating van 1300 kan daar helemaal niets en zou ook graag een toernooi spelen wat spannend is

kunnen jullie iets verzinnen zodat het voor haar ook leuk is om een toernooi te spelen?

noem het voor mij part een oefen toernooi Rolling Eyes

Het is de kunst om op de gekleurde vakjes te doelen, daar haal je punten mee. Je moet ze in ieder geval niet weggeven. En je heb vervelende letters waarvan je zo snel mogelijk af moet, zoals de Q en de V. Als je je daar op richt scheelt het je in ieder geval punten. Misschien zijn er nog wel wat meer tips. Ook het tellen van de letters is belangrijk, dan weet je wat er in het spel zit. Wink
Naar boven
thundergirl
BerichtGeplaatst: Wo Apr 15, 2009 14:58    Onderwerp: woordspel toernooi Reageer met quote

ook dat wist ik al Wink
Naar boven
HaagseDammerOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 764
Leeftijd: 46
Zuidholland
BerichtGeplaatst: Wo Apr 15, 2009 18:12    Onderwerp: Reageer met quote

Je kan ook meedoen aan het Kampioenschap, daarin gaan bij voldoende deelname de 1e 4 of zelfs de 1e 5 door.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger 
thundergirl
BerichtGeplaatst: Wo Apr 15, 2009 23:11    Onderwerp: woordspel toernooi Reageer met quote

ja ja , ls ik een gewoon woordspel toernooi al niet win .....wat moet ik dan met een kampioenschaps toernooi? Think
Naar boven
HaagseDammerOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 764
Leeftijd: 46
Zuidholland
BerichtGeplaatst: Wo Apr 15, 2009 23:15    Onderwerp: Re: woordspel toernooi Reageer met quote

thundergirl schreef:
ja ja , ls ik een gewoon woordspel toernooi al niet win .....wat moet ik dan met een kampioenschaps toernooi? Think

daar doen meer mensen aan mee, grote kans op en poule of 60 in de 1e ronde, dan gaan er ook meer mensen naar de 2e ronde (niet slechts 2 zoals bij een gewoon toernooi)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger 
thundergirl
BerichtGeplaatst: Wo Apr 15, 2009 23:17    Onderwerp: woordspel toernooi Reageer met quote

waar kan ik me inschrijven? Cool
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5

Ga naar: