FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
HoofdpijnOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 1328
Leeftijd: 59
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 17:59    Onderwerp: Reageer met quote

Edje_Kadetje schreef:
Je haalde elke keer een 1800 score? En dan een keer klagen als je 1600 haalt? 1800 is ver boven de gemiddelde score hoor, misschien 1600 ook nog wel.

Aan het diagram te zien : het gaat goed tot in de buurt van een rating van 1800, en daarna zit alles tegen tot de rating gezakt is richting 1600, en daarna gaat het weer beter dus stijgt de rating weer richting 1800 etc etc

Bij geluksspelletjes zie je dit fenomeen wel vaker Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
hersenpulp
BerichtGeplaatst: Za Mrt 15, 2008 10:05    Onderwerp: Reageer met quote

ik wil niet stoefen met mezelf maar zit al een paar maand zo rond de 1750, 1800 en speel best veel dobbelspel.... Maar bij Lost cities heb ik het wel... Ik denk dat het bij de gelukspellen normaal is hoor.... Je zult bij een spel als halma of tablut zulke schommelingen niet ondervinden... of je moet een paar keer flink blunderen Rolling Eyes
Naar boven
Bionic
BerichtGeplaatst: Za Mrt 15, 2008 12:47    Onderwerp: Re: plots ken ik er niets meer van Reageer met quote

Ik denk niet dat je het plots niet meer kunt,maar je bent gewoon sociaal en neemt ook uitdagingen van personen met een lagere rating !!
Wanneer je dan verliest kost het je inderdaad meer punten dan wanneer je speelt en verliest van iemand die ongeveer een gelijke rating heeft........

Diegene die bovenaan staan(dit geldt niet voor allemaal) durven niet meer te spelen tegen een lagere rating,waarschijnlijk omdat ze met mazzel en heel weinig spelen zo hoog gekomen zijn en als die dan alleen maar een keer tegen elkaar spelen zijn ze nog trots ook dat ze hoog blijven staan......

Blijf sportief en durf een uitdaging aan te nemen........dan is het spelen een stuk leuker en word je meer gewaardeerd dan door de lagere ratings af te wijzen.........

Een hoge rating is maar een plaats in de top en levert je uiteindelijk minder waardering op!!
Naar boven
Edje_Kadetje
BerichtGeplaatst: Za Mrt 15, 2008 14:07    Onderwerp: Reageer met quote

Hoofdpijn schreef:
Edje_Kadetje schreef:
Je haalde elke keer een 1800 score? En dan een keer klagen als je 1600 haalt? 1800 is ver boven de gemiddelde score hoor, misschien 1600 ook nog wel.

Aan het diagram te zien : het gaat goed tot in de buurt van een rating van 1800, en daarna zit alles tegen tot de rating gezakt is richting 1600, en daarna gaat het weer beter dus stijgt de rating weer richting 1800 etc etc

Bij geluksspelletjes zie je dit fenomeen wel vaker Laughing

Ik typte die post toen ik dacht dat de OP een score van gemiddeld 1800 per partijtje haalde (dus de drie kolommen bij elkaar opgeteld, zeg maar). Mensen moeten eens het verschil tussen rating en score weten.
Naar boven
HoofdpijnOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 1328
Leeftijd: 59
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Mrt 15, 2008 15:40    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet het verschil tussen rating en score best wel Laughing

Maar ik zal wel erg blond zijn, wat is 'de OP' ?
Naar boven
RiskyOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 414
Leeftijd: 32
BerichtGeplaatst: Za Mrt 15, 2008 16:21    Onderwerp: Reageer met quote

Onderwerp Poster?
Naar boven
MadMacOffline

Totaal berichten: 515
Leeftijd: 37
Kiribati
BerichtGeplaatst: Za Mrt 15, 2008 16:45    Onderwerp: Reageer met quote

openings poster
Naar boven
sjoerdjeOffline
Admin
Admin

Totaal berichten: 712
Leeftijd: 36
BerichtGeplaatst: Za Mrt 15, 2008 17:16    Onderwerp: Re: plots ken ik er niets meer van Reageer met quote

Bionic schreef:
Diegene die bovenaan staan(dit geldt niet voor allemaal) durven niet meer te spelen tegen een lagere rating,

Dat hoeft niets met "durven" te maken hebben. Het kan ook gewoon zijn dat zo iemand denkt dat een partij tegen een (veel) lagere rating saai gaat zijn. Sommige spellen (de meeste?) zijn echt alleen maar leuk als je tegen iemand van ongeveer je eigen niveau speelt.

Rocking Soccer - voetbal manager spel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
Edje_Kadetje
BerichtGeplaatst: Za Mrt 15, 2008 17:36    Onderwerp: Reageer met quote

Hoofdpijn schreef:
Ik weet het verschil tussen rating en score best wel Laughing

Maar ik zal wel erg blond zijn, wat is 'de OP' ?

Ik had wel door dat jij het verschil tussen rating en score weet, maar de OP (Wink) niet, of in ieder geval laat hij dat niet merken.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: