Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
fabke90
BerichtGeplaatst: Do Mrt 06, 2008 17:48    Onderwerp: moet verplicht kaart pakken Reageer met quote

in mijn spel tegen miracle wil ik deze beurt geen enkele actie ondernemen. geen kaart spelen en geen kaart pakken. Als ik op de DOE ZET knop druk komt er echter te staan: je moet verplicht een kaart trekken of pakken.
klopt dit volgens de spelregels?? ik heb ze door gelezen en haal daar uit dat dit gewoon mag.

http://www.jijbent.nl/kahuna/play.php?gamenumber=6697407
Naar boven
cornie
BerichtGeplaatst: Do Mrt 06, 2008 17:50    Onderwerp: Re: moet verplicht kaart pakken Reageer met quote

fabke90 schreef:
in mijn spel tegen miracle wil ik deze beurt geen enkele actie ondernemen. geen kaart spelen en geen kaart pakken. Als ik op de DOE ZET knop druk komt er echter te staan: je moet verplicht een kaart trekken of pakken.
klopt dit volgens de spelregels?? ik heb ze door gelezen en haal daar uit dat dit gewoon mag.

http://www.jijbent.nl/kahuna/play.php?gamenumber=6697407

als je tegenstander geen kaart gepakt heeft, dan moet jij pakken, of je wil of niet

spelregels schreef:
Een speler mag ook afzien van het nemen van een kaart maar niet als de tegenstander dat al in de voorgaande beurt had gedaan.
Naar boven
fabke90
BerichtGeplaatst: Do Mrt 06, 2008 17:59    Onderwerp: Reageer met quote

aha bedankt Wink ik heb er dus gewoon helemaal overheen gekeken...

hartstikke bedankt!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: