Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Alexa
BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2008 21:43    Onderwerp: kan vaak niet zetten wat ik wil! Reageer met quote

vandaag pas komt het bij mij voor dat, wanneer ik bij dobbelspel een 0 in wil vullen bij welke kolom dan ook dat er een hele lange tijd voorbij gaat voor er iets gebeurt.
en wat er dan komt is de melding:

"Ongeldige zet, klik hier om terug te gaan naar de homepage!"

kortom, dan moet ik een waardeloos aantal punten invullen in plaats van bv. een yahtzee op te offeren.

het komt iedere keer voor, ongeacht welk dobbelspel en welke tegenstander dan ook. Hoe kan ik dit oplossen?
Naar boven
bobibird
BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2008 22:34    Onderwerp: Reageer met quote

Probeer eens je cookies en tijdelijke internetbestanden te verwijderen.

Ga in Internet Explorer naar menu Extra -> Internet-opties en klik daar op cookies verwijderen en tijdelijke bestanden verwijderen.

Of

In Mozilla Firefox 3 ga naar menu Extra, Privégegevens opruimen en vink hier tenminste Buffer en Cookies aan en klik dan op Privégegevens nu opruimen.

Daarna even je browser (Internet Explorer of Mozilla Firefox o.i.d.) afsluiten en opnieuw jijbent.nl opstarten.
Naar boven
Alexa
BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2008 22:55    Onderwerp: Reageer met quote

voorlopig schijnt het idd. zo te werken... bedankt voor de oplossing!! Razz
Naar boven
*knabbel*
BerichtGeplaatst: Za Sep 27, 2008 9:22    Onderwerp: Reageer met quote

bobibird schreef:
Probeer eens je cookies en tijdelijke internetbestanden te verwijderen.

Ga in Internet Explorer naar menu Extra -> Internet-opties en klik daar op cookies verwijderen en tijdelijke bestanden verwijderen.

Of

In Mozilla Firefox 3 ga naar menu Extra, Privégegevens opruimen en vink hier tenminste Buffer en Cookies aan en klik dan op Privégegevens nu opruimen.

Daarna even je browser (Internet Explorer of Mozilla Firefox o.i.d.) afsluiten en opnieuw jijbent.nl opstarten.

nus is dit een algemeen antwoord wat idd ook heel vaak de oplossing bied voor dit soort gebreken, ik schoon het zelf ook altijd op........maar wat ik nu niet begrijp is WAAROM die cookies en tijdelijke internetbestanden zulke probrlemen geeft??
Naar boven
bobibird
BerichtGeplaatst: Za Sep 27, 2008 12:19    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb geen flauw idee.... Laughing
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Za Sep 27, 2008 13:29    Onderwerp: Reageer met quote

tijdelijke internet bestanden zijn bestanden van een website die op jouw computer worden opgeslagen en gebruikt ipv dat ze iedere keer van de website worden gedownload. Als bram echter wat verandert aan die bestanden dan blijft je browser de verkeerde gebruiken. Als je ze dan verwijderd moeten ze weer gedownload worden en dan krijg je de nieuwe versie.

Voor cookies geldt iets soortgelijks. Als die om een of andere reden waardes hebben die niet mogen dan kan je ze verwijderen om nieuwe te krijgen die dan wel goede waardes hebben.
Naar boven
*knabbel*
BerichtGeplaatst: Za Sep 27, 2008 19:54    Onderwerp: Reageer met quote

#Crazy ok........bedankt voor het antwoord Laughing
Naar boven
Doomdark
BerichtGeplaatst: Za Sep 27, 2008 22:37    Onderwerp: Reageer met quote

Ik speel hier al een paar jaar, vrijwel dagelijks, en heb nog nooit cookies moeten verwijderen of mijn cache moeten legen. Think
Naar boven
Alexa
BerichtGeplaatst: Zo Sep 28, 2008 0:17    Onderwerp: Reageer met quote

voor mij was dit dus ook de eerste keer dat ik dit meemaakte, maar het werkt wel!!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: