FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
miszbruggie
BerichtGeplaatst: Vr Mei 27, 2005 9:21    Onderwerp: blijven hangen Reageer met quote

In 1 van mijn partijen blijft de computer hangen dwz dat ik mijn zet niet kan bevestigen; ik kan ook helemaal niets anders dan opgeven (iets anders accepteert de machine niet).. wat te doen? dit euvel speelt ALLEEN in deze partij (al is het wel een keer eerder voorgekomen...
Naar boven
frederik.pruis
BerichtGeplaatst: Vr Mei 27, 2005 9:39    Onderwerp: opstaten Reageer met quote

Pvc oppnieuw opstarten. Uitzetten en ongeveer 30 seconden wachten voordat je hem weer aanzet.

helpt echt.
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9891
Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Mei 27, 2005 9:56    Onderwerp: Re: blijven hangen Reageer met quote

miszbruggie schreef:
In 1 van mijn partijen blijft de computer hangen dwz dat ik mijn zet niet kan bevestigen; ik kan ook helemaal niets anders dan opgeven (iets anders accepteert de machine niet).. wat te doen? dit euvel speelt ALLEEN in deze partij (al is het wel een keer eerder voorgekomen...

waarschijnlijk heb je de dobbelstenen al een keer gegooid en ben je ondertussen weggegaan. Nu moet je alleen nog je score invullen! Dus er hangt niks, gewoon klikken op het scoreblad waar je het wilt invullen!
thimbleOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 23
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Jul 19, 2005 16:59    Onderwerp: dobbelspel vast Reageer met quote

Ik speel een dobbel spel tegen kettim..spel no 1656689.. maar het spel lijkt vast te zitten.. ik kan geen dobbel aanklikken .. Het is me al eens meer in een ander spel gebeurt..Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen.. Ja ik kan spel opgeven..maar dat vind ik geen optie..

bvd..timble
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Di Jul 19, 2005 17:07    Onderwerp: Reageer met quote

Je hebt zeker al een paar keer gegooid, je moet even op de kaart kijken en volgens mij kun je nu al een optie invullen Wink
Naar boven
thimbleOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 23
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Jul 19, 2005 17:22    Onderwerp: Reageer met quote

Het is inderdaad nu opgelost..vreemde is wel dat ik geen dobbel heb vastgelegd.. maar goed we kunnen door in het spel..thx
Naar boven
Boogschuttertje
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2005 16:59    Onderwerp: help mijn spel doet het niet Reageer met quote

Ik zit vast in een spel, kan geen zet doen, niet terugnemen, niets niet! het is bij dobbelen tegen Matthijs

hellup???
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 86246
Leeftijd: 66
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2005 17:01    Onderwerp: Re: help mijn spel doet het niet Reageer met quote

Boogschuttertje schreef:
Ik zit vast in een spel, kan geen zet doen, niet terugnemen, niets niet! het is bij dobbelen tegen Matthijs

hellup???

Ik heb even gekeken, maar je kunt dit beter even via het contactformulier melden bij Bram/en/of Jan Willem.

Laatst aangepast door Marianne op Do Nov 24, 2005 17:08, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Boogschuttertje
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2005 17:08    Onderwerp: Reageer met quote

Dat heb ik al gedaan, er staat zelfs een streepje onder maar ik kan het niet wegzetten, ik kan alleen opgeven, zonder zet naar volgend spel of neem zet terug doen volgens de buttons, maar behalve opgeven (heb ik niet geprobeerd), werkt het niet, zit echt vast!

Kirsten
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2005 17:10    Onderwerp: Reageer met quote

Boogschuttertje schreef:
Dat heb ik al gedaan, er staat zelfs een streepje onder maar ik kan het niet wegzetten, ik kan alleen opgeven, zonder zet naar volgend spel of neem zet terug doen volgens de buttons, maar behalve opgeven (heb ik niet geprobeerd), werkt het niet, zit echt vast!

Kirsten

Ik heb het gezien, zie boven. Meld het maar even via contactformulier. Dan zullen Bram en Jan Willem er wel even naar kijken.
Boogschuttertje
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2005 17:11    Onderwerp: Reageer met quote

Oh ja en nog wat: alleen bij dit spel, ander dobbelspel doet het wel Spel: 2168064 zet: 29 enlighten of doe ik iets fout, ben nog erg nieuw hier pas vorige week echt begonnen.
Naar boven
Boogschuttertje
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2005 17:14    Onderwerp: Uhm sorry Reageer met quote

Maar contactformulier, waar vind ik dat Embarassed

??? Ik ben niet blond hoor Laughing
Naar boven
jwchess
Superadmin
Superadmin

Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2005 17:17    Onderwerp: Reageer met quote

Waarschijnlijk heb je al 3 keer gegooid en moet je alleen nog de score invullen.
Klik op het vakje waar de score wilt invullen, daarna kun je de zet doen.

Het contact formulier vind je via de link 'Contact' bovenaan elke pagina.
Of klik hier: http://www.jijbent.nl/contact.php

Vermeld wel het spelnummer waar het dan om gaat!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2005 17:18    Onderwerp: Re: Uhm sorry Reageer met quote

Boogschuttertje schreef:
Maar contactformulier, waar vind ik dat Embarassed

??? Ik ben niet blond hoor Laughing

Bij je overzichtspagina, waar dus je spellen staan, daar staat bovenin, naast home, contact. Dat is het contactformulier. Dat kun je dan invullen met spel en spelnummer erbij.
Boogschuttertje
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2005 18:01    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,

Ik heb het formulier ingevuld. Wacht nu maar af!

tnx Rolling Eyes
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 1 van 8

Ga naar: