Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
GeniuzOffline

Totaal berichten: 97
Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 20:55    Onderwerp: Ciao Reageer met quote

Hallo mensen, het trage spel van de meeste spelers heeft mij ertoe doen besluiten ermee na 1000 nog wat potjes te kappen. Ik wil enkele van jullie bedanken voor jullie snelle en leuke potjes, ik heb gemerkt dat jijbent strategie is behoorlijk verslavend is dus PAS OP hahahaha. Ludy, Chicago, Royal, Rabit en nog enkele snelle spelers bedankt. Legende sorry van je puntenaftrek, ik heb nog wat potjes lopen dus ben waarschijnlijk nog wel een poosje van de partij!!!! Tot ziens het Genie.... maar niet echt want ik kwam nooit hoger dan plek 14. thanks beerchug

Laatst aangepast door Geniuz op Zo Jun 01, 2008 15:24, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
LegendeOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 42
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 21:34    Onderwerp: Reageer met quote

Topper,

Bedankt dat je wederom je fout toe geeft. Je was een waardige speler en ook zeer snel en je had een verrassende speel stijl.

Ik zelf zal binnenkort ook bekend maken of ik doorga of dat ik ga stoppen.

Groet Legende
Naar boven
deathknightOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 78
Leeftijd: 30
BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 21:37    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer dat je er mee stopt.

Je kan toch ook snelle spelers uitdagen? Cool
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Di Mei 27, 2008 10:06    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer om te horen dat je stopt Geniuz, ik hoop dat je wel al je kampioenschappen strategie (die heel traag gaan :? ) toch helemaal tot het einde gaat afmaken.

Ik heb het altijd leuk gevonden om tegen je te spelen, snelle potjes zijn natuurlijk altijd heerlijk (want zo hoort het ook) en daarnaast was je, of je nou won of verloor altijd even sportief Exclamation .

Alleen het incident met Legende heb ik nooit begrepen, waarom je dat gedaan hebt, maargoed, laten we dat maar gewoon vergeten Smile .

Ik hoop ook jou trouwens toch een keer te ontmoeten tijdens één van de echte stratego toernooien, waar de potjes natuurlijk altijd snel gaan Very Happy . Mocht je er meer informatie over willen hebben of wil je het toch een keer proberen trek dan gewoon even bij me aan de bel, zodat ik je kan voorzien van de toernooiagenda, routebeschrijvingen etc etc etc. Mocht ik er niet zijn dan kun je bij dat soort vragen ook bij andere strategotoppers als Ricardo90 & Deathknight terecht!

Ciao Geniuz Wink
Naar boven
ronnie333
BerichtGeplaatst: Wo Mei 28, 2008 7:49    Onderwerp: Chiao Reageer met quote

Jammer dat je stopt, je was een zeer waardige speler die altijd snel speelde en ook vol op de aanval. Smile Ik snap wel dat je stopt want er is hier een hoop veranderd en niet ten goede. Sad

Ik hoop wel dat je je kampioenschappen afrond, net als de rest. Wink
Naar boven
ruben87Offline

Totaal berichten: 975
Leeftijd: 34
Gelderland
BerichtGeplaatst: Wo Mei 28, 2008 21:31    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer dat je stopt Geniuz! Je was een goede speler waar ik mooie partijen tegen heb gespeeld. Daarnaast krikte je de gemiddelde snelheid van de site wat op Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
chicago5Offline
Totaal berichten: 161
Leeftijd: 42
Belgium
BerichtGeplaatst: Zo Jun 01, 2008 6:55    Onderwerp: Re: Chiao Reageer met quote

Geniuz schreef:
Hallo mensen, het trage spel van de meeste spelers heeft mij ertoe doen besluiten ermee na 1000 nog wat potjes te kappen. Ik wil enkele van jullie bedanken voor jullie snelle en leuke potjes, ik heb gemerkt dat jijbent strategie is behoorlijk verslavend is dus PAS OP hahahaha. Ludy, Chicago, Royal, Rabit en nog enkele snelle spelers bedankt. Legende sorry van je puntenaftrek, ik heb nog wat potjes lopen dus ben waarschijnlijk nog wel een poosje van de partij!!!! Tot ziens het Genie.... maar niet echt want ik kwam nooit hoger dan plek 14. thanks beerchug

genuizje toch Wink die 1000potje vindt ik geen leuke getal 5000 klinkt leuker Wink rasta
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
chicago5Offline
Totaal berichten: 161
Leeftijd: 42
Belgium
BerichtGeplaatst: Zo Jun 01, 2008 6:58    Onderwerp: Reageer met quote

Legende schreef:
Topper,

Bedankt dat je wederom je fout toe geeft. Je was een waardige speler en ook zeer snel en je had een verrassende speel stijl.

Ik zelf zal binnenkort ook bekend maken of ik doorga of dat ik ga stoppen.

Groet Legende

dat doe jiij ons toch ook niet aan stoppen 2 leuke spelers die in de zelfde peroide stoppen dat komt niet goed Sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
DrHookOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 366
BerichtGeplaatst: Zo Jun 01, 2008 13:51    Onderwerp: Reageer met quote

Ciao..! yes
Naar boven
ludy
BerichtGeplaatst: Zo Jun 01, 2008 20:52    Onderwerp: Reageer met quote

respect!!!!!!!!!
Naar boven
pier
BerichtGeplaatst: Ma Jun 02, 2008 23:33    Onderwerp: Reageer met quote

Kun je niet een ander spelletje gaan doen? Rolling Eyes Als iedereen dit zomaar doet, betekent het het einde van jijbent :?
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Di Jun 03, 2008 9:36    Onderwerp: Reageer met quote

pier schreef:
Kun je niet een ander spelletje gaan doen? Rolling Eyes Als iedereen dit zomaar doet, betekent het het einde van jijbent :?

dat zal wel meevallen hoor, er gaan altijd mensen weg en komen er ook weer bij. Jammer natuurlijk dat ze weggaan, maar zo gaat het nu eenmaal.
Naar boven
Vin1
BerichtGeplaatst: Di Jun 03, 2008 16:15    Onderwerp: Reageer met quote

Veel geluk ....
Naar boven
LegendeOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 42
BerichtGeplaatst: Zo Aug 31, 2008 21:58    Onderwerp: Reageer met quote

Wat grappig dat deze topic niet wordt gesloten en die van mij wel.
Wat is eigenlijk de Marianne of Bram dat deze topic niet wordt gesloten en die van mij wel?

Met vriendelijke groet,

Legende
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 90389
Leeftijd: 67
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Aug 31, 2008 22:05    Onderwerp: Reageer met quote

Legende schreef:
Wat grappig dat deze topic niet wordt gesloten en die van mij wel.
Wat is eigenlijk de Marianne of Bram dat deze topic niet wordt gesloten en die van mij wel?

Met vriendelijke groet,

Legende

C’est le ton qui fait la musique.
Het is de toon die de muziek maakt
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: