FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Di Nov 25, 2008 1:18    Onderwerp: Automatische winst: Reageer met quote

Zou misschien de optie kunnen worden toegevoegd als het puntenverschil groter is dan (het aantal resterende mijnen)*5 dat je de partij als winst kunt laten bijschrijven?

Je moet nu nog het spel uitklikken en dit kan soms nog best lang duren terwijl je de partij sowieso binnen hebt als je het goed speelt.
Naar boven
VipbitchOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 857
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Nov 25, 2008 2:29    Onderwerp: Reageer met quote

Je tegenstander kan door de puntenachterstand nog senuwachtig worden en zo ineens een boel goed gokken. Terwijl jij, om dat te voorkomen, dus ook gaat gokken en er telkens naast zit #Silly
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Di Nov 25, 2008 8:34    Onderwerp: Reageer met quote

Vipbitch schreef:
Je tegenstander kan door de puntenachterstand nog senuwachtig worden en zo ineens een boel goed gokken. Terwijl jij, om dat te voorkomen, dus ook gaat gokken en er telkens naast zit #Silly

Ik klik als ik dat puntenverschil heb nooit meer op gok, dan win ik sowieso.
Naar boven
buffalo147
BerichtGeplaatst: Di Nov 25, 2008 17:50    Onderwerp: Reageer met quote

Zo redeneer jij dan. Maar anderen letten daar misschien niet eens op.
Daarom alleen al is auto winst geen optie.

Als je zelf op zo'n manier achter staat en je merkt dat je tegenstande rhet gewoon uitspeelt, dan kun je nog steeds het spel opgeven (en zo claim je dus je verlies). Da's een beetje als bij BG, waar mensen ook opgeven omdat de situatie uitzichtloos is.
Naar boven
Edje_Kadetje
BerichtGeplaatst: Wo Nov 26, 2008 11:33    Onderwerp: Re: Automatische winst: Reageer met quote

frankterharmsel schreef:

Je moet nu nog het spel uitklikken en dit kan soms nog best lang duren terwijl je de partij sowieso binnen hebt als je het goed speelt.

Sommige mensen zijn zo slecht in het goed uitspelen, dat ze het nog kunnen verliezen Wink

Daarnaast is het niet gezellig, zit je net lekker een beetje bommetjes te zoeken, is het spel opeens afgelopen, terwijl je gewoon lekker wilde verder gaan met bommetjes zoeken.
Naar boven
Jeohist
BerichtGeplaatst: Wo Nov 26, 2008 16:55    Onderwerp: Re: Automatische winst: Reageer met quote

Edje_Kadetje schreef:
frankterharmsel schreef:

Sommige mensen zijn zo slecht in het goed uitspelen, dat ze het nog kunnen verliezen Wink

Daarnaast is het niet gezellig, zit je net lekker een beetje bommetjes te zoeken, is het spel opeens afgelopen, terwijl je gewoon lekker wilde verder gaan met bommetjes zoeken.

Is het niet mogelijk om alle dingen te laten zien (desnoods met een speciaal icoontje om te laten zien welke vakken nog niet gegokt zijn) wanneer het spel af is gelopen?

Om een spel nou door te laten gaan omdat een paar mensen zo graag bommetjes zoeken... Ik heb wel wat beters te doen met mijn toch al zo beperkte spelruimte.
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Wo Nov 26, 2008 17:30    Onderwerp: Reageer met quote

het spel is dan nog niet afgelopen omdat de tegenstander nog legale zetten heeft waarmee hij het spel kan verliezen (anders dan op tijd). Bij de spellen die voortijdig eindigen (pinguin en molenspel waar ik zo op kom) stopt het ook pas als er niet meer van dat soort zetten zijn. Pinguin eindigt bijvoorbeeld niet zodra de eilandjes verdeelt zijn maar zodra je meer punten binnen hebt dan de tegenstander en de tegenstander uitgespeeld is.

Bij zo'n zekere overwinning kan je wel gewoon alles openen, het geeft dan niet of de ander de bom vind of dat jij em per ongeluk opent. Dit kan het uitspelen flink versnellen. Gewoon middenin de grootste dichte gebieden dingen openmaken dus en lekker die -5 pakken als je per ongeluk de laatste bommen raakt.
Naar boven
jorickddOffline

Totaal berichten: 10
Leeftijd: 33
Geslacht: Man
BerichtGeplaatst: Wo Dec 10, 2008 2:39    Onderwerp: Reageer met quote

Vaak begrijpt de ander de hint dan ook wel en ziet dat doorspelen zinloos is.

Maar als iemand een beetje gezond verstand heeft is het onmogelijk te verliezen dus zou wel logisch zijn opzich om het spel automatisch te laten aflopen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
OrdeithOffline

Totaal berichten: 84
Leeftijd: 39
BerichtGeplaatst: Vr Feb 04, 2011 20:40    Onderwerp: Re: Automatische winst: Reageer met quote

frankterharmsel schreef:
Zou misschien de optie kunnen worden toegevoegd als het puntenverschil groter is dan (het aantal resterende mijnen)*5 dat je de partij als winst kunt laten bijschrijven?

Lijkt mij ook het meest logisch. Het is op dat gewoon geen spel meer. Je klikt gewoon niet fout. Ik snap ook niet dat er mensen bestaan die dit fout kunnen doen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
jimok
BerichtGeplaatst: Za Feb 05, 2011 14:14    Onderwerp: Reageer met quote

iemand die het spel op goed geluk speelt en lukraak goed gokt maar slecht kan rekenen kan alsnog de partij voor zichzelf vergooien, als je zelf echt weet dat je niet meer kan verliezen kun je ook vragen of de tegenpartij wil opgeven...
Naar boven
OrdeithOffline

Totaal berichten: 84
Leeftijd: 39
BerichtGeplaatst: Za Feb 05, 2011 14:39    Onderwerp: Reageer met quote

jimok schreef:
iemand die het spel op goed geluk speelt en lukraak goed gokt maar slecht kan rekenen kan alsnog de partij voor zichzelf vergooien, als je zelf echt weet dat je niet meer kan verliezen kun je ook vragen of de tegenpartij wil opgeven...

Iemand die 'lukraak gokt' speelt geen spel. Die verveelt zich blijkbaar gewoon bonk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
jimok
BerichtGeplaatst: Za Feb 05, 2011 15:16    Onderwerp: Reageer met quote

Ordeith schreef:
jimok schreef:

Iemand die 'lukraak gokt' speelt geen spel. Die verveelt zich blijkbaar gewoon bonk

dus onterecht dat iemand die zich 'verveelt' de partij toegewezen krijgt wanneer er nog miniem kans bestaat dat deze uit 'verveling' punten gaat morsen #Beer
Naar boven
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Zo Feb 16, 2014 12:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ik geef op als de acterstand te groot is. Omdat ik dat zelf ook graag heb. Maar ik merk steeds meer dat mensen verder spelen ik verloren stellingen. Niets aan te doen zou ik zeggen maar gewoon doorbijten en hopen dat deze op den duur beseffen dat ze niet aangenaam bezig zijn.
Naar boven
hoeksmarp
BerichtGeplaatst: Ma Feb 17, 2014 17:22    Onderwerp: Reageer met quote

Sanctuary schreef:
Ik geef op als de acterstand te groot is. Omdat ik dat zelf ook graag heb. Maar ik merk steeds meer dat mensen verder spelen ik verloren stellingen. Niets aan te doen zou ik zeggen maar gewoon doorbijten en hopen dat deze op den duur beseffen dat ze niet aangenaam bezig zijn.

Echt?! 3 jaar na het laatste bericht nog reageren?
Naar boven
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Ma Feb 17, 2014 20:37    Onderwerp: Reageer met quote

Ja waarom niet. Ķ1n nt alles lezen in eenkeer Smile
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: