FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Beachy1975Offline
Totaal berichten: 75
Leeftijd: 44
Geslacht: Man
BerichtGeplaatst: Wo Nov 19, 2008 23:02    Onderwerp: heb ik het nou fout gedaan of .... Reageer met quote

game: http://www.jijbent.nl/mijnenveger/show.php?gamenumber=8084869

Ik heb, volgens mij, op veld i6 2x geklikt en daarmee dus gegokt dat daar een bom ligt.. nu zegt het systeem dat daar dus een bom ligt die per ongeluk is afgegaan..

Is het in het systeem/ log na te kijken of ik nou maar 1x heb geklikt of 2x en er nu een foutje is ontstaan ?

Ben er voor 99% van overtuigd dat ik 2x geklikt heb. want dan zie je die bom met dat vraagteken er overheen.. Bovendien is er ook nog het kleur verschil..

ik hoor het graag van een van de admins...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 85249
Leeftijd: 65
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Nov 19, 2008 23:18    Onderwerp: Re: heb ik het nou fout gedaan of .... Reageer met quote

Beachy1975 schreef:

Ik heb, volgens mij, op veld i6 2x geklikt en daarmee dus gegokt dat daar een bom ligt.. nu zegt het systeem dat daar dus een bom ligt die per ongeluk is afgegaan..

Is het in het systeem/ log na te kijken of ik nou maar 1x heb geklikt of 2x en er nu een foutje is ontstaan ?

Ben er voor 99% van overtuigd dat ik 2x geklikt heb. want dan zie je die bom met dat vraagteken er overheen.. Bovendien is er ook nog het kleur verschil..

2 muisklikken (dubbelklikken) snel achter elkaar pakt dit spel niet. Je moet echt bewust 2x op die plek klikken. Dan komt er een in beeld.
Let er dus bij gokken echt op of je dit in beeld krijgt.
In je zettenlijst komt dan ook gok te staan.

Kijk maar in je zetten lijst, bij i6 staat geen gok. Dus heb je daar 1x geklikt. En nu heb je per ongeluk een bom geraakt en komt dit in beeld
Beachy1975Offline
BerichtGeplaatst: Do Nov 20, 2008 10:03    Onderwerp: Re: heb ik het nou fout gedaan of .... Reageer met quote

Marianne schreef:
Beachy1975 schreef:

2 muisklikken (dubbelklikken) snel achter elkaar pakt dit spel niet. Je moet echt bewust 2x op die plek klikken. Dan komt er een in beeld.
Let er dus bij gokken echt op of je dit in beeld krijgt.
In je zettenlijst komt dan ook gok te staan.

Kijk maar in je zetten lijst, bij i6 staat geen gok. Dus heb je daar 1x geklikt. En nu heb je per ongeluk een bom geraakt en komt dit in beeld

Zoals ik al zei.. ben ik voor 99% zeker dat er een bom met vraagteken stond.. Vandaar dat ik een admin (Bram ofzo) vroeg om te kijken dat ik het echt verkeerd deed.

Wat er staat kan ik ook lezen/zien.
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9881
Leeftijd: 50
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Nov 20, 2008 10:16    Onderwerp: Reageer met quote

ja, je deed het dan echt verkeerd, je moet ook even geduld hebben als je een trage computer hebt, dan kan er iets vertraging tussen je kliks en het icoontje op het bord zijn.
Beachy1975Offline
BerichtGeplaatst: Do Nov 20, 2008 10:36    Onderwerp: Reageer met quote

bram schreef:
ja, je deed het dan echt verkeerd, je moet ook even geduld hebben als je een trage computer hebt, dan kan er iets vertraging tussen je kliks en het icoontje op het bord zijn.

Very Happy

Ok dan, Trage computer zal het niet zijn Razz Met een Mac Pro 8 core met 4GB RAM moet ik toch wel aardig snel zijn Razz

Bedankt voor het antwoord.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: