FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Edje_Kadetje
BerichtGeplaatst: Ma Aug 04, 2008 14:22    Onderwerp: Analyseapplet herkent mat niet Reageer met quote

In het spel http://www.jijbent.nl/shogi/show.php?gamenumber=7389839 heb ik mat gezet, maar de analyseapplet heeft dit niet herkend. Dit is het beste te reconstrueren als door de laatste zet terug te nemen en dan weer te doen. Mijn tegenstander is dan aan zet, maar kan (uiteraard) geen geldige zetten meer doen. Wellicht heeft dit te maken met het tussenplaatsen van een pion, wat niet kan omdat er al een pion op die lijn staat?
Naar boven
GlorfindelOffline

Totaal berichten: 2297
Leeftijd: 34
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Aug 04, 2008 17:34    Onderwerp: Re: Analyseapplet herkent mat niet Reageer met quote

Edje_Kadetje schreef:
In het spel http://www.jijbent.nl/shogi/show.php?gamenumber=7389839 heb ik mat gezet, maar de analyseapplet heeft dit niet herkend. Dit is het beste te reconstrueren als door de laatste zet terug te nemen en dan weer te doen. Mijn tegenstander is dan aan zet, maar kan (uiteraard) geen geldige zetten meer doen. Wellicht heeft dit te maken met het tussenplaatsen van een pion, wat niet kan omdat er al een pion op die lijn staat?
Hij kan toch met zijn paarden jouw toren sl ... wacht ff dit is geen gewoon schaken Rolling Eyes
Ik ga er even naar kijken.
GlorfindelOffline

Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Aug 04, 2008 17:51    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm ... ik kan zo 1-2-3 niet zien wat er aan de hand is. Wat ook vreemd is dat je geen enkele zet kan doen. Ik ga er na mijn vakantie uitgebreid naar kijken.
Edje_Kadetje
BerichtGeplaatst: Ma Aug 04, 2008 18:23    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm, zal ik het spel bewaren dan? Ik kan niet echt garanderen dat dat lukt, omdat ik de neiging heb om zonder na te denken al mijn spellen weg te gooien Wink

In ieder geval fijne vakantie!
Naar boven
GlorfindelOffline

Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Aug 04, 2008 19:29    Onderwerp: Reageer met quote

Hoeft niet, ik kan het ook vanuit de historie analyseren. Maar bedankt voor het meedenken yes
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9846
Leeftijd: 49
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2008 16:32    Onderwerp: Reageer met quote

Is waarschijnlijk gefixed.
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1