Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
buffalo147
BerichtGeplaatst: Zo Jan 11, 2009 13:21    Onderwerp: Reageer met quote

TheDarkOne schreef:
I.v.m de drukke feestdagen loopt de inschrijving t/m 31-12.

buffalo147 schreef:
Inschrijving voor egelrace was al gestart op 11/11, nu 5 weken later zijn er 30 inschrijvingen.
Er staat nog geen einddatum bij voor einde inschrijvingen, maar lijkt me dat 5 weken toch ruim voldoende is opdat iedereen zich kon inschrijven.
Van mij mag het starten. Of wordt er nog even gewacht ?

Ik zie egelrace niet meer in de lijst staan. Volgens mij is het ook nog niet begonnen ondertussen, en ik denk dat ik er nog net bij zit. En er zijn ook meer dan 28 inschrijvingen. Ik vermoed dus dat deze even vergeten en over het hoofd gezien is is. Wink
Naar boven
anaid
BerichtGeplaatst: Zo Jan 11, 2009 14:32    Onderwerp: Reageer met quote

wie kan me uitleggen waar die inschrijvingen te vinden zijn ?
er zijn genoeg spelletjes waar ik aan mee zou willen doen, maar vindt die inschrijving gewoon nooit :?

egelrace had ik ook wel gewild... zo zijn er nog wel meer spelletjes... ben ik de enige die het nou onoverzichtelijk vindt ??
Naar boven
buffalo147
BerichtGeplaatst: Ma Jan 12, 2009 12:30    Onderwerp: Reageer met quote

priscilla-67 schreef:
wie kan me uitleggen waar die inschrijvingen te vinden zijn ?
er zijn genoeg spelletjes waar ik aan mee zou willen doen, maar vindt die inschrijving gewoon nooit :?

egelrace had ik ook wel gewild... zo zijn er nog wel meer spelletjes... ben ik de enige die het nou onoverzichtelijk vindt ??

Je gaat gewoon naar het forum van dat specifieke spel en steeds bovenaan bij de sticky's vind je een topic toptoernooi. Daar kun je je inschrijven en vind je steeds meer uitleg.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Ga naar: