Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
TheDarkOne
BerichtGeplaatst: Zo Jul 06, 2008 11:18    Onderwerp: Re: Rozenkoning Reageer met quote

richardv35 schreef:
??? ik heb me ingeschreven voor Rozenkoning maar ik ziet het nu Nergens meer staan ?

Zie > http://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?t=12322&start=0
Naar boven
richardv35Offline
Vip
Vip
Totaal berichten: 38
Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Jul 06, 2008 13:10    Onderwerp: toptoernooi Reageer met quote

Vreemd dat ik niet mee mag doen met mijn 8e plaats maarja criteria zijn criteria
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
TheDarkOne
BerichtGeplaatst: Zo Jul 06, 2008 14:23    Onderwerp: Re: toptoernooi Reageer met quote

richardv35 schreef:
Vreemd dat ik niet mee mag doen met mijn 8e plaats maarja criteria zijn criteria

Er is uitgegaan van moment van inschrijving en dan is het wel zo eerlijk dat die spelers een eerste kans krijgen.
Naar boven
dekkerjunior
BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 0:38    Onderwerp: Reageer met quote

weet iemand de wanneer de volgende inschrijving van zeeslag begint?

Wil dan graag meedoen!
Naar boven
Travec
BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 14:24    Onderwerp: opgave Stad en Land toernooi Reageer met quote

Bij deze geef ik mij op voor het topteronooi stad en land!!
Gr. travec.
Naar boven
TheDarkOne
BerichtGeplaatst: Di Jul 08, 2008 0:46    Onderwerp: Re: opgave Stad en Land toernooi Reageer met quote

Travec schreef:
Bij deze geef ik mij op voor het topteronooi stad en land!!
Gr. travec.

Op het forum Stad en land kan je je inschrijven.
Naar boven
TheDarkOne
BerichtGeplaatst: Di Jul 08, 2008 0:47    Onderwerp: Reageer met quote

dekkerjunior schreef:
weet iemand de wanneer de volgende inschrijving van zeeslag begint?

Wil dan graag meedoen!

Begin volgend jaar.
Naar boven
gertjanvos
BerichtGeplaatst: Do Jul 10, 2008 6:07    Onderwerp: Toptoernooi Streetsoccer Reageer met quote

Wanneer gaat die van start? Groetjes Gertjan
Naar boven
MaCoPi
BerichtGeplaatst: Wo Jul 16, 2008 0:11    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien is het handig om ook in de inschrijvingstopics de datum waarop het toernooi begint neer te zetten. Nu moet je steeds naar dit topic toe om te kijken wanneer het toernooi gaat beginnen.
Naar boven
TheDarkOne
BerichtGeplaatst: Zo Jul 27, 2008 0:30    Onderwerp: Reageer met quote

MaCoPi schreef:
Misschien is het handig om ook in de inschrijvingstopics de datum waarop het toernooi begint neer te zetten. Nu moet je steeds naar dit topic toe om te kijken wanneer het toernooi gaat beginnen.

Toernooi begint meestal na een paar dagen wanneer de inschrijving is gesloten.
Naar boven
MaCoPi
BerichtGeplaatst: Zo Jul 27, 2008 11:04    Onderwerp: Reageer met quote

TheDarkOne schreef:
Toernooi begint meestal na een paar dagen wanneer de inschrijving is gesloten.

Maar er staat ook niet in het inschrijvingstopic wanneer de inschrijving sluit.
Naar boven
arnold43
BerichtGeplaatst: Di Jul 29, 2008 11:16    Onderwerp: wie mag mee doen met subulata Reageer met quote

Hoe kan ik zien wie mee mag doen aan Subulata. Had me wel opgegeven maar stond een tijdje inactief.
alvast bedankt

arnold
Naar boven
victory
BerichtGeplaatst: Wo Jul 30, 2008 12:12    Onderwerp: toptoernooi Reageer met quote

ik wil me graag inschrijven voor het toptoernooi van hollomino maar waar doe ik dat e hoe werkt het. ik heb gelezen dat de inschrijving hiervoor begonnen is dus bij deze wil ik me aanmelden voor het toptoernooi hollomino.
groetjes victory
Naar boven
MaCoPi
BerichtGeplaatst: Wo Jul 30, 2008 12:15    Onderwerp: Re: toptoernooi Reageer met quote

victory schreef:
ik wil me graag inschrijven voor het toptoernooi van hollomino maar waar doe ik dat e hoe werkt het. ik heb gelezen dat de inschrijving hiervoor begonnen is dus bij deze wil ik me aanmelden voor het toptoernooi hollomino.
groetjes victory

Om je in te schrijven voor het holomino toptoernooi moet je hier (link) je huidige plaats in de ratinglijst noemen.
Naar boven
grazy242000Offline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 406
Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Australia
BerichtGeplaatst: Ma Aug 04, 2008 9:39    Onderwerp: Reageer met quote

de inschrijving van subulata was 26 juli afgelopen maar wanneer begint het toernooi dan ongeveer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

Ga naar: