Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Do Apr 09, 2009 16:31    Onderwerp: Reageer met quote

thePJ schreef:
het is spannend in onze poule, ricardo is nog helemaal niet zeker van zijn zaak Cool

Ricardo zou wel eens voor uitschakeling mogen vrezen, een grote verassing! Geen flauw idee waarom hij zoveel punten misloopt, nonchalant? onderschatting? wisselvalligheid? of gewoon pure pech? Hij zal het zelf het beste weten Smile . Ook Deathknight heeft al een partij verloren, wat ook een verassing is. Op een echt stratego bord zijn Ricardo en Deathknight regelrechte killers.. maar op jijbent worden er punten gemorst tegen onbekende spelers.

Voor de rest valt er nog weinig te zeggen over dit kampioenschap, mijn eigen poule is niet heel boeiend.

Ook in dit kampioenschap mis ik de aanwezigheid van toppers als Hawkmoon, Jonne Z, Samuel, Rabit en noem ze maar op.. (de oude garde weet waar ik het over heb).

To zover de verassingen in ronde 2, gaan we nog meer gekke dingen zien Question
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Do Apr 09, 2009 21:57    Onderwerp: Reageer met quote

Royalkasanova schreef:
Anderen zijn me al voor Ludy Wink . Je weet nu in ieder geval hoe je het kan uitrekenen, is alleen nogal veel werk Smile .

Vinnie & Ricardo samen in een poule.. dat wordt een smulpartij Very Happy

Dat viel flink tegen, mn vlag stond niet zo lekker. In 14 zetten had ie em, heb weleens beter gespeeld Smile
Naar boven
Ricardo90
BerichtGeplaatst: Za Apr 11, 2009 22:32    Onderwerp: Reageer met quote

ach om heel eerlijk te zijn lig ik er niet echt wakker van...

over het algemeen had ik een ZEEEEEEER leuke partij tegen vinnie Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

maja tegen fidel was een rot partij waar ie een klein gelukje had en ik wat nalatig was.
thepj, tja dat is een andere zaak. hij speelde het op zich redelijk sterk nadat ik zelf had zitten kutten. was er niet helemaal bij met m'n koppie. maja joh al word ik uitgeschakeld dan zie ik volgend jaar weer een nieuwe kampioenschap tegemoet Wink binnenkort dus al.
maar voorlopig is het nog niet afgelopen dus we zullen zien he Wink

mzzzzzl
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Wo Apr 22, 2009 18:26    Onderwerp: Reageer met quote

Nu heb ik ook een keer zomaar een vlag gepakt in deze poule Smile

Ik had net een meesterplan bedacht door met mn spion achter zn bekende luitenant aan te gaan, waardoor zn generaal de gelegenheid kreeg naar mn eerst nog gedekte majoor te gaan en deze zomaar weg te gappen, toen ik met mn superieure redenatievermogen concludeerde waar zijn majoor moest staan en zo per ongeluk zijn vlag pakte Smile

Ik deed mn motto echt eer aan Smile
Naar boven
Ricardo90
BerichtGeplaatst: Wo Apr 22, 2009 19:49    Onderwerp: Reageer met quote

lol en wie was de gelukkige ? Very Happy
Naar boven
thePJ
BerichtGeplaatst: Do Apr 23, 2009 12:28    Onderwerp: Reageer met quote

wasn't me Cool
Naar boven
thePJ
BerichtGeplaatst: Za Jun 27, 2009 18:28    Onderwerp: Reageer met quote

onze poule is zowaar als eerste klaar en ricardo is 3e geworden is het nu zeker dat ie eruit ligt of niet? en uit welke poule komen me tegenstander(s)?
ben benieuwd

ps. heb dat met die snelle top strategie poule gemist.. ben tegenwoordig toch wat sneller geworden in strategie spellen omdat ik het leuk vindt, maar ga niet onnodig (te) snel spelen als dat me eigenspel verziekt, maar qua zetten doen zit het wel goed dacht ik zo Cool
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: