Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 3994
Leeftijd: 37
Geslacht: Man
Seychelles
BerichtGeplaatst: Ma Aug 25, 2008 17:41    Onderwerp: wie wint toptoernooi tetris 1 en 2? Reageer met quote

2 toptoernooien zijn er gestart. Wie zijn de favorieten? hoe verloopt het tot nu toe?

In het eerste toernooi heb ik gewonnen van trincot en ga ik winnen van Pjotter. 2e toernooi heb ik van beide verloren, verschillen tussen beide toernooien kunnen wel leuk zijn om te volgen denk ik
AnneVeltman
BerichtGeplaatst: Di Aug 26, 2008 1:10    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb de pech om maar in 1 toernooi een kans te hebben om te winnen!

Heb wel van Pjotter gewonnen in dat ene toernooi, maar om nou te zeggen dat dat zo knap was van mij, nee dat niet. Rolling Eyes
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 54
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Aug 26, 2008 10:39    Onderwerp: Reageer met quote

AnneVeltman schreef:
Ik heb de pech om maar in 1 toernooi een kans te hebben om te winnen!

Heb wel van Pjotter gewonnen in dat ene toernooi, maar om nou te zeggen dat dat zo knap was van mij, nee dat niet. Rolling Eyes

Winnen van Pjotter is op het moment niet zo heel moeilijk, omdat hij niet on-line is. Ik begreep van hemzelf dat hij geband is, dus hij zal wel geen rol meer spelen. Grote favoriet lijkt mij Buki, de enige die net zo goed is als Stino. En die doet niet mee.....

Zelf heb ik in 1 toernooi slecht gespeeld tegen Tomvoetbal, en daardoor verloren. In het andere toernooi alles nog gewonnen....de kwartfinales lijken me zeker haalbaar...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
costa123Offline
Totaal berichten: 453
Leeftijd: 48
Noordbrabant
BerichtGeplaatst: Vr Aug 29, 2008 12:40    Onderwerp: Reageer met quote

buki 2x en allu en pipo komen in de finale ,buki wint ze alle bij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Buki
BerichtGeplaatst: Zo Aug 31, 2008 11:19    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat iedere top 10 speler een reeele kans maakt om de top toernooitjes te winnen !
De kans is groot dat de uiteindelijke strijd toch door TPR wordt beslist, want het niveau ligt erg dicht bij elkaar !
Wat een grote rol gaat spelen is waarschijnlijk hoe iedereen de eerste ronde door komt, en wie de tegenstander wordt in de kwart finales,

Voor de rest denk ik dat Pipo, Trincot, De ik ki ed en ik zelf weinig voor elkaar onder zullen doen Very Happy om maar enkele namen te noemen

Pjotter normaal ook, maar die heeft al te veel laten liggen denk ik Wink
Naar boven
stino
BerichtGeplaatst: Zo Aug 31, 2008 12:58    Onderwerp: Reageer met quote

De enige die aan uw niveau geraakt, is trincot.

Heel mss Pipo ook, maar als hij nog speelt zoals vorige kampioenschappen zou ik daar niet op rekenen.
Naar boven
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Seychelles
BerichtGeplaatst: Wo Sep 03, 2008 10:29    Onderwerp: Reageer met quote

in het eerste toptoernooi heeft trincot toch al behoorlijk puntverliezen en zal hij denk ik niet doorgaan. Ik heb daar als nr 4 op rating 12 punten gehaald Very Happy en zal nu hopelijk in ieder geval de halve finales halen (moet in de kwart toch wel 4-4 kunnen spelen tegen de gemiddelde nr 2 Razz). Daarna vlieg ik er ongetwijfeld uit tegen een echte topper, maar heb ik het toch niet slecht gedaan.

In toptoernooi 2 is het over door verliezen met geel tegen pjotter (niet heel onverwacht) en met rood tegen Trincot (ook niet heel onverwacht, daar scoor ik met rood echt geen 100% tegen Razz).
allu
BerichtGeplaatst: Wo Sep 03, 2008 20:33    Onderwerp: Reageer met quote

Als verliezer tegen Buki in toptoernooi en gewoon toernooi zet ik in op hem als winnaar. Geen hoge verwachting van mezelf dit toernooi, al zou de halve finale weer leuk zijn.

groet allu
Naar boven
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Seychelles
BerichtGeplaatst: Do Sep 04, 2008 0:29    Onderwerp: Reageer met quote

buki lijkt me sowieso de favo in het eerste toptoernooi, in het 2e toptoernooi deelt hij voor mij die rol met trincot
Buki
BerichtGeplaatst: Do Sep 04, 2008 15:11    Onderwerp: Reageer met quote

allu schreef:
Als verliezer tegen Buki in toptoernooi en gewoon toernooi zet ik in op hem als winnaar. Geen hoge verwachting van mezelf dit toernooi, al zou de halve finale weer leuk zijn.

groet allu

Eerlijk gezegt moet ik toegeven dat ik niet had gedacht dat ik al die partijen van je zou winnen,
ik moest in zeer korte tijd 4 keer tegen je aanleggen met geel,
dus ik had wel gedacht dat je er minimaal 1 van me zou winnen Wink

Wie weet treffen we elkaar weer in de finale Very Happy
Naar boven
Pipo_papflesOffline
Totaal berichten: 343
Leeftijd: 32
Belgium
BerichtGeplaatst: Di Sep 09, 2008 16:24    Onderwerp: Reageer met quote

Veel gaat afhankelijk zijn van wie je tegenkomt in de kwartfinale.

Geen schande dat trincot met geel verliest van pjotter en dan een beetje pech dat hij niet kan breken tegen timmy.

Daardoor gaat nogal onverwacht anneveltman of Analogkid naar de kwartfinale.

Met alle respect voor hen, maar in vergelijking met de andere die doorgaan, krijgt één van de toppers een hapje denk ik.

stino schreef:
De enige die aan uw niveau geraakt, is trincot.

Heel mss Pipo ook, maar als hij nog speelt zoals vorige kampioenschappen zou ik daar niet op rekenen.

Wel sinds vorige kampioenschappen heb ik niet zoveel tetris gespeeld, dus echt veel beter kan ik niet geworden zijn. Ik speel dit spelletje eigenlijk enkel met gelegenheden als deze en kampioenschappen. Laughing

Voordat het eerste spel beeindigd was had ik in beide toernooien trincot als favoriet, maar aangezien hij er in één al uitligt gaan zowel buki als trincot er ééntje winnen denk ik. Very Happy

Wat mezelf betreft... Ik hoop in beide toernooien halve finale te halen, maar ik ben nog niet eens zeker of ik wel naar de kwartfinale ga geraken, want hoewel ik in beide zeker 8 punten haal, moet ik wel nog winnen met geel tegen extrudha en tomvoetbal ( die eigenlijk verrassend goed speelt in onze poule).

Allu, vinnie, mitch, trincot, Toor, buki, timmy,...

Volgens mij word het een echt toptoernooi ! Wink

PS: we missen alleen de'n beste. die doet niet mee. Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
Vinnie
BerichtGeplaatst: Di Sep 09, 2008 16:39    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat ik er al in de poule uit ga liggen bij allebei. Ik twijfelde al of ik tijd zou hebben om goed te spelen, maar voor 2 toernooien had ik dat zeker niet.
Naar boven
Pipo_papflesOffline
Belgium
BerichtGeplaatst: Di Sep 09, 2008 16:50    Onderwerp: Reageer met quote

Ik was even de-ik--ki-ed vergeten. Die gaat het ongetwijfeld weeral goed doen, zoals hij dat altijd doet op dergelijke meetings. Wink

Gebasseerd op vorige kampioenschappen (waar hij mij met geel inpakte) is hij meer favoriet dan ik... buki zal het toch niet gemakkelijk hebben als ze elkaar in de halve- of finale treffen. Smile
Naar boven
Buki
BerichtGeplaatst: Di Sep 09, 2008 19:43    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb alle spelletjes een beetje bekeken die nog moeten eindigen, maar ik denk dat we een hoop verassingen krijgen in de kwart-finale,

voorlopig ben ik de enige die zeker is van beide kwart-finales,
en ik denk dat De-ik-ki-ed, dat ook wel gaat lukken, en verder zullen dat er hooguit nog 2 zijn denk ik.

Verder is het niet perce een voordeel als je tegen iemand moet spelen met een lage rating, omdat eigen tpr daar nou niet echt van omhoog gaat,
dus behalve dat je misschien zeker bent van de volgende ronde, bestaat er dus de kans dat je in de volgende ronde met een lagere tpr moet beginnen tegen een topper Wink

Pipo_papfles schreef:
Ik was even de-ik--ki-ed vergeten. Die gaat het ongetwijfeld weeral goed doen, zoals hij dat altijd doet op dergelijke meetings. Wink

Gebasseerd op vorige kampioenschappen (waar hij mij met geel inpakte) is hij meer favoriet dan ik... buki zal het toch niet gemakkelijk hebben als ze elkaar in de halve- of finale treffen. Smile

Ik denk dat iedereen het moeilijk gaat krijgen tegen de-ik-ki-ed,
zoals ook iedereen heet moeilijk gaat krijgen tegen mij, en pipo, en trincot, en toor, en timmy, en allu, en mitch,...........

om het maar ff kort samen te vatten,.....winnen doe je niet zo maar ff Wink Very Happy
Naar boven
Pipo_papflesOffline
Belgium
BerichtGeplaatst: Di Sep 09, 2008 22:51    Onderwerp: Reageer met quote

Buki schreef:

Verder is het niet perce een voordeel als je tegen iemand moet spelen met een lage rating, omdat eigen tpr daar nou niet echt van omhoog gaat,
dus behalve dat je misschien zeker bent van de volgende ronde, bestaat er dus de kans dat je in de volgende ronde met een lagere tpr moet beginnen tegen een topper Wink

Klopt.

Ik zag net dat nummer 1 van poule 1, Jij dus, tegen nummer 2 van poule 4 moet.

Meer kans op doorgang, maar minder kans op tpr voordeel ( tenzij de andere allemaal 4-4 spelen natuurlijk. Wink )

Eigenlijk in je nadeel dus...
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: