Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Miepie22 |
|
Naar boven |
|
 |
 |
carlaevelien |
|
Volgens mij heb je geen geschikte steen om dat rondje te sluiten. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Miepie22 |
|
Mijn vierde steen is (met de klok mee) 2-6-1, dus die zou moeten passen, toch? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 93503 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 69 Geslacht: Vrouw |
|
Miepie22 schreef: | Mijn vierde steen is (met de klok mee) 2-6-1, dus die zou moeten passen, toch? |
Als het past dan komt er een kruisje en een soort van pop-upje met de cijfers die passen. Zie je geen pop-upje of kruisje dan kan er niets gelegd worden op die plaats. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Vipbitch
|
Quote: | Mijn vierde steen is (met de klok mee) 2-6-1, dus die zou moeten passen, toch? |
Ja die past.
Het bord kan niet opschuiven, je kunt alleen maar aanleggen in het bestaande veld. En nee, helaas kan ook niet veranderd worden. Aldus de woorden van Bram (ergens in het forum)
Laatst aangepast door Vipbitch op Za Feb 16, 2008 20:42, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Miepie22 |
|
Bedankt voor je reactie, maar ik zie niet waarom het niet mag. Foutje in het spel? Wordt het bord te groot?
Ah, dat was dus tegelijk Bedankt voor jullie reacties, en jammer  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Paulus |
|
Miepie22 schreef: | Bedankt voor je reactie, maar ik zie niet waarom het niet mag. Foutje in het spel? Wordt het bord te groot? |
Hoe zit dit nu? Ik kom dit probleem ook tegen. Is er gekozen om het bord niet groter te laten worden? En indien zo, kan er dan een rand worden getekend zodat ik weet waar die rand zit. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 10003 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
het bord kan idd niet groter, dat past niet. Ik ga nog wel kijken of ik ergens volgende week een knop kan maken dat je zelf nog 1 kunt schuiven als de ene kant vast zit en de andere nog net niet. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Vipbitch
|
Bedankt Bram!
Dacht dat ik zelf niet goed bij was, maar het bord schuift! Dankje!
 |
|
Naar boven |
|
 |
 |
winterklaas |
|
dus als ik het goed begrijp doet het probleem zich alleen voor als je aan 1 kant nog ruimte hebt om 1 steen te leggen. dat het bord dan niet opschuift als je aan de andere kant wil aanleggen?
zoals bij mij nu in
http://www.jijbent.nl/holomino/showusergame.php?gamenumber=6657116
waar ik wel aan de linkerkant mag leggen, maar niet aan de rechterkant. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 10003 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
klopt.
Ik ga daar volgende week naar kijken zodat je zelf met een knop de boel kunt opschuiven. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Miepie22 |
|
dat zou fijn zijn Bram, super!  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
mathvs |
|
Kun je niet een grid maken waar je stukjes in moet leggen? Dus dat er vakjes zichtbaar zijn in de vorm van de omtrek van de stukjes?
Ten eerste hoef je dan minder te staren naar hoe je wel en niet neer kunt leggen en ten tweede weet je dan waar de rand ophoudt. Het is misschien wel leuk als alles ook een beetje compact wordt, door maar een beperkte ruimte te geven. Dan moet je ècht goed gaan puzzelen. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
fabke90 |
|
mooi dat er naar gekeken wordt ik heb namelijk hetzelfde probleem bij een spel van mij waar het nog al nek aan nek gaat (nog maar 2 stukken op de stapel en maar 3 punten score verschil)
nu heb ik een vraagje, omdat het zo nek aan nek is en het voor mij een redelijk goede zet is die ik wil doen wil ik graag wachten tot volgende week als er naar gekeken is. Mijn denktijd laat dit echter niet toe is hier een oplossing voor of moet ik er maar op gokken dat ik het spel win met die 3 punten voorsprong? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
|
je kunt wat dagen vakantie opnemen daarvoor. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|