Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
grazy242000Offline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 407
Leeftijd: 41
Geslacht: Man
Romania
BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 14:25    Onderwerp: aantal deelnemers toernooien Reageer met quote

ik speel ook op de engelse site van jij bent endaaris net een toernooi begonnen van subulata met daarin maar 2 poules en dus ook maar 14 spelers ..

is dat op de nederlandse versie met sommige spellen ook niet makkelijker of is dit gewoon een fout geweest op de engelse site.

ik ben er wel een voorstander van weet niet hoe andere hier over denken en de adminss enz enz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9978
Leeftijd: 52
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 18:55    Onderwerp: Reageer met quote

we zijn het daar aan het testen en misschien dat we het hier ook invoeren.
frisekea
BerichtGeplaatst: Vr Okt 10, 2008 16:49    Onderwerp: Reageer met quote

In aanvulling op grazy,

Kijk, je zit op dit moment met een relatief groot aantal spellen die redelijk impopulair zijn. Ik denk dat dit deels veroorzaakt wordt door het grote aanbod van spellen.

Ik ben benieuwd wat men er voor voelt om bij de langzaam startende toernooien het deelnemersveld te verkleinen zodat je:
- meer toernooien krijgt
- een hogere omloopsnelheid van de spellen krijgt.
- wellicht meer nieuwe spelers aantrekt door het groeien van het aantal toernooien en daardoor;
- wellicht ook het aantal vips ziet toenemen

Op deze manier stel je ook de spelers van de minder populaire spelers in een andere dimensie die hun denk ik wel bevalt. Let op, ik ben zeker niet ontevreden over hoe het nu gaat, maar als je kijkt naar de huidige situaties bij sommige spellen, moet je denk ik toch ingrijpen.

Hoogachtend,

Frisekea
Naar boven
HoofdpijnOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 1387
Leeftijd: 61
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Okt 10, 2008 17:30    Onderwerp: Reageer met quote

frisekea schreef:
Kijk, je zit op dit moment met een relatief groot aantal spellen die redelijk impopulair zijn. Ik denk dat dit deels veroorzaakt wordt door het grote aanbod van spellen.

He, dit komt me bekend voor Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Eelke
BerichtGeplaatst: Vr Okt 31, 2008 12:55    Onderwerp: Reageer met quote

frisekea schreef:
Op deze manier stel je ook de spelers van de minder populaire spelers in een andere dimensie die hun denk ik wel bevalt.

Huh?
Wat wordt er gesteld? En naar welke dimensie gaan ze?
Naar boven
RAKokOffline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 783
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Okt 31, 2008 13:14    Onderwerp: Reageer met quote

Het risico is wel dat er een vaste kern in de toernooien ontstaat. De hoog gekwalificeerde spelers zijn in de regel gewoon beter. Als in ieder toernooi van die sterke spelers mee doen vraag ik mij af of het toernooi voor alle spelers even leuk blijft.

Daarnaast vind ik persoonlijk het winnen van een toernooi met 28 spelers meer zeggen dan een toernooi met 14 spelers.

Verder heb je in een toernooi met 28 spelers meer kans om nieuwe spelers tegen te komen.

De link is: http://www.jijbent.nl/team.php?id=42
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Di Nov 04, 2008 10:23    Onderwerp: Reageer met quote

Ben ik met Rakok eens... nu zijn de toernooien uniform en daar is ook wel wat voor te zeggen.

Het probleem bij de impopulaire spellen is nu al dat er heel veel"experts" aan ieder toernooi meedoen waardoor het minder leuk is voor de niet-experts om het eens te proberen. Als je naar 14 spelers gaat doen de experts nog steeds mee en vallen alleen de mindere spelers af waardoor het nog minder leuk wordt om het te proberen (want nu win je helemaal niks meer) waardoor het spel alleen nog maar minder populair wordt.

Bovendien, de spelers van impopulaire spellen zitten toch al in hun eigen dimensie :p
Naar boven
RAKokOffline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 783
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Nov 04, 2008 12:23    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien is het een idee om de tegenhanger van toptoernooien te organiseren? De Rode Lantaarntoernooien. Bestaande uit deelnemers van de onderste 100 deelnemers aan een spel?
Dan doen de experts zeker niet mee.

De link is: http://www.jijbent.nl/team.php?id=42
Naar boven
VipbitchOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 900
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Nov 04, 2008 12:51    Onderwerp: Reageer met quote

Vind ik wel een goeie! klap
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Di Nov 04, 2008 21:44    Onderwerp: Reageer met quote

RAKok schreef:
Misschien is het een idee om de tegenhanger van toptoernooien te organiseren? De Rode Lantaarntoernooien. Bestaande uit deelnemers van de onderste 100 deelnemers aan een spel?
Dan doen de experts zeker niet mee.

Kan zeker een leuk idee zijn voor een gebruikerstoernooi, maar voor de spellen waar het hier over gaat zou dat weinig verschil maken want daar zijn geen 100 actieve spelers van Smile
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Wo Nov 05, 2008 15:20    Onderwerp: Reageer met quote

Vinnie schreef:
Ben ik met Rakok eens... nu zijn de toernooien uniform en daar is ook wel wat voor te zeggen.

Het probleem bij de impopulaire spellen is nu al dat er heel veel"experts" aan ieder toernooi meedoen waardoor het minder leuk is voor de niet-experts om het eens te proberen.

Dit is bij elk (denk) spel wel het geval, en dat zal inderdaad ook zo blijven bij toernooien met 14 spelers, dus daar kom je niet vanaf, je hebt dan wel zeker één keer per maand een toernooi en daar gaat het hier in wezen om, want ik denk dat circa 10 spellen 1 keer een toernooi hebben in de 2 maand.
Naar boven
grazy242000Offline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 407
Leeftijd: 41
Romania
BerichtGeplaatst: Wo Nov 05, 2008 17:29    Onderwerp: Reageer met quote

frisekea schreef:
Vinnie schreef:

Het probleem bij de impopulaire spellen is nu al dat er heel veel"experts" aan ieder toernooi meedoen waardoor het minder leuk is voor de niet-experts om het eens te proberen.

Dit is bij elk (denk) spel wel het geval, en dat zal inderdaad ook zo blijven bij toernooien met 14 spelers, dus daar kom je niet vanaf, je hebt dan wel zeker één keer per maand een toernooi en daar gaat het hier in wezen om, want ik denk dat circa 10 spellen 1 keer een toernooi hebben in de 2 maand.

daar gaat het mij ook om sommige spellen beginnen heel weinig toernooien van en dan maar liever met 14 spelers een toernooi vorm dan langer wachten maar ik begrijp best dat er mensen tegen zijn
Naar boven
Testrider
BerichtGeplaatst: Zo Nov 09, 2008 17:39    Onderwerp: Reageer met quote

Eelke schreef:
frisekea schreef:
Op deze manier stel je ook de spelers van de minder populaire spelers in een andere dimensie die hun denk ik wel bevalt.

Huh?
Wat wordt er gesteld? En naar welke dimensie gaan ze?

Gezien de australische vlag gok ik op een aparte vertaling, wellicht bedoelt hij:

Op deze manier stel je ook de spelers van de minder populaire spellen in staat te spelen in een andere dimensie die hun denk ik wel bevalt.

de andere dimensie zou dan slaan op een realiteit met toernooien van 14 spelers ipv 28 Wink
Naar boven
thorgal
BerichtGeplaatst: Za Nov 22, 2008 9:24    Onderwerp: Reageer met quote

Mss een andere optie is om de toernooien en het kampioenschap hiervan af te schaffen en er een nieuw soort van toernooi te maken. Iets zoals de kampioenschappen, maar dan dan bv. om de 2-3 maanden.
Naar boven
caesar007
BerichtGeplaatst: Vr Dec 05, 2008 22:01    Onderwerp: Reageer met quote

Is het niet mogelijk om een toernooi sowieso te laten starten na bijv een maand ? En dat we dan gewoon kleinere poules hebben maar de rest van het toernooi normaal verloopt ? (dus als er dan bijv maar 21 deelnemers zijn dan toch 4 poules waar de top 2 doorgaat net zoals nu )

Dan zou je toch 12 toernooien per jaar hebben ook van de minder populaire spellen (en dat zou voor sommige spellen al een verbetering zijn ).

Ik weet niet of dit idee toegepast kan worden natuurlijk.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: