Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 10003 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
Het werkt onder IE 6 nu goed, je moet alleen niet op de plaatjes boven het spel klikken maar op de radiobutton (het kleine circeltje voor het plaatje). _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
shaggie1966 |
|
Bij mij doet hij het nog steeds niet ook niet nadat ik opnieuw heb opgestart.
kan je me er verder mee helpen?
groetjes shaggie1966 |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 10003 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
Naar boven |
|
 |
 |
shaggie1966 |
|
Bram bedankt hij doet het weer sorry voor het ongemak  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Do-Do  Vip
Geregistreerd op: 16-2-2007 Totaal berichten: 53 Geslacht: Onbekend |
|
Bram het werkt met de update van java, maar wel heel erg langzaam.
En nog een vraagje ( hoor er meer mensen over ... ) is het mogelijk om de cijfertjes wat groter te maken ??
Do |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
|
Naar boven |
|
 |
 |
cplatinck |
|
kan het bord groter?
ik heb al gehad dat ik niet meer kon aanleggen omdat er geen plaats was |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
|
nee helaas, je moet het met deze grootte doen, daardoor zou het (in enkele gevallen) kunnen zijn dat je niet meer kunt aanleggen, maar daar is niets aan te doen. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
moonkees |
|
Kan iemand mij vertellen waarom ikgeen steen kan neerleggen bij holomino ?
Ik wil bij verschillende spelen van holomino hiervan een set doen maar dit lukt mij niet ik krijg of een pijltje of een diagonaal streepje.
Heb al de nieuwste javaversie geinstaleerd.
Als ik inlog op de computer van mijn man kan ik wel een set doen maar niet op mijn computer. Kan iemand mij uitleggen waar dit aan ligt?
groeten
Monique |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 93503 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 69 Geslacht: Vrouw |
|
moonkees schreef: | Kan iemand mij vertellen waarom ikgeen steen kan neerleggen bij holomino ?
Ik wil bij verschillende spelen van holomino hiervan een set doen maar dit lukt mij niet ik krijg of een pijltje of een diagonaal streepje.
Heb al de nieuwste javaversie geinstaleerd.
Als ik inlog op de computer van mijn man kan ik wel een set doen maar niet op mijn computer. Kan iemand mij uitleggen waar dit aan ligt?
groeten
Monique |
Er zijn problemen met oude versies van I.E. 5 - 6
Zie ook http://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?t=11891
http://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?t=11890
Het advies is om Internet Explorer te updaten naar 7 of om over te schakelen naar een andere browser, zoals Mozilla Firefox. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
martine83 |
|
Dit spel werkt bij mij enorm traag. Het duurt best even voor het spel geladen is en als iedere stap die ik in dit spel doe laadt traag.
verder heb ik op geen van de spellen van jij bent last hiervan.
Ligt dit aan het spel? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Heco  Vip
Geregistreerd op: 5-6-2006 Totaal berichten: 265 Geslacht: Onbekend |
|
Het klopt wat er word gezegd, holomino is erg traag, speelt niet fijn op die manier, hopelijk kan er wat aan gedaan worden. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 93503 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 69 Geslacht: Vrouw |
|
Naar boven |
|
 |
 |
mari-anne  Megavip
Geregistreerd op: 18-10-2004 Totaal berichten: 345 Woonplaats: tiel Leeftijd: 56 Geslacht: Vrouw |
|
ik heb er ook last van.
maar heb geen idee hoe je dat moet veranderen |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Sabotage |
|
Upgraden naar I.E. 7 werkt echt!
Ik heb het gisteren gedaan en nu loopt Holomino net zo soepel als alle andere spellen  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|