Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ludanto
BerichtGeplaatst: 28-01-2009, 13:09    Onderwerp: Spel vlotter laten verlopen Reageer met quote

Hallo,

Het spel gebeurd nu dat speler 1 een kaart kiest en dan speler 2 er een kiest. Vervolgens kiest speler 1 terug een kaart, enzoverder..

Maar zou het spel niet vlotter verlopen als nadat speler 2 een kaart heeft gekozen, en de kaarten dus zichtbaar worden, hij opnieuw een kaart mag kiezen en dan speler 1. Speler 1 kan dan nog altijd zien welke kaarten er gespeeld werden en wie gewonnen heeft.

dus ipv 1-2; 1-2; 1-2 gaan we naar 1-2;2-1;1-2

of is dit tegen de regels van het spel in ofzo?
ben maar luidop aan het denken
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9949
Leeftijd: 51
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: 28-01-2009, 13:35    Onderwerp: Reageer met quote

Door de structuur van onze site is dat niet mogelijk. De eerste speler aan zet moet in principe altijd dezelfde speler zijn.
majoOffline

Totaal berichten: 140
Leeftijd: 54
Utrecht
BerichtGeplaatst: 28-01-2009, 16:04    Onderwerp: Reageer met quote

bram schreef:
Door de structuur van onze site is dat niet mogelijk. De eerste speler aan zet moet in principe altijd dezelfde speler zijn.

... uuh...
Behalve bij SeaSim ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 

Claus
BerichtGeplaatst: 28-01-2009, 16:26    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm, dat had ik nog niet eens bedacht. Had het voorstel in een spel tegen bram ook al eens voorgelegd, maar nog niet nagedacht over die mogelijkheid.

Zou het te implementeren zijn om de tegenspeler standaard een beurt over te laten slaan? (zoals met de 0-zet bij ur kan, en in wezen ook bij seasim gebeurt)

Van de andere kant, zo lang duurt het spel überhaupt niet, dus het is de vraag of het heel veel zin heeft om zoiets omslachtigs te implementeren..
Naar boven
majoOffline

Totaal berichten: 140
Leeftijd: 54
Utrecht
BerichtGeplaatst: 28-01-2009, 16:35    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ken het hele spel niet...
dus eigenlijk moet ik me er niet mee bemoeien Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 

bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9949
Leeftijd: 51
Netherlands
BerichtGeplaatst: 28-01-2009, 17:18    Onderwerp: Reageer met quote

Claus schreef:
Hmm, dat had ik nog niet eens bedacht. Had het voorstel in een spel tegen bram ook al eens voorgelegd, maar nog niet nagedacht over die mogelijkheid.

Zou het te implementeren zijn om de tegenspeler standaard een beurt over te laten slaan? (zoals met de 0-zet bij ur kan, en in wezen ook bij seasim gebeurt)

Van de andere kant, zo lang duurt het spel überhaupt niet, dus het is de vraag of het heel veel zin heeft om zoiets omslachtigs te implementeren..

Ja dat kan natuurlijk, maar dat ziet er in de zettenlijst niet uit en idd het spel duurt heel kort, dus waar hebben we het over Smile
Edje_Kadetje
BerichtGeplaatst: 28-01-2009, 18:27    Onderwerp: Reageer met quote

bram schreef:

Ja dat kan natuurlijk, maar dat ziet er in de zettenlijst niet uit en idd het spel duurt heel kort, dus waar hebben we het over Smile

Het spel kan mij niet kort genoeg duren Razz
Naar boven
carlaevelien
BerichtGeplaatst: 30-01-2009, 13:45    Onderwerp: Reageer met quote

Edje_Kadetje schreef:
Het spel kan mij niet kort genoeg duren Razz

Je kunt altijd bij de eerste zet opgeven, dan heb je gegarandeerd een heel kort spel Wink . Maar ja, dan heb je weer mensen die daar boos over worden enzo.
Naar boven
whits
BerichtGeplaatst: 05-02-2009, 11:13    Onderwerp: Reageer met quote

Wat is de laagst mogelijk haalbare rating?
Naar boven
StilleTheo
BerichtGeplaatst: 05-02-2009, 11:22    Onderwerp: Reageer met quote

Dat ligt eraan. Bij veel spellen hebben de gemiddelde ratings de neiging omhoog te kruipen. Doordat veel goede spelers het spel veel spelen (men vind vaak leuk waar men goed in is) wordt vaak de rating actief na 15 spellen met een rating boven de 1500. Zelfs als er vaak verloren is.

De rating zal dus niet snel heel laag worden omdat er veel hoge ratings zijn, waar bij winst een klapper in rating wordt gemaakt, en bij verlies niets of bijna niets verloren wordt.

Maar in theorie zit er volgens mij geen ondergrens aan. Hoe meer mensen met een lage rating het spelen relatief, hoe lager de laagste rating kan komen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: