FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
spot
BerichtGeplaatst: Do Okt 09, 2008 23:33    Onderwerp: Markering ok?? Reageer met quote

Hoi,

Ik heb net een spel gewonnen en <markering ok> geklikt...
Echter ik twijfel eigenlijk toch. Voor de winst maakt het niet uit maar volgens mij heeft zwart een dode groep die wel geteld is als zwart gebied.
Klopt dit?

http://www.jijbent.nl/go+(9x9)/show.php?gamenumber=7755133
Naar boven
RAKokOffline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 768
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Okt 10, 2008 0:49    Onderwerp: Reageer met quote

Je link werkt niet. :?

De link is: http://www.jijbent.nl/team.php?id=42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
TheAxe
BerichtGeplaatst: Vr Okt 10, 2008 9:32    Onderwerp: Reageer met quote

Dat de link niet werkte, komt door de haakjes in go(9x9). Als je de url in zijn geheel kopieert, kan je het spel wel zien.

Ik heb naar de stand gekeken. Vakje h1 is essentieel. Als wit deze speelt, dan is de groep dood. Als zwart hem speelt dan is de groep levend.
Jullie zijn te vroeg opgehouden met spelen eigenlijk.
Naar boven
spot
BerichtGeplaatst: Vr Okt 10, 2008 14:41    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor je reactie TheAxe!
Ik snap het nu.
Naar boven
Sebabs
BerichtGeplaatst: Di Mrt 03, 2009 16:28    Onderwerp: Reageer met quote

Er klopt heel veel niet bij de puntentellen van 9x9 Go. Ook niet bij het grote spel. Ik heb 6 voorbeelden binnen een half uur verzameld, maar kan ze niet uploaden.. Zal zometeen proberen

*** update ***

http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1364249.html

Naar boven
Edje_Kadetje
BerichtGeplaatst: Di Mrt 03, 2009 20:08    Onderwerp: Reageer met quote

Sebabs schreef:
Er klopt heel veel niet bij de puntentellen van 9x9 Go. Ook niet bij het grote spel. Ik heb 6 voorbeelden binnen een half uur verzameld, maar kan ze niet uploaden.. Zal zometeen proberen

Daarom wordt er ook gevraagd of je de markering ok vindt en het spel niet meteen gewonnen, remise of verloren verklaard.
Naar boven
Sebabs
BerichtGeplaatst: Di Mrt 03, 2009 20:11    Onderwerp: Reageer met quote

Edje_Kadetje schreef:
Sebabs schreef:

Daarom wordt er ook gevraagd of je de markering ok vindt en het spel niet meteen gewonnen, remise of verloren verklaard.

Er zijn maar weinig mensen die Go spelen, in de wachtkamer meestal niemand. En ik vind het fijn waarneer het spel beetje doorloopt en niet elke keer 3 dagen moet wachten.
Tegen computer krijg je dit soort rare dingen. Vooral midden onderin..
Naar boven
go-herminatorOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 238
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 04, 2009 15:13    Onderwerp: Reageer met quote

Het gaat bij bovenstaande voorbeelden neem ik aan om de oefen applet? Ik heb zoiets in het echte spel nog nooit gezien, namelijk.

Als je een snel spel wilt mag je mij wel uitdagen. Ik speel dagelijks, over het algemeen meerdere keren per dag.
ThorAvaTahr
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 13, 2009 16:41    Onderwerp: Punten in het seki Reageer met quote

Naar boven
go-herminatorOffline
Vip
Vip

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 13, 2009 16:49    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, dit is een bekend probleem. Er is hier overleg over geweest bij jijbent, en het resultaat daarvan was:
Er wordt gespeeld volgens de NL Go Bond regels. Dat betekent dat spelers dus eventueel partijen op moeten geven als ze door deze bug onterecht voor staan.
goseigerOffline

Totaal berichten: 42
Leeftijd: 59
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Jan 28, 2010 1:18    Onderwerp: Reageer met quote

go-herminator schreef:
Ja, dit is een bekend probleem. Er is hier overleg over geweest bij jijbent, en het resultaat daarvan was:
Er wordt gespeeld volgens de NL Go Bond regels. Dat betekent dat spelers dus eventueel partijen op moeten geven als ze door deze bug onterecht voor staan.

Zo zo, en dat gaat werken, denk je? Ben benieuwd.
Naar boven
go-herminatorOffline
Vip
Vip

BerichtGeplaatst: Vr Jan 29, 2010 11:06    Onderwerp: Reageer met quote

goseiger schreef:

Zo zo, en dat gaat werken, denk je? Ben benieuwd.

Tsja, ik heb een partij tegen dzengish opgegeven om deze reden. Volgens de jijbent telling stond ik een hallf punt voor, volgens NGoB regels een half punt achter Smile
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: