Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ruben87Offline

Totaal berichten: 975
Leeftijd: 34
Geslacht: Man
Gelderland
BerichtGeplaatst: Wo Sep 30, 2009 16:33    Onderwerp: Reageer met quote

Holbewoner schreef:
Zo zonnig was het daar helaas niet, maar het is dan ook herfst en de zon was niet de primaire bestemmingsreden..

Er stond anders wel een parasolletje achter je naam!

Holbewoner schreef:
Gelukkig gaan lopende kampioenschappen niet ten koste van het aantal te starten toernooien, teamspellen, losse spelen en toekomstige kampioenschappen.

Maar dit langzame strategiekampioensschap wel ten koste van ons geduld, competetiviteit en speelplezier. Sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
sjoerdjeOffline
Admin
Admin

Totaal berichten: 716
Leeftijd: 37
Zuidholland
BerichtGeplaatst: Wo Sep 30, 2009 16:50    Onderwerp: Reageer met quote

ruben87 schreef:
Maar dit langzame strategiekampioensschap wel ten koste van ons geduld, competetiviteit en speelplezier. Sad

Dat ligt ook wel een beetje aan jullie zelf hoor. Natuurlijk voel je je niet gelukkiger als je iedere mogelijkheid aangrijpt om te klagen over hoe langzaam mensen spelen. Klagen maakt niet gelukkig, wie had dat gedacht Smile
FDrienerlo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 30, 2009 17:24    Onderwerp: Reageer met quote

Bij zulk gezeur lijkt het me ook terecht als de spelers het nog even extra rustig aan gaan doen.
Naar boven
adrieOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 36
Geslacht: Onbekend
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Sep 30, 2009 19:38    Onderwerp: Reageer met quote

Er zijn 14 strategiespelers die wachten op een partij die niets heeft te maken met de voortgang van het kampioenschap 2006.
Ik vind dat JIJBENT zijn verantwoordelijkheid moet nemen en deze twee mensen hun partij uit moet laten spelen maar tegelijkertijd de volgende ronde moeten laten starten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
ruben87Offline

Totaal berichten: 975
Leeftijd: 34
Gelderland
BerichtGeplaatst: Wo Sep 30, 2009 23:42    Onderwerp: Reageer met quote

Dat kan helaas niet Adrie, ivm TPR, en eentje kan de volgende ronde nog halen van die 2.

Sjoerdje, heb jij een correlatie ontdekt tussen geluk en klagen? Volgens mij zijn je argumenten gebaseerd op een aanname.

en van mij mogen de admins de reactie van Dienderloo wissen op het aansporen van het rekken van partijen.
Naar boven
Claus
BerichtGeplaatst: Do Okt 01, 2009 10:09    Onderwerp: Reageer met quote

Wie is Dienderloo?
Naar boven
adrieOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 36
Geslacht: Onbekend
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Okt 01, 2009 20:36    Onderwerp: Reageer met quote

Ruben87 je heb helemaal gelijk over de TPR.
Ben ook zo teleurgesteld over de proza van FDrienderlo.
Ik hoop dat het toernooi 2006 niet bewust wordt gefrusteerd
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Vr Jul 02, 2010 8:19    Onderwerp: Reageer met quote

Na 4 jaar, 1 maand en 18 dagen is er dan toch een einde gekomen aan dit kampioenschap!

Ik ben benieuwd of dit record ooit nog eens gebroken gaat worden, maar voorlopig komt er volgens mij niks zelfs maar in de buurt.

Nooit gedacht dat ik nog eens strategie kampioen 2006 zou worden Laughing
Naar boven
Eelke
BerichtGeplaatst: Vr Jul 02, 2010 8:40    Onderwerp: Kampioenschap 2006: gefeliciteerd, Vinnie! Reageer met quote

Tot mijn verbazing is het draadje Kampioenschap 2006 gesloten, net nu het kampioenschap is afgelopen. We moeten nog wel de kans krijgen om de winnaar te feliciteren!!

Vinnie: gefeliciteerd met dit megaproject! Ik had je nog een gevulde koek beloofd; als je me je adres PB't of als je eens in Leeuwarden bent kan ik mijn belofte inlossen. Very Happy Holland Yell
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Vr Jul 02, 2010 10:07    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt!

De gevulde koek was ik helemaal vergeten. Geen wonder dat mn tegenstander zo fel weestand bood Smile

Hij was al gesloten, weet niet waarom eigenlijk. Ik heb em weer heropend en jouw post hier bij gezet.
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Vr Jul 02, 2010 18:43    Onderwerp: Reageer met quote

Het is je gelukt! Van harte gefeliciteerd, goed gedaan Smile .
Deze titel verdiende je, zeker na het kampioenschap van 2004 waar je door je tijd gegaan bent.

Proficiat Very Happy
Naar boven
rvisserOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 673
Atjeh
BerichtGeplaatst: Vr Jul 02, 2010 20:51    Onderwerp: Strategiekampioenschap 2006 Reageer met quote

Vinnie, gefeliciteerd met je kampioenschap. Wink
Het verbaast me dat rabit alle spellen heeft verloren. Hij speelde in de kruisfinale nog heel goed. Is hij door zijn tijd gegaan?
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Za Jul 03, 2010 9:24    Onderwerp: Reageer met quote

Dat verbaasde mij ook ja, want tegen jou deed hij het heel goed. Hij nam veel risico's en die pakten eigenlijk allemaal verkeerd uit...

Hij heeft de laatste 5 potjes tegelijk opgegeven, hij had wel langer kunnen doorspelen in die potje en er misschien nog wat van kunnen maken, maar hij is verder ook niet meer actief op jijbent.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: